Gå til innhold

Suging

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte suger dere mannen deres under sex? Er det hver gang eller bare en gang innimellom? Gi gjerne noen gode tips til teknikker mm! Digger egentlig å suge, men det har liksom bare blitt til at jeg ikke gjør det hver gang vi har sex, og det er egentlig litt for dårlig. Noen ganger er jeg bittelitt usikker og andre ganger blir det bare slik. Men det er jo fantastisk deilig å gjøre det, og høre han nyte. 

Anonymkode: 49228...e4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjer en sjelden gang🥺

Anonymkode: c5f19...414

Skrevet

Hver gang. 

Anonymkode: 3938a...219

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte suger dere mannen deres under sex? Er det hver gang eller bare en gang innimellom? Gi gjerne noen gode tips til teknikker mm! Digger egentlig å suge, men det har liksom bare blitt til at jeg ikke gjør det hver gang vi har sex, og det er egentlig litt for dårlig. Noen ganger er jeg bittelitt usikker og andre ganger blir det bare slik. Men det er jo fantastisk deilig å gjøre det, og høre han nyte. 

Her må dere bare prøve dere frem. Han må komme med innputt om hvordan han liker det hvis ikke blir jo dette aldri noen høydare. Jeg liker dette så ofte som mulig. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Klager han?

Anonymkode: c5f19...414

Skrevet

Suger og når vi ikke skal ha sex 

Anonymkode: 1d327...25f

Skrevet

Suger når han vil jeg skal suge. 

Tips? hør på hva HAN liker? 

Anonymkode: 19411...f00

Skrevet

Suger ofte. Kan kneppe opp buksa og kose med han og suge han mens vi ser på TV, uten å ha samleie. Han liker når jeg bruker tungen på siden av skaftet, og lage sirkler på glansen. Av og til holder jeg på pungen eller stryker på den. Variere med å slikke og suge, suger i varierende tempo og hvor hardt jeg suger. 

Anonymkode: 9487a...9f4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...