AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #21 Skrevet 10. januar 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager, skulle være «født kvinner». Er jo uansett det teknisk sett rent biologisk når de ikke har tatt noe operasjon. Men get your point. Anonymkode: 02a3b...ca0 Så det du egentlig sier er at non-binary er imaginært tull? Også kjent som psykisk sykdom og vrangforestillinger? Anonymkode: ddec8...8df 1
Resignert Skrevet 10. januar 2020 #22 Skrevet 10. januar 2020 Keiserens nye klær/ same shit, new wrapping, osv. Etter min mening er det enten noen som det er noe alvorlig feil med, eller så ønsker de å være unike/spesielle/interessante, et slags enhjørningskompleks. Misforstå meg rett, har ingenting mot homser, lesber og biseksuelle. Bare fint det, men man er det man er. Punktum. Eller kanskje jeg skulle begynne å identifisere meg som en lesbisk kvinne i en manns kropp? Det må vel gå an? 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #23 Skrevet 10. januar 2020 1 minutt siden, Resignert skrev: Eller kanskje jeg skulle begynne å identifisere meg som en lesbisk kvinne i en manns kropp? Det må vel gå an? Selvfølgelig går det an! De som sier noe annet er sneversynte, bakstreverske og følger ikke med i tiden! *ironi* Anonymkode: ddec8...8df 2
Stylish24 Skrevet 10. januar 2020 #24 Skrevet 10. januar 2020 Jeg vil anbefale en psykologtime til de som identifiserer seg som "non-binary". Det samme gjelder transkjønnede. You need help. 2
Katten.2.0 Skrevet 10. januar 2020 #25 Skrevet 10. januar 2020 2 hours ago, Stylish24 said: Jeg vil anbefale en psykologtime til de som identifiserer seg som "non-binary". Det samme gjelder transkjønnede. You need help. Det er én ting å ikke identifisere seg som et kjønn i det hele tatt, men det å bli 'født i feil kropp' er jo ganske utbredt og akseptert.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #26 Skrevet 10. januar 2020 Folk må gjerne identifisere seg som de måtte ønske for min del, men om det kommer krav om å kalle dem ditt og datt, fordi det eksisterer 70 kjønn ifølge noen, så har jeg ikke tenkt å følge det. Det finnes to kjønn, jordmor sier hva det er. Så kan de gjerne ende opp som homo lesbe. Trans er kjønnsdysfori, Det er vel 50% av de som tar livet sitt, så jeg ville ikke kalt dem friske. "Mer forståelse fra sammfunnet, tror jeg heller ikke endrer den selvmordsraten. Det er noe med å akseptere seg selv, istedenfor å endre hele verden rundt seg. Anonymkode: 650a8...5bc 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #27 Skrevet 10. januar 2020 Jeg er ikke non-binary selv, men har et familiemedlem som er. Den det gjelder er født kvinne, men definerer seg verken som kvinne eller mann. Vedkommende er heller ikke "født i feil kropp"/transkjønnet. Mitt familiemedlem er panseksuell, og faller for individet, uavhengig av kjønn. Anonymkode: ed441...d72 6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #28 Skrevet 10. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke non-binary selv, men har et familiemedlem som er. Den det gjelder er født kvinne, men definerer seg verken som kvinne eller mann. Vedkommende er heller ikke "født i feil kropp"/transkjønnet. Mitt familiemedlem er panseksuell, og faller for individet, uavhengig av kjønn. Anonymkode: ed441...d72 Takk for seriøst svar😊 Mye rare meninger ute og går.. Anonymkode: 02a3b...ca0
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #29 Skrevet 11. januar 2020 Enten så er man kvinne eller mann! Finnes ikke noe annet enn det. Anonymkode: 7c132...adf 3
Chiyo Skrevet 11. januar 2020 #30 Skrevet 11. januar 2020 Jeg har ikke lest alle svarene da jeg kan tenke meg at det er en del oppgulp fra intolerante mennesker, MEN... Jeg forestiller meg at mange som non-binary identifiserer seg som panseksuelle. Jeg tenker at hvis du ikke identifiserer deg som mann eller kvinner, så blir de feil å si at man er lesbisk eller homo da disse termene impliserer at man har binært kjønn. Det er jo også muligheter for at de er aseksuelle, eller demiseksuelle. 6
Chiyo Skrevet 11. januar 2020 #31 Skrevet 11. januar 2020 Jeg tok meg friheten til å rapportere et innlegg her. Jeg håper moderatorne tar en oppvask her inne. 🤨 5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #32 Skrevet 11. januar 2020 8 timer siden, Chiyo skrev: Jeg tok meg friheten til å rapportere et innlegg her. Jeg håper moderatorne tar en oppvask her inne. 🤨 Hvilket av de da? Syns opptil flere her var på kanten.. -TS. Anonymkode: 02a3b...ca0 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #33 Skrevet 11. januar 2020 8 timer siden, Chiyo skrev: Jeg har ikke lest alle svarene da jeg kan tenke meg at det er en del oppgulp fra intolerante mennesker, MEN... Jeg forestiller meg at mange som non-binary identifiserer seg som panseksuelle. Jeg tenker at hvis du ikke identifiserer deg som mann eller kvinner, så blir de feil å si at man er lesbisk eller homo da disse termene impliserer at man har binært kjønn. Det er jo også muligheter for at de er aseksuelle, eller demiseksuelle. Tusen takk for svar☺️ Ja mye intolerante mennesker ute og går inne på forumet.. Anonymkode: 02a3b...ca0
SlemUlv Skrevet 11. januar 2020 #34 Skrevet 11. januar 2020 Jeg er cis-kvinne, panfil og demiseksuell. Så jeg kan fint falle for non-binary personer Er mye kjekke mennesker der ute, uavhengig av kjønn 😃 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #35 Skrevet 11. januar 2020 På 9.1.2020 den 22.00, AnonymBruker skrev: Syke? Why? 🙂 Anonymkode: bf21a...dbc Fordi det finnes bare ti kjønn. Kvinne eller mann! Anonymkode: cb488...03f
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #36 Skrevet 11. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi det finnes bare ti kjønn. Kvinne eller mann! Anonymkode: cb488...03f To!! Anonymkode: cb488...03f 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #37 Skrevet 11. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: To!! Anonymkode: cb488...03f Tror du var nærmere første gangen. Anonymkode: eecd8...920 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #38 Skrevet 11. januar 2020 Jeg blir snart gal av all denne navnsettingen. Hvorfor kan ikke folk bare være MENNESKER. Være det de ble født til? Uten å måtte trøkke seg inn i en liten sort boks og gi seg selv et nytt navn/kjønn/tittel? Jeg er så utrolig lei av alt dette. Å være en jente å like jenter, eller gutt å like gutter, eller like alt mellom himmel og jord... kan ikke dette være ok uten å måtte gi det et navn? Hvorfor MÅ man presse seg inn i en boks? Kan man ikke en dag like en ting, neste dag noe annet? Kan ikke alle bare like hva de vil uten å måtte finne ut hvilken firkant man passer inn i? Noen dager liker jeg å hogge ved, kanskje mens jeg tenker sexuelle tanker om en kvinne.. er jeg da en mann innestengt i kvinnekroppen min? bi? Hen? Eller en hetro på tur? Jeg håper alt dette tar slutt en dag. Denne IKEA Kallax hylle med 14 bokser vi MÅ passe inn i, alle må finne sin box, skaper så utrolig mye depresjoner, psykiske plager, og mistrivsel. Anonymkode: 8c5cd...a01 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #39 Skrevet 11. januar 2020 12 minutter siden, SlemUlv skrev: Jeg er cis-kvinne, panfil og demiseksuell. Så jeg kan fint falle for non-binary personer Er mye kjekke mennesker der ute, uavhengig av kjønn 😃 Du er først og fremst et menneske SlemUlv, hvorfor trenger du så mange titler? Så lenge vi lever, så lenge vi puster, så lenge vi har en hjerne som fungerer, forandrer vi oss, liker forskjellige ting, føler forskjellige ting. MÅ det ha et navn? Eller er du bare som alle andre? Et menneske i forandring med forskjellige følelser? Anonymkode: 8c5cd...a01 1
SlemUlv Skrevet 11. januar 2020 #40 Skrevet 11. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du er først og fremst et menneske SlemUlv, hvorfor trenger du så mange titler? Så lenge vi lever, så lenge vi puster, så lenge vi har en hjerne som fungerer, forandrer vi oss, liker forskjellige ting, føler forskjellige ting. MÅ det ha et navn? Eller er du bare som alle andre? Et menneske i forandring med forskjellige følelser? Anonymkode: 8c5cd...a01bet Jeg er først og fremst meg jeg. Og meg er panfil, demisexuell og cis-kvinne 😃 Det at du vil vi skal presse oss inn i mindre boxer en vi føler oss komfortabel i, betyr ikke at jeg må Jeg liker identifiserende ord, det forteller litt om meg 😃
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå