AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #1 Del Skrevet 10. januar 2020 Okei planen er at jeg skal ut med folk på jobben i morgen "julebord". Har jobbet der en god stund nå, og tenker at jeg burde være litt sosial sammen med jobben også. Har egentlig aldri blitt med før nå, og jeg har lyst til å dra, men det som er typisk meg er å overanalysere alt som kan skje til og fra når vi skal ut. Jeg kommer godt overens med alle, er generelt veldig sosial. Men nå skal vi drikke alkohol, skjønner ikke hva som stresser meg. Men tror jeg er redd for at alle skal klikke sammen. Jeg drikker alkohol med mine venner, men er som jeg blir mer stresset når jeg skal drikke med jobben av en rar grunn? Tips?? Anonymkode: 2cc4c...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 10. januar 2020 #2 Del Skrevet 10. januar 2020 Jeg pleier ikke drikke så mye at det bikker over til full med jobben , brisen kan jeg bli , men ikke mer. Pleier også å holde meg til vin og cider, aldri sprit og drinker. Dette er på tross av at jeg har et godt forhold til de på jobben , og det hadde ikke vært krise og bli full. Men føler at jeg vil fremstå litt profesjonell og de trenger ikke se meg full. Jeg skal jo tross alt arbeide med de , og vil skille jobb / privat. Dersom jeg vil drikke sprit /drinker gjør jeg det med venninner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #3 Del Skrevet 10. januar 2020 Det er jo bare å begrense drikkingen til 1-2 glass? Anonymkode: 471bf...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #4 Del Skrevet 11. januar 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Okei planen er at jeg skal ut med folk på jobben i morgen "julebord". Har jobbet der en god stund nå, og tenker at jeg burde være litt sosial sammen med jobben også. Har egentlig aldri blitt med før nå, og jeg har lyst til å dra, men det som er typisk meg er å overanalysere alt som kan skje til og fra når vi skal ut. Jeg kommer godt overens med alle, er generelt veldig sosial. Men nå skal vi drikke alkohol, skjønner ikke hva som stresser meg. Men tror jeg er redd for at alle skal klikke sammen. Jeg drikker alkohol med mine venner, men er som jeg blir mer stresset når jeg skal drikke med jobben av en rar grunn? Tips?? Anonymkode: 2cc4c...749 Du bestemmer selv om du vil være med da. Jeg gidder ikke slike ting lenger, er så lei av alkoholen. Nordmenn tenker stort sett ikke på noe annet. Om du deltar så hold deg til 1-2 enheter, føler du at de andre sklir ut så gå hjem. Det er ikke alle sider man ønsker å se sin kollega, nordmenn må jo drikke for å slå seg løs/tørre å være seg selv. Det som er så pinlig. Etterpå der det tilbake til tvangstrøya. Fritiden er mer viktig enn jobben for min del, tenker på all tiden jeg kastet bort på jobbfesting. Som kunne blitt brukt på vennskap og fritidsaktiviterer. Jobbet i 22år. Aldri mer! Anonymkode: 38f79...6f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #5 Del Skrevet 11. januar 2020 Synes slike ting er veldig koselig. Man blir kjent med kollegaer på en annen måte, og det løser opp stemningen på jobb, og ikke minst viljen til å hjelpe hverandre, når man kjenner hverandre litt privat. Det blir sikkert kjempegøy når du først er i gang, så ikke overtenk i forkant. På min jobb er det aldri snakk om fyll og sene kvelder, alle oppfører seg på slike sammenkomster. Ville som andre allerede har tipset om drikke sakte, av vin eller øl. Bikker festen over til fyll ville jeg bare sneket meg avgårde - ingen som merker det når de er godt i gang uansett. Anonymkode: 6861a...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå