AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #1 Skrevet 9. januar 2020 https://www.borsen.no/nyheter/boikotter-herreklubb-etter-kvinnebrak---aldri-igjen/72011475 Jeg ser virkelig ikke noe problem med en klubb bare for menn, det finnes garantert klubber som bare er for kvinner, Så hvorfor er det greit å ha rene kvinneklubber men ikke herreklubber? Enten er begge deler galt eller så er ingen av delene galt. Og vist det ikke finnes rene kvinneklubber så er det jo bare å starte det. Anonymkode: 36b8f...e00 3
dainty Skrevet 9. januar 2020 #2 Skrevet 9. januar 2020 (endret) det er greit men folk må kunne oppføre seg og ikke vøre slem mot andre. etter å ha sett artikkelen så ser det ut som en sekt som odd fellows ordenene Endret 9. januar 2020 av dainty
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #3 Skrevet 9. januar 2020 Jeg har aldri skjønt et så enkelt faktum som at: hvis kvinner vil ha det, hvorfor plager de menn? Hvorfor ikke starte noe lignende, eksklusivt for seg selv, i stedet for å parasittere på menn? Det er jo ikke som om vi lever på 1800-tallet lenger ... Synes det er flaut og lurer på om kvinner har lav IQ. Bare skumme fløten ... Anonymkode: dcf8b...c76 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #4 Skrevet 9. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri skjønt et så enkelt faktum som at: hvis kvinner vil ha det, hvorfor plager de menn? Hvorfor ikke starte noe lignende, eksklusivt for seg selv, i stedet for å parasittere på menn? Det er jo ikke som om vi lever på 1800-tallet lenger ... Synes det er flaut og lurer på om kvinner har lav IQ. Bare skumme fløten ... Anonymkode: dcf8b...c76 Dette har ingenting ned det jeg skrev å gjøre. Anonymkode: 36b8f...e00
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #5 Skrevet 9. januar 2020 Poenget er at dette er nettverksbygging, og det er de rike og mektige som er medlemmer. Jeg tror ikke det er å smart å utestenge rike og mektige kvinner - de kan være greie å ha i nettverket sitt de også. Anonymkode: f719b...fbf
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #6 Skrevet 9. januar 2020 Jeg kjenner et par stykker som er medlem i Norske Selskab. Jeg har egentlig ingenting imot slike klubber. Er det privat og drevet av medlemmene selv, så kan de greit ha sine egne regler. Det er først når offentlige midler og tilrettelegging blir en del av det, at offentligheten har noe den skulle sagt. Når det er sagt velger jo andre hvordan de vil forholde seg til det. NS kan ikke forvente å få hvem de vil som foredragsholdere eller gjester, og må være forberedt på at noen takker nei. Det er en kjent sak at mange av medlemmene har verdisyn og politiske syn som er ganske langt ute på sidelinjen, og da er rett og slett ikke alle fans. Anonymkode: f057e...5b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå