Gå til innhold

Tenner på kvinner som sitter overskrevs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg, voksen mann, blir opphisset av å se, eller å oppleve selv, kvinner sitte skrevs oppå noen- eller meg. Når de kikker ned mot den de har under seg, og gjerne gjør ett eller annet med dem eller meg. Gir kjærtegn eller leker. Er dette gjenkjennnbart hos noen her? Kvinner som tenner på tilsvarende tingOftest gutter som har vært aktive og jentene som er blitt dynka- eller?

Anonymkode: cca81...e2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg, voksen mann, blir opphisset av å se, eller å oppleve selv, kvinner sitte skrevs oppå noen- eller meg. Når de kikker ned mot den de har under seg, og gjerne gjør ett eller annet med dem eller meg. Gir kjærtegn eller leker. Er dette gjenkjennnbart hos noen her? Kvinner som tenner på tilsvarende tingOftest gutter som har vært aktive og jentene som er blitt dynka- eller?

Siste setnngen har ikke nødvendigvis relevans. Men en av settingene her, hvis det er lek,  er jo ved snødynking for eksempel.

Gjest Paramount
Skrevet

For å svare på det jeg tror du spør om; så ja, kvinner som sprer benene har noe ekstra ved seg. Kvinner til hest har liksom en ekstra dimensjon ut over akkurat den friske luften og rideturen. Ikke i damesadel da ;).

Skrevet

Det er noe eget med kvinner, gjerne ikledd stramme bukser, som sitter overskrevs, enten det er på hest, motorsykkel eller en stol med åpen rygg (fin utsikt til skrittet), osv. Når det er gjennomført kom-og-ta-meg skreving synes jeg bare det er vulgært. 

Anonymkode: ac114...08f

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe eget med kvinner, gjerne ikledd stramme bukser, som sitter overskrevs, enten det er på hest, motorsykkel eller en stol med åpen rygg (fin utsikt til skrittet), osv. Når det er gjennomført kom-og-ta-meg skreving synes jeg bare det er vulgært. 

Dete r jeg enig i. D et m være en mer naturlig situasjon for at det skal tenne meg.

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda, finnes absolutt kvinner man gjerne hadde hatt sittende skrevs over seg, sit where you whish my lady. :ler:

Skrevet
11 timer siden, Paramount skrev:

For å svare på det jeg tror du spør om; så ja, kvinner som sprer benene har noe ekstra ved seg. Kvinner til hest har liksom en ekstra dimensjon ut over akkurat den friske luften og rideturen. Ikke i damesadel da ;).

Ja, det er noe sensuelt over det.  Formene kommer godt fram da.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dete r jeg enig i. D et m være en mer naturlig situasjon for at det skal tenne meg.

Nettopp, det er da det er opphissende, synes jeg. 

Skrevet

Jess. Gjerne i en leken situasjon😄

Skrevet

Fint å lese at jeg i alle fall ikke er helt alene om dette.  Ble kanskje bevisst på dette i ungdmstiden når vi var ute og hadde snøkrig og dynket hverandre. jentene overskrevs når de en gang i blant var sterkest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...