AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #1 Skrevet 9. januar 2020 Siden de stort sett havner sammen med de totalt uattraktive mennene norske kvinner ikke vil ha(med enkelte unntak selvfølgelig), og stort sett gifter seg/inngår forhold av utelukkende økonomiske årsaker, for å slippe unna fattigdom, utav ønsket om et bedre liv osv!? Min egen erfaring nylig er at de er sjalu på norske kvinner og føler seg mindreverdige.. Kjør debatt, del erfaringer! Anonymkode: 6552b...9be 1
Nymerïa Skrevet 9. januar 2020 #2 Skrevet 9. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden de stort sett havner sammen med de totalt uattraktive mennene norske kvinner ikke vil ha(med enkelte unntak selvfølgelig), og stort sett gifter seg/inngår forhold av utelukkende økonomiske årsaker, for å slippe unna fattigdom, utav ønsket om et bedre liv osv!? Min egen erfaring nylig er at de er sjalu på norske kvinner og føler seg mindreverdige.. Kjør debatt, del erfaringer! Anonymkode: 6552b...9be Hvordan kan du vite om noen føler seg mindreverdige? Jeg har møtt flere av disse damene, noen har jeg jobbet med i flere år og jeg har absolutt ingen grunn til å si at de føler seg mindreverdige. 6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #3 Skrevet 9. januar 2020 Hvis du tror kvinner fra Asia er mindre verdt enn norske kvinner så kan du ikke ha fått med deg hvordan innvandrerkvinner fra visse andre kulturer og religioner blir sett på av sine menn, fedre og brødre. De aller fleste kvinner fra Asia som gifter seg med en norsk mann får i alle fall gå på språkkurs, ta seg en utdannelse og finne seg en jobb uten at de blir sett på som en skam for familien. Anonymkode: 87ff0...c7e 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #4 Skrevet 9. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis du tror kvinner fra Asia er mindre verdt enn norske kvinner så kan du ikke ha fått med deg hvordan innvandrerkvinner fra visse andre kulturer og religioner blir sett på av sine menn, fedre og brødre. De aller fleste kvinner fra Asia som gifter seg med en norsk mann får i alle fall gå på språkkurs, ta seg en utdannelse og finne seg en jobb uten at de blir sett på som en skam for familien. Anonymkode: 87ff0...c7e eh, sikkert ikke det TS siktet til, hun siktet nok til at de er mer verdt i sine egne land, siden disse landene ofte er mer tradisjonelle enn her. Anonymkode: 8d044...023
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #5 Skrevet 9. januar 2020 Fordi jeg har sett at enkelte er svært sjalue på norske kvinner, og setter ut falske rykter via klikken sin for å sverte dem, selv satte de ut et rykte om at jeg er en hore, fordi jeg fikk komplimenter for et profilbilde på Facebook! Tragisk oppførsel, for jeg har all respekt for dem andre veien! Anonymkode: 6552b...9be 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #6 Skrevet 9. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: eh, sikkert ikke det TS siktet til, hun siktet nok til at de er mer verdt i sine egne land, siden disse landene ofte er mer tradisjonelle enn her. Anonymkode: 8d044...023 Jeg sikter til at de kanskje føler seg mindreverdig i forhold til norske kvinner!? Ts Anonymkode: 6552b...9be
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #7 Skrevet 9. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg sikter til at de kanskje føler seg mindreverdig i forhold til norske kvinner!? Ts Anonymkode: 6552b...9be Det tror jeg ikke. Sikkert induviduelt. Anonymkode: 8d044...023 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #8 Skrevet 9. januar 2020 Våkn opp, folkens. Øst Europa var fattig på 90-tallet. Nå vil ikke de flotte og vakre damene flytte hjemmefra lenger. Anonymkode: 5ba14...c0b
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #9 Skrevet 9. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Våkn opp, folkens. Øst Europa var fattig på 90-tallet. Nå vil ikke de flotte og vakre damene flytte hjemmefra lenger. Anonymkode: 5ba14...c0b Hvorfor kommer damen fra Litauen og Russland hit i fleng da, fortsatt?! Om det er så utrolig bra hjemme?! Har aldri hørt om at norske kvinner valfarter østover for å få gifte seg med en russer, eller en mann fra Litauen?! Anonymkode: 6552b...9be 1
stan Skrevet 9. januar 2020 #10 Skrevet 9. januar 2020 Min erfaring er at det er norske kvinner som oppfatter seg selv som mindreverdige, usikre og utilstrekkelige. Ofte helt uten grunn. 2
Gjest theTitanic Skrevet 9. januar 2020 #11 Skrevet 9. januar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg har sett at enkelte er svært sjalue på norske kvinner, og setter ut falske rykter via klikken sin for å sverte dem, selv satte de ut et rykte om at jeg er en hore, fordi jeg fikk komplimenter for et profilbilde på Facebook! Tragisk oppførsel, for jeg har all respekt for dem andre veien! Anonymkode: 6552b...9be .... Baksnakking finnes hos absolutt alle etnisiteter. 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sikter til at de kanskje føler seg mindreverdig i forhold til norske kvinner!? Ts Anonymkode: 6552b...9be Enkelte kvinner lever i forhold der mannen har all makt, da ER de mindreverdige i forhold til kvinner som har makt over seg selv og egen skjebne. Det er ikke noe galt i å ville komme seg ut av fattigdom. Det er heller ikke galt å ville prøve å få ekteskap til å fungere på tross av at noen menn misbruker det å ha makt. Mindreverdighetsfølelsen forsvinner når hun ikke lenger er avhengig av mannen og enten reiser fra ham, eller blir hos ham av fri vilje. Uten å måtte dra tilbake til fattigdommen.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #12 Skrevet 9. januar 2020 6 minutter siden, theTitanic said: .... Baksnakking finnes hos absolutt alle etnisiteter. Enkelte kvinner lever i forhold der mannen har all makt, da ER de mindreverdige i forhold til kvinner som har makt over seg selv og egen skjebne. Det er ikke noe galt i å ville komme seg ut av fattigdom. Det er heller ikke galt å ville prøve å få ekteskap til å fungere på tross av at noen menn misbruker det å ha makt. Mindreverdighetsfølelsen forsvinner når hun ikke lenger er avhengig av mannen og enten reiser fra ham, eller blir hos ham av fri vilje. Uten å måtte dra tilbake til fattigdommen. Hvor lenge må de holde ut da, tre år?! Anonymkode: 6552b...9be
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #13 Skrevet 9. januar 2020 Jeg går på interkulturell forståelse. Prater derfor med asiatiske kvinner. De føler seg ikke mindre verdt. Men heller diskriminert av det norske samfunnet. Folk henvender seg til mannen med alt som har med barna og skole å gjøre. På foreldremøte prater foreldrene med mannen, aldri henne osv. Anonymkode: 387a5...97d 1
Energidronning Skrevet 9. januar 2020 #14 Skrevet 9. januar 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min egen erfaring nylig er at de er sjalu på norske kvinner og føler seg mindreverdige.. jeg kan ikke uttale meg om asiatiske kvinner, bare om øst - europa. damer fra øst-europa føler seg ikke mindreverdige. mange av dem tror på at norske kvinner kan ikke kle seg feminin og kan ikke oppføre seg som en dame... de er no.1. i verden på grunn av utseende og verdier... 2
Påkrevd Skrevet 9. januar 2020 #15 Skrevet 9. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg har sett at enkelte er svært sjalue på norske kvinner, og setter ut falske rykter via klikken sin for å sverte dem, selv satte de ut et rykte om at jeg er en hore, fordi jeg fikk komplimenter for et profilbilde på Facebook! Tragisk oppførsel, for jeg har all respekt for dem andre veien! Anonymkode: 6552b...9be Og så går du ut til hele verden via Internett og setter ut rykter/spekulasjoner om at de har mindreverdighetskomplekser, er sjalu og konspiratoriske. Dere jenter vet jaggu å kludre det til for hverandre😂 2
Gjest theTitanic Skrevet 9. januar 2020 #16 Skrevet 9. januar 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge må de holde ut da, tre år?! Anonymkode: 6552b...9be Fem
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #17 Skrevet 9. januar 2020 11 minutter siden, Påkrevd skrev: Og så går du ut til hele verden via Internett og setter ut rykter/spekulasjoner om at de har mindreverdighetskomplekser, er sjalu og konspiratoriske. Dere jenter vet jaggu å kludre det til for hverandre😂 Som om menn er noe bedre... Anonymkode: 8d044...023 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #18 Skrevet 9. januar 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kommer damen fra Litauen og Russland hit i fleng da, fortsatt?! Om det er så utrolig bra hjemme?! Har aldri hørt om at norske kvinner valfarter østover for å få gifte seg med en russer, eller en mann fra Litauen?! Anonymkode: 6552b...9be Hvem vet, kanskje det blir fremtiden her også.. Anonymkode: 8d044...023 2
Påkrevd Skrevet 9. januar 2020 #19 Skrevet 9. januar 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som om menn er noe bedre... Anonymkode: 8d044...023 Kan ikke si jeg føler meg forkludret🤷🏻♂️
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #20 Skrevet 9. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Siden de stort sett havner sammen med de totalt uattraktive mennene norske kvinner ikke vil ha(med enkelte unntak selvfølgelig), og stort sett gifter seg/inngår forhold av utelukkende økonomiske årsaker, for å slippe unna fattigdom, utav ønsket om et bedre liv osv!? Min egen erfaring nylig er at de er sjalu på norske kvinner og føler seg mindreverdige.. Kjør debatt, del erfaringer! Anonymkode: 6552b...9be You wish. Anonymkode: 31df2...7b1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå