Gå til innhold

Cyklokapron og mensvarighet i prøveperioden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller bare generelt. Jeg blør veldig mye og får cyklokapron for å ta toppen av blødningen. Det jeg lurer på er om man får lenger mensvarighet av dette? Har merket at etter jeg begynte med cyklokapron for 10 sykluser siden har blødningene gått fra å være heftige i 4 dager til å være heftig i 1, men så avta, men mensen varer nå 8 opptil 9dager...  Det vil altså si at jeg blør mindre men lengre. 

Anonymkode: 5b391...eb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt Cyklokapron i ca.5 år og har ikke merket at mensperioden har blitt forlenget.

Har mensen i 5 dager men tar tabletter kun de 2 første dagene. På dag 3 har jeg av en eller annen grunn alltid hatt det sånn at mensen nærmest stopper opp, og det blør nesten ingenting. På dag 4 blør det ofte litt mer igjen men går over til brunlig utflod på dag 5. 

Anonymkode: 6c12b...853

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt Cyklokapron i ca.5 år og har ikke merket at mensperioden har blitt forlenget.

Har mensen i 5 dager men tar tabletter kun de 2 første dagene. På dag 3 har jeg av en eller annen grunn alltid hatt det sånn at mensen nærmest stopper opp, og det blør nesten ingenting. På dag 4 blør det ofte litt mer igjen men går over til brunlig utflod på dag 5. 

Anonymkode: 6c12b...853

Takk for svar. Da er det nok bare menstruasjonslengden som har endret seg. Jeg tar også bare cyklo de første 3 dagene. Men blør liksom lysebrunt slimete blod i 4 dager etter det jeg anser som mens. Men kjenner igjen det du skriver med at det plutselig blusser opp på dag4 etter å ha lurt på om mensen var over. 

Anonymkode: 5b391...eb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...