AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #1 Skrevet 9. januar 2020 Jeg var i jobbintervju i dag på en jobb jeg virkelig kan tenke meg. Der satt det to damer og intervjuet meg. Som vanlig var det spørsmål om hvorfor de bør ansette meg o.l. Jeg er trygg på meg selv og min kompetanse og svarte ut fra at jeg mener jeg er rette person i denne stillingen, og hvorfor. Forrige gang jeg var på intervju var det to menn som intervjuet, og jeg fikk jobben, selv uten at de sjekket referanser. Etter jeg kom hjem begynte jeg å tenke på om dette kan ha betydning for meg at det denne gangen var to damer som hadde intervjurunden. Damer er jo kjent for å nedsnakke seg selv, og de syntes kanskje jeg var i overkant selvsikker, og "høy på meg selv" Dere som deltar i intervjuer; Har dere noen gang tenkt at intervjuobjektet er for selvsikker, hva har gjort at dere har tenkt slik og hva betydde det i ansettelsesprosessen? Anonymkode: c9df8...37a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #2 Skrevet 9. januar 2020 Det kommer an på om du framstår som trygg i rollen eller om du bare framstår som en som "kan alt og vet alt". Sistnevnte vil vi helst ikke ha. Anonymkode: cd357...f5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå