SlemUlv Skrevet 13. januar 2020 #81 Skrevet 13. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dersom vedkommende har vagina, ja. En meget maskulin dame. Anonymkode: ddec8...8df Noe sier meg at de aller fleste kvinner i garderoben, hadde reagert negativt om han dukket opp der 😃 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #82 Skrevet 13. januar 2020 17 minutter siden, SlemUlv said: Om du ser på hva jeg siterer, så ser du hva jeg mener med derfor. Menn med vagina har ikke noe å gjøre i kvinnegarderoben. Anonymkode: 650a8...5bc
SlemUlv Skrevet 13. januar 2020 #83 Skrevet 13. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn med vagina har ikke noe å gjøre i kvinnegarderoben. Anonymkode: 650a8...5bc Jeg hadde, som jeg sa, reagert mer om Buck kom inn i kvinnegarderoben, en om Sarina dukket opp 😃 Transkvinner er også kvinner ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #84 Skrevet 13. januar 2020 2 minutter siden, SlemUlv skrev: Transkvinner er også kvinner ❤️ Ikke før de har gjennomført fullstendig transformasjon. Og knapt nok da. De burde feks ikke få lov til å delta i kvinneidrett. Anonymkode: ddec8...8df 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #85 Skrevet 13. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke før de har gjennomført fullstendig transformasjon. Og knapt nok da. De burde feks ikke få lov til å delta i kvinneidrett. Anonymkode: ddec8...8df Et viktig poeng da dette er lov i flere land. Denne transkvinnen knuser alle kvinner innen sykkelidrett. Hvem skal belemmes? Transkvinnen ved å ikke la henne delta, eller alle kvinner som taper mot henne som tross alt har en kropp som har gått gjennom mannlig pubertet med testosteron? Noen kvinner som vil dele fengselscelle med hun her? Her gjelder det å være konsekvent. Mitt svar: Selvfølgelig er det urettferdig fordi hun ikke er en kvinne. https://www.outsports.com/2019/10/23/20928252/rachel-mckinnon-trump-cycling-trans-athletes-transphobia-world-championships Anonymkode: 650a8...5bc
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #86 Skrevet 13. januar 2020 Denne tråden tok virkelig av med avsporinger😅 Anonymkode: 02a3b...ca0 1
Sjokoladefruen Skrevet 13. januar 2020 #87 Skrevet 13. januar 2020 På 9.1.2020 den 21.57, AnonymBruker skrev: De er jo syke. Anonymkode: 981a7...462 Ditto.
Sjokoladefruen Skrevet 13. januar 2020 #88 Skrevet 13. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke før de har gjennomført fullstendig transformasjon. Og knapt nok da. De burde feks ikke få lov til å delta i kvinneidrett. Anonymkode: ddec8...8df 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #89 Skrevet 13. januar 2020 Akkurat nå, Sjokoladefruen skrev: 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Fantastisk argument! Har du noen gode grunner for at de skal kunne delta i kvinneidrett? Sånn utenom at det for dem er en gratisbillett til førsteplassen? Anonymkode: ddec8...8df
Sjokoladefruen Skrevet 13. januar 2020 #90 Skrevet 13. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fantastisk argument! Har du noen gode grunner for at de skal kunne delta i kvinneidrett? Sånn utenom at det for dem er en gratisbillett til førsteplassen? Anonymkode: ddec8...8df 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Bruker ikke tiden min på trangsynte idioter vet du 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #91 Skrevet 13. januar 2020 Akkurat nå, Sjokoladefruen skrev: 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Bruker ikke tiden min på trangsynte idioter vet du Gratulerer med å tape diskusjonen ved å ty til personangrep Anonymkode: ddec8...8df 2
Sjokoladefruen Skrevet 13. januar 2020 #92 Skrevet 13. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer med å tape diskusjonen ved å ty til personangrep Anonymkode: ddec8...8df Takk❤ 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #93 Skrevet 13. januar 2020 6 timer siden, SlemUlv skrev: Transkvinne er også kvinne Derfor er det innimellom (Som i denne tråden, siden den handler om ikke-binær), greit å lett kunne identifisere seg som cis-kvinne Det er komplett meningsløst å kalle andre enn biologiske kvinner (med kromosomparet xx) for kvinne. Menn som kler seg ut som kvinner, bruker kvinnelige kjønnshormoner, operer bort kjønnsorganene osv,, må gjerne få kalle seg trans, shemale eller hva som helst, men de er og blir menn. Svært mange kvinner - deriblant mange feminister - vil da også ha seg frabedt å ha menn i kvinnegarderoben eller -dusjen, eller som deltakere i kvinneidrett. I noen svært få tilfeller, forekommer det naturlig muterte kjønnshybrid-varianter, men det er et fysisk-biologisk fenomen, og ikke en mental tilstand. Anonymkode: 244bb...f79
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå