Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må bare få ut litt frustrasjon. Har gått til så mange frisører nå, uten ønsket resultat at jeg snart gir opp å begir meg ut på hjemmefarging. Jeg har lyst kommuneblond blasst kjedelig hår, og ønsker det i en litt varm blonde farge, type dette. Jeg har også bedt om litt tykke foliestriper så det blir litt store chuncky striper. Men det som alltid skjer er at jeg får masse tynne små foliestriper, også blir de alt for lyse, på grensen til hvitt! Jeg informerer om på forhånd at håret mitt lysner utrolig fort (noe de burde klare å se og bedømme selv også) Så slutt resultatet er, kommuneblond hår, med masse tynne hvite striper, så helhets inntrykket blir nesen grått! Jeg ville ikke ha det kalde preget, jeg vil ha det VARMT!! Hvorfor er det så vanskelig å få til? Kan noen frisører hjelpe meg her og svare meg på hva jeg skal be om? Viser bilde hver gang, men de klarer aldri få den type varme blonde fargen jeg ønsker. 

Øverste bilde er meg etter frisørbesøket. 

0959A0E6-994E-4326-AAB9-ADECCE0658FC.jpeg

6EF4B631-2D3C-4FB7-99D8-4911DF26362B.png

Anonymkode: 397af...73b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ha det sånn som du ikke vil ha det 🙈 Jeg har alltid hatt hvite striper, men hun jeg gikk til fast sluttet. Etter henne har jeg aldri fått hvite striper, viser bilde og alt, hjelper ikke. De klarer ikke å få det til og jeg skjønner det ikke! Frustrerende!

Anonymkode: 949bd...c8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...