AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #41 Skrevet 11. januar 2020 4 minutter siden, SlemUlv skrev: Jeg er først og fremst meg jeg. Og meg er panfil, demisexuell og cis-kvinne 😃 Det at du vil vi skal presse oss inn i mindre boxer en vi føler oss komfortabel i, betyr ikke at jeg må Jeg liker identifiserende ord, det forteller litt om meg 😃 Skulle ønske det ikke fantes noen bokser jeg da. Om du mener å være et menneske er en boks, så deg om det. Så identiteten din er bare basert på kjønn/sex? hva med Panfil, kunstner, poet, bi, B-menneske, demisexuell og boklesende bussjåfør? Anonymkode: 8c5cd...a01
SlemUlv Skrevet 11. januar 2020 #42 Skrevet 11. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skulle ønske det ikke fantes noen bokser jeg da. Om du mener å være et menneske er en boks, så deg om det. Så identiteten din er bare basert på kjønn/sex? hva med Panfil, kunstner, poet, bi, B-menneske, demisexuell og boklesende bussjåfør? Anonymkode: 8c5cd...a01 I forbindelse med DENNE diskusjonen, så er det de som passet inn 😃 Er greit å holde seg til tråden. Du har gitt ut masse bokser, kvinne, mann. Kvinne som liker kvinner, man som liker menn. Alt dette er bokser 😃
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #43 Skrevet 11. januar 2020 På 10.1.2020 den 12.49, Stylish24 skrev: Jeg vil anbefale en psykologtime til de som identifiserer seg som "non-binary". Det samme gjelder transkjønnede. You need help. Transpersoner må gå til psykolog, når de skal skifte kjønn. Det er en del av behandlingen de må gjennom først. Så det er altså det første de gjør, før de starter prosessen. De skifter kjønn allikevel. Så de er åpenbart ikke psykisk syke, og trenger terapi for å bli "friske" som du tror. Anonymkode: 2a83e...e3d 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #44 Skrevet 11. januar 2020 Hvorfor skal man ha rare ord og identiteter for alt? Altså grovinndelingen homo/bi/hetro er jo grei, og at det er noen som føler de er født i feil kropp. Men å definere seg med en haug forskjellige identiteter istedenfor å bare vite hva man liker? Dersom jeg sier jeg er quadrofil (tenner bare på 4 av mange kjønn), er jeg det da? PS: Er det mulig å være transvestitt homofil kvinne, født i en mannskropp (altså: ser ut som mann, ønsker å se ut som mann og tenner på kvinner). Dersom man sier at man føler at man er det? Anonymkode: 8f2ce...b2b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #45 Skrevet 11. januar 2020 På 9.1.2020 den 23.21, Bla19 skrev: Jeg kjenner flere, jenter som kler seg maskulint og klipper håret kort og menn som er motsatte, Så med andre ord er disse lesbiske med maskuline trekk, og homofile med feminine trekk. #spade er bare en spade Anonymkode: d625e...d13
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #46 Skrevet 11. januar 2020 3 timer siden, SlemUlv skrev: Jeg er cis-kvinne, panfil og demiseksuell. Så jeg kan fint falle for non-binary personer Er mye kjekke mennesker der ute, uavhengig av kjønn 😃 Forklar hva du mener du er i dine ord? Anonymkode: d625e...d13
SlemUlv Skrevet 11. januar 2020 #47 Skrevet 11. januar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forklar hva du mener du er i dine ord? Anonymkode: d625e...d13 Hvilke ord er det du trenger forklart?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #48 Skrevet 11. januar 2020 På 9.1.2020 den 22.04, AnonymBruker skrev: Google er din venn😁😁 Anonymkode: 02a3b...ca0 Norsk er din venn. Anonymkode: 9a44d...095
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #49 Skrevet 11. januar 2020 Jeg er noe så gammaldags som hetero kvinne. Anonymkode: 9a44d...095 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #50 Skrevet 11. januar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: r cis-kvinne, panfil og demiseksuell. .. Anonymkode: d625e...d13
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #51 Skrevet 11. januar 2020 Akkurat nå, SlemUlv skrev: Hvilke ord er det du trenger forklart? Tror ikke hun trenger en forklaring for de fancy ordene... hun vil kanskje høre deg si hvem du er, med dine ord, ikke andres ord, hva hadde du sagt om deg selv om ikke noen hadde funnet på de boksene du setter deg i (med bokser mener jeg panfil-boksen, cis-kvinne-boksen osv) Anonymkode: 8c5cd...a01 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #52 Skrevet 11. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke hun trenger en forklaring for de fancy ordene... hun vil kanskje høre deg si hvem du er, med dine ord, ikke andres ord, hva hadde du sagt om deg selv om ikke noen hadde funnet på de boksene du setter deg i (med bokser mener jeg panfil-boksen, cis-kvinne-boksen osv) Riktig. Anonymkode: d625e...d13
SlemUlv Skrevet 11. januar 2020 #53 Skrevet 11. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: .. Anonymkode: d625e...d13 Cis-kvinne = Kvinne som er født og lever som kvinne. Panfil: Bryr meg ikke om hva kjønn personen jeg faller for er. Jeg faller for personlighet, ikke kjønn. Demisexuell: Jeg må ha en sterk emosjonell tilknytting til personen, før jeg har sex med dem.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #54 Skrevet 11. januar 2020 1 minutt siden, SlemUlv skrev: Panfil: Bryr meg ikke om hva kjønn personen jeg faller for er. Jeg faller for personlighet, ikke kjønn. Og hva skiller det fra bifil? Anonymkode: 9a44d...095 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #55 Skrevet 11. januar 2020 På 10.1.2020 den 15.32, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke non-binary selv, men har et familiemedlem som er. Den det gjelder er født kvinne, men definerer seg verken som kvinne eller mann. Vedkommende er heller ikke "født i feil kropp"/transkjønnet. Mitt familiemedlem er panseksuell, og faller for individet, uavhengig av kjønn. Anonymkode: ed441...d72 Jeg kjenner non binary to som sier akkurat det du beskriver:) Er ikke så uvanlig. Anonymkode: 5c0b2...550
SlemUlv Skrevet 11. januar 2020 #56 Skrevet 11. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og hva skiller det fra bifil? Anonymkode: 9a44d...095 bi er 2. Med pan blir det flere. 😃 som non-binary som vi snakker om i denne tråden. 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #57 Skrevet 11. januar 2020 1 minutt siden, SlemUlv skrev: Cis-kvinne = Kvinne som er født og lever som kvinne. Panfil: Bryr meg ikke om hva kjønn personen jeg faller for er. Jeg faller for personlighet, ikke kjønn. Demisexuell: Jeg må ha en sterk emosjonell tilknytting til personen, før jeg har sex med dem. Det siste er ihvertfall veldig fornuftig og fint. Sånn burde egentlig alle tenke. Anonymkode: 2a83e...e3d
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #58 Skrevet 11. januar 2020 3 minutter siden, SlemUlv skrev: Jeg må ha en sterk emosjonell tilknytting til personen, før jeg har sex med dem. Som flest kvinner egentlig. Reagerer på alle disse tåpelige navnene for helt normal kjønnsidentitet og oppførsel. Folk som på død og liv skal gjøre seg mer interessant enn de faktisk er. Anonymkode: d625e...d13 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #59 Skrevet 11. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Som flest kvinner egentlig. Reagerer på alle disse tåpelige navnene for helt normal kjønnsidentitet og oppførsel. Folk som på død og liv skal gjøre seg mer interessant enn de faktisk er. Anonymkode: d625e...d13 Enig. Anonymkode: 9a44d...095 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå