Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Vulva, vagina, fitte, mus - hva sier du?

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Bamseklemmer said:

Jeg bruker mus, høne, når jeg snakker uskyldig med kvinner, da synes jeg fitte blir for vulgært. Synd at noe så deilig skal virke nedsettende og brukes som skjellsord da, underlivet burde fått et penere navn!!

Fittesaft, fittekrem, fittelepper, brukes vel oftere enn vaginavæske, utflod og labia?

https://no.wikipedia.org/wiki/Fitte

Når du snakker "uskyldig" med kvinner?

Anonymkode: 4ea33...ff9

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når du snakker "uskyldig" med kvinner?

Ja, med klærne på mener jeg, uten klær kan du bare tenke deg hva jeg sier😉

Skrevet

i nøytrale sammenhenger Underlivet 

( ikke som i «ååå ta meg hardt i underlivet.» he he. )

Min salige farmor brukte: for neden. Aldri hørt det i andre sammen henger. 

Fitte er for vulgært i min munn. Men syns merkelig nok en partner kan bruke det 😳😳

høne er bare nei. Nei nei nei. 
musa. Tja... eller nei

tror jeg bare sier:» ta meg hardt» og så regner jeg med det er forstålig hvor jeg mener😂

Anonymkode: 9c7b3...75e

• Liker 4
Skrevet

Tissen og fitta

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ihvertfall ikke mus. Mus er skadedyr med sykdommer. 

Sier fitte, det er et artig glad-ord med sprett i. 

Anonymkode: bd19a...5aa

☝️☝️☝️☝️☝️

Skrevet

Hønemor

Anonymkode: aa670...e9d

Skrevet
5 timer siden, Stonegiant skrev:

Nordkjosbotn.

Ha ha ha 😂😂😂digga den

Skrevet

Kommer an på setting. Som regel underliv, skjede eller vulva/vagina (som ikke er synonymer, men betegner to ulike deler av underlivet, utenpå og inni). Fitte i mer uformelle sammenhenger. Sier aldri mus eller høne, det er grusomt.

Anonymkode: 3a963...448

• Liker 5
Gjest Proximus
Skrevet

Underlivet eller skjede. Eventuelt de korrekte ordene for diverse ting der nede. Vulgære ord er ikke for meg, jeg tar det heller igjen i seksuelle handlinger :sleep: 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på setting. Som regel underliv, skjede eller vulva/vagina (som ikke er synonymer, men betegner to ulike deler av underlivet, utenpå og inni). Fitte i mer uformelle sammenhenger. Sier aldri mus eller høne, det er grusomt.

Anonymkode: 3a963...448

Enig.

Anonymkode: 532b3...eff

Skrevet

Jeg sier fitte i seksuelle sammenhenger, ellers sier jeg underliv eller skjede. Hater "mus" og høne" så det sier jeg aldri. Grøsser hver gang jeg hører noen si det. Ellers synes jeg også "glufsa", "dåsa" og "hakket" er stygge ord som er verre enn å si "fitte".

Anonymkode: 097e1...404

• Liker 2
Skrevet

Glufse.

Anonymkode: 32694...201

Skrevet

Koochie eller hoha

Hahah neida, jeg pleier å si underlivet

Anonymkode: 70a83...bde

Skrevet

Rochbiff

Anonymkode: 883d6...1f7

Skrevet

Vagina og vulva.

Anonymkode: d1e66...eae

Annonse
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne på 26 her. 

Jeg lurer på hva dere kaller kvinnelig kjønnsorgan i seksuelle settinger? Jeg syns det kan være så voldsomt å si fitte, og at mus blir litt fjollete. Pikk og kuk er på mange måter enklere å si, hvis det gir mening? Haha! Svar fra alle kjønn mottas med takk.

Anonymkode: a0e86...4ed

Mann 45 her. Sier fitte dersom damen jeg knuller liker det. En eks sa "der nede", ble litt teit. Hun sa "penis" om pikken min, haha.

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier fitte i seksuelle sammenhenger, ellers sier jeg underliv eller skjede. Hater "mus" og høne" så det sier jeg aldri. Grøsser hver gang jeg hører noen si det. Ellers synes jeg også "glufsa", "dåsa" og "hakket" er stygge ord som er verre enn å si "fitte".

Anonymkode: 097e1...404

glufsa er fælt

• Liker 5
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne på 26 her. 

Jeg lurer på hva dere kaller kvinnelig kjønnsorgan i seksuelle settinger? Jeg syns det kan være så voldsomt å si fitte, og at mus blir litt fjollete. Pikk og kuk er på mange måter enklere å si, hvis det gir mening? Haha! Svar fra alle kjønn mottas med takk.

Vagina eller fitte. Mus er i alle fall TOTALT turn off om en mann sier til meg.

Anonymkode: 2e5a5...024

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med dirty-talk og sexting etc? Føler jeg blir så kunstig og klein! 

Ts

Jeg er absolutt ikke noe glad i ting som dirty-talk og ser ikke poenget med det. Å tekste om sex har jeg heller aldri gjort. Ikke alle har behov for å kommunisere sex verbalt i stor grad, og det vil jeg si også gjelder for meg. 

Anonymkode: 6be00...b05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...