Gjest Lurerpå Skrevet 3. juni 2005 #1 Del Skrevet 3. juni 2005 Er det noen her som har noen erfaringer med dette produktet? http://www.designkost.no/prod_disp.php?id=43&g=3 En venninne sier at det har hjulpet henne mye med å gå ned i vekt. Tror liksom ikke at er par kapsler om dagen kan gjøre så mye, men har lyst til å prøve. Noen meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 3. juni 2005 #2 Del Skrevet 3. juni 2005 Her Her Her og Her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxi Max Skrevet 3. juni 2005 #3 Del Skrevet 3. juni 2005 Er det noen her som har noen erfaringer med dette produktet? http://www.designkost.no/prod_disp.php?id=43&g=3 En venninne sier at det har hjulpet henne mye med å gå ned i vekt. Tror liksom ikke at er par kapsler om dagen kan gjøre så mye, men har lyst til å prøve. Noen meninger? Heisann! Jeg prøvde det og ble skikkelig uvel, hodet ble helt tomt og jeg følte et stort ubehag. Jeg kvitta meg med dem veldig fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2005 #4 Del Skrevet 3. juni 2005 Problemet er at det inneholder synephrine, som er nært beslektet med efedrin. Det kan gi symptomer som hjertebank, svette, at du blir svimmel osv. Jeg vet ikke om dette stoffet egentlig er tillatt i preparater i fritt salg i Norge, pga slike bivirkninger, men samtidig har helsemyndighetene få muligheter til å kontrollere hva som er i alle preparater som selges. Så mye avhenger av kritiske forbrukere, som finner ut hva de tilfører kroppen før de faktisk gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna Skrevet 3. juni 2005 #5 Del Skrevet 3. juni 2005 Sett at dette produktet virker (noe jeg tviler på at det gjør, med mindre det inneholder ulovlige stoffer): Tror noen at et produkt som skal brenne fettet i kroppen ikke vil ha seriøse bivirkninger? Som voldsom svette, søvnløshet, hjertebank, etc. Jeg lurer også veldig på hva slags effekt dere som prøver estrolean håper å få ut av det. Selv en effektiv "burner" vil ikke kunne forhøye stoffskiftet mer enn maksimalt rundt 5%. Skal man ha noen effekt av dette må kosthold og trening være perfekt fra før. De mest effektive burnerene virker først og fremst fordi de demper apetitten. Men da er vi igjen inne på ulovlige (og farlige!!) stoffer. Effedring f.eks, ligner veldig på amfetamin i effekt- og bivirkninger. Rekk opp hånda de som er villige til å bruke amfetamin for å gå ned noen kg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå