Gå til innhold

Tror stefaren min er psykopat

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal jeg gjøre .. bor hjemme sammen med mor og stefar.. og stefaren min er ikke god i hodet. Han er utlending, drikker mye alkohol og når han først blir full.. Det er da faren kommer, han har slått mamma tidligere sagt at jeg er en hore osv.. moren min forlater han ikke , hun har blitt helt manipulert! Driver å forsvarer han hele tiden.. er dritt lei! Etter det ble slutt med faren min og mamma, så flyttet hun inn med han nye bare 2 uker etterpå... og hun visste at han har vært i retten for å ha slått tidligere kone og barn med strykejern.. tror moren min også er gal.. gifter seg med en mann som har blitt tilkalt til retten! Jeg visste ikke dette engang før nylig.. og de har vært sammen nå i snart 6 år.

Anonymkode: 4a00f...0f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres ikke trygt ut. Kan du ikke bo hos faren din heller? Moren din setter deg ikke først, og da fortjener hun ikke gleden ved å ha deg der.

Anonymkode: b92fd...ae0

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 54943...38f

Skrevet

Uff, så forferdelig utrygt for deg og din mor. Søk hjelp av en annen voksen du er trygg på og kan snakke med. Kanskje om så helsesøster på skolen?

• Liker 1
Skrevet

Undersøk om du kan flytte til faren din.

Skrevet

Du bør fortelle dette til faren din med en gang!

Anonymkode: d4923...4a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...