AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #1 Skrevet 9. januar 2020 Kvinne på 26 her. Jeg lurer på hva dere kaller kvinnelig kjønnsorgan i seksuelle settinger? Jeg syns det kan være så voldsomt å si fitte, og at mus blir litt fjollete. Pikk og kuk er på mange måter enklere å si, hvis det gir mening? Haha! Svar fra alle kjønn mottas med takk. Anonymkode: a0e86...4ed
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #3 Skrevet 9. januar 2020 Fitte k 38 her Anonymkode: 4f097...bd9 1
Missbehave Skrevet 9. januar 2020 #5 Skrevet 9. januar 2020 Hvis jeg MÅ omtale kjønnsorganet mitt, sier jeg vagina eller mus. Kommer helt an på settingen. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #6 Skrevet 9. januar 2020 Har ihvertfall ikke mus. Mus er skadedyr med sykdommer. Sier fitte, det er et artig glad-ord med sprett i. Anonymkode: bd19a...5aa 3
Bunuel Skrevet 9. januar 2020 #7 Skrevet 9. januar 2020 Det er så lenge siden sist at det har jeg glemt.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #8 Skrevet 9. januar 2020 Jeg pleier ikke å omtale kjønnsorgan i seksuelle sammenhenger og har aldri gjort det. Er ikke en sånn som er interessert i å prate ekstremt mye under akten. Så jeg sier i alle settninger underliv eller vagina ettersom hvor spesifikk jeg skal være. Anonymkode: 6be00...b05 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #9 Skrevet 9. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg pleier ikke å omtale kjønnsorgan i seksuelle sammenhenger og har aldri gjort det. Er ikke en sånn som er interessert i å prate ekstremt mye under akten. Så jeg sier i alle settninger underliv eller vagina ettersom hvor spesifikk jeg skal være. Anonymkode: 6be00...b05 Samme her. Anonymkode: 4ea33...ff9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #10 Skrevet 9. januar 2020 Hva med dirty-talk og sexting etc? Føler jeg blir så kunstig og klein! Ts Anonymkode: a0e86...4ed
Gjest Paramount Skrevet 9. januar 2020 #11 Skrevet 9. januar 2020 I en seksuell setting synes jeg fitte er det klart beste ordet. Det er frekt og direkte, slik det bør være. Mus er ok, litt mer uskyldig og hverdagslig, litt sukkersøtt og barnslig, men ok. Greit når det hele er over, til bruk i en evt debrifing når dere ligger der utslitt og søvnig. Høna synes jeg er tragisk, høres skikkelig fjollete og vulgært ut. Vagina er klinisk, og vulva høres voldsomt ut. Som vanlig er dette bare min mening.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #12 Skrevet 9. januar 2020 2 minutter siden, Paramount said: I en seksuell setting synes jeg fitte er det klart beste ordet. Det er frekt og direkte, slik det bør være. Mus er ok, litt mer uskyldig og hverdagslig, litt sukkersøtt og barnslig, men ok. Greit når det hele er over, til bruk i en evt debrifing når dere ligger der utslitt og søvnig. Høna synes jeg er tragisk, høres skikkelig fjollete og vulgært ut. Vagina er klinisk, og vulva høres voldsomt ut. Som vanlig er dette bare min mening. Dette syns jeg var svært konstruktivt! Setter pris på det. Er enig i det du sier. Kanskje bare vant til å høre «fitte» som et grovt banneord. Ts Anonymkode: a0e86...4ed
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #13 Skrevet 9. januar 2020 Jeg kan ikke komme på å ha omtalt kjønnsorganet mitt i en seksuell setting. Jeg ville nok vært villig til å prate litt grovt hvis jeg hadde sex med en mann som tente på det og etterspurte det. Ellers, hvis jeg skal beskrive ordet så kan jeg si vagina eller vulva (det er to forskjellige ting..) hvis jeg diskuterer det mer formelt. Og bruker mus hvis jeg prater uformelt. Fitte synes jeg er et stygt ord, så det bruker jeg når jeg banner. Anonymkode: c85af...3ef
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #14 Skrevet 9. januar 2020 Jeg snakker ikke om kjønnsorganer i seksuelle settinger, men hvis jeg absolutt må si blir det bare sånn "nedi/oppi der". Har fast partner og ikke noe behov for å si noe om kjønnsorganet mitt underveis, han skjønner. Han kan godt si fitte, da. Det er, som Paramount sier, frekt og direkte. Liker å høre. På tull blir det ofte "pjæska". Anonymkode: d77c9...7b0 1
Katten.2.0 Skrevet 9. januar 2020 #15 Skrevet 9. januar 2020 Sier fitte og kuk. Noe annet blir bare rart for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #16 Skrevet 9. januar 2020 Skrubbsåret! Anonymkode: 869b4...d15 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #17 Skrevet 9. januar 2020 Vel... I seksuell setting sier jeg "der nede" eller "tissen". Har sagt fitte en gang, men det føltes veldig ukomfortabelt. Kalte de ytre leppene for "puter" og klitoris for "knuppen".. Jeg vet så inderlig godt hva det heter, og jeg er ganske flink anatomisk, men det er så ubehagelig å si slike ord 😂 Skal jeg snakke om det til en lege sier jeg "der nede... På tissen liksom". Om jeg må forklare nærmere. Utafor, oppå og inni tissen. Jeg er kvinne på 29...😳 Anonymkode: 4034f...f7f 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #18 Skrevet 9. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel... I seksuell setting sier jeg "der nede" eller "tissen". Har sagt fitte en gang, men det føltes veldig ukomfortabelt. Kalte de ytre leppene for "puter" og klitoris for "knuppen".. Jeg vet så inderlig godt hva det heter, og jeg er ganske flink anatomisk, men det er så ubehagelig å si slike ord 😂 Skal jeg snakke om det til en lege sier jeg "der nede... På tissen liksom". Om jeg må forklare nærmere. Utafor, oppå og inni tissen. Jeg er kvinne på 29...😳 Anonymkode: 4034f...f7f ...Ikke rart at sykefraværet blant kvinner er langt større enn for menn =(......Damer har laaaaaaaaangt større utfordringer med sitt underliv enn det menn har, mye hyppigere legebesøk enn det menn har, men allikevel er kunnskapen om eget underliv på et så lavt nivå ?.....Skuffende..... Anonymkode: 62eb9...46c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #19 Skrevet 9. januar 2020 Det er faktisk litt godt å vite at vi er flere som syns det er vanskelig å referere til underlivet! 😂 ts Anonymkode: a0e86...4ed 1
Auroras Skrevet 9. januar 2020 #20 Skrevet 9. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: ...Ikke rart at sykefraværet blant kvinner er langt større enn for menn =(......Damer har laaaaaaaaangt større utfordringer med sitt underliv enn det menn har, mye hyppigere legebesøk enn det menn har, men allikevel er kunnskapen om eget underliv på et så lavt nivå ?.....Skuffende..... Anonymkode: 62eb9...46c Burde ikke trollmor være i gang med å legge sine elleve små troll? 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå