AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #1 Skrevet 9. januar 2020 Jeg har så lyst til å grine, men da må jeg sette hele ‘maskineriet’ i gang, og det virker så utrolig slitsomt. Jeg legger fra meg tanken om å grine med en gang fordi det byr meg imot, men det må vel skje innimellom? Jeg griner i høyden 10 skvetter, også blir jeg liksom ferdig og rastløs. Mister tråden på en måte. Har så lyst til det da jeg er ganske lei meg. noen som har tips til hvordan gråte, eller få det til? Gråter dere av dere selv? Føles det tungt? Er det som en treningsøkt hvor man føler seg bra etterpå? Har veldig dårlig kondis, om det har noe å si. Anonymkode: d1833...3d7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #2 Skrevet 9. januar 2020 Prøv mediyoga, mindfulness, yinyoga, restorative yoga e.l.. Da jobber du med å connect kropp og hode og ikke unormalt reagere med gråt når ting løsner og man skreller av lag på lag. Hvis du virkelig vil rydde litt anbefales yogatur med Ving e.l.. det har hjulpet meg. Nå gråter jeg for lett 🙄 Anonymkode: 21172...aa0
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #3 Skrevet 10. januar 2020 Du må først se helheten på din totale helse. Medisiner? Alltid hatt vansker for å gråte? Hvordan var du som liten? Har du vlitt mobbet? ______________________ Annet tips: Skjør løk Spis chilli Tenk på noe veldig trist og se ned og lag grimas Ta så mange push ups at du griner. Den siste du mener du ikke klarer, den skal du klare. Kjøp deg en stor bamse du kan holde rundt og legge hode på, så kan du klemme den og prøve å grine Anonymkode: 7c397...6e8
Sliten&kjørt52 Skrevet 10. januar 2020 #4 Skrevet 10. januar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har så lyst til å grine, men da må jeg sette hele ‘maskineriet’ i gang, og det virker så utrolig slitsomt. Jeg legger fra meg tanken om å grine med en gang fordi det byr meg imot, men det må vel skje innimellom? Jeg griner i høyden 10 skvetter, også blir jeg liksom ferdig og rastløs. Mister tråden på en måte. Har så lyst til det da jeg er ganske lei meg. noen som har tips til hvordan gråte, eller få det til? Gråter dere av dere selv? Føles det tungt? Er det som en treningsøkt hvor man føler seg bra etterpå? Har veldig dårlig kondis, om det har noe å si. Anonymkode: d1833...3d7 Tror ikke mamma felte en eneste tåre i begravelsen til pappa, -ikke søs. heller. ... Var pappa, -og meg, som fikk "grinegenet" i flokken vår. Vet de ønsket å grine da pappa gikk i kaminen. Rart hvordan vi er skrudd sammen. Aldri skammet meg, -for å grine over de jeg elsker / elsket, -eller for skikkelig kjipe situasjoner på jobb, -med "kunder" på jobb, -som har lidi tap. -Heller det... a.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #5 Skrevet 10. januar 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har så lyst til å grine, men da må jeg sette hele ‘maskineriet’ i gang, og det virker så utrolig slitsomt. Jeg legger fra meg tanken om å grine med en gang fordi det byr meg imot, men det må vel skje innimellom? Jeg griner i høyden 10 skvetter, også blir jeg liksom ferdig og rastløs. Mister tråden på en måte. Har så lyst til det da jeg er ganske lei meg. noen som har tips til hvordan gråte, eller få det til? Gråter dere av dere selv? Føles det tungt? Er det som en treningsøkt hvor man føler seg bra etterpå? Har veldig dårlig kondis, om det har noe å si. Anonymkode: d1833...3d7 Jeg blir ofte kalt kald og vanskelig å lese, men ingen vet at jeg griner HVER DAG alene. Noen ganger fordi jeg er trist av gode grunner, men ofte fordi jeg ser på Tore på sporet, youtube videoer om hunder og alt annet som er rørende eller trist. Da gråter jeg og det føles så godt. Da kan jeg være isdronning ellers i livet. Anonymkode: 17621...324 1
Sliten&kjørt52 Skrevet 10. januar 2020 #6 Skrevet 10. januar 2020 Til daglig griner jeg mest av att folk opplever gode ting, -eller att folk gjør godt for andre. Knall å se att folk har det godt, -og ikke minst når andre gjør godt, -for andre. Seff. -om det er en "Underdog" som får "godt" -er jeg jo helt lost ... a.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå