AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #1 Skrevet 10. januar 2020 Noen som har noen eksempler på hvordan det kan se ut? Er det mange som jobber f.eks ganske likt kontortider, er det noe en uke på en uke av, ettermiddager bare, tre dager reise også vanlig dag etter det osv.. Noen som vet? Vurderer å velge det på vgs nå! Anonymkode: 513e5...e3c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #2 Skrevet 10. januar 2020 Det er nok ingen som jobber det du kaller kontortid. Anonymkode: 009c7...454
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #3 Skrevet 10. januar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok ingen som jobber det du kaller kontortid. Anonymkode: 009c7...454 Nei? Jeg har aldri hatt jobb jeg så jeg vet vel ikke? Anonymkode: 513e5...e3c
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #4 Skrevet 10. januar 2020 Du har en lovlig kjøretid på 9 timer hver dag. Hvor tid på døgnet man kjører er svært individuelt, noen kjører skift så det kan være natt og dag. Lastebil er så mye, langtransport, anleggstransport og distribusjon +++. Det kan variere stort både på lønn og arb.tid. Før kverulantene kommer å kommentere .... 9 timer er hovedregelen, det finnes unntaksbestemmelser men det tar for lang tid å ramse opp og du vil bare bli forvirret til slutt. Anonymkode: e28cc...ea0 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #5 Skrevet 10. januar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har en lovlig kjøretid på 9 timer hver dag. Hvor tid på døgnet man kjører er svært individuelt, noen kjører skift så det kan være natt og dag. Lastebil er så mye, langtransport, anleggstransport og distribusjon +++. Det kan variere stort både på lønn og arb.tid. Før kverulantene kommer å kommentere .... 9 timer er hovedregelen, det finnes unntaksbestemmelser men det tar for lang tid å ramse opp og du vil bare bli forvirret til slutt. Anonymkode: e28cc...ea0 Takk! Jobber du i yrket? Er det noe du tenker er greit å være obs på før man velger det?? Anonymkode: 513e5...e3c
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #6 Skrevet 11. januar 2020 Kommer helt an på hva du kjører. Lokalt, langtransport, anlegg, skift.... Jeg kjører lokalt med en og annen sjelden langtur med overnatting i bilen. Begynner 07 og går hjem når det er tomt for oppdrag eller alle kundene er gått hjem Anonymkode: f00c1...0b1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #7 Skrevet 11. januar 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommer helt an på hva du kjører. Lokalt, langtransport, anlegg, skift.... Jeg kjører lokalt med en og annen sjelden langtur med overnatting i bilen. Begynner 07 og går hjem når det er tomt for oppdrag eller alle kundene er gått hjem Anonymkode: f00c1...0b1 Det høres jo greit ut! Anonymkode: 513e5...e3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå