AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #1 Skrevet 9. januar 2020 En litt spesiell sak.. Startet nylig i en kontorjobb i et mannsdominert miljø. Vi er 3 damer/jenter som nå har startet på kontoret, og 15-20 menn. Vi har felles toalett som alltid er rent og pent men noen tamponger jeg kastet i sanitærposen ved siden av wc ligger der enda, etter 3 uker. Renholderne (som også er mann) har rett og slett ikke sett de tror jeg. Nå er det begynt å lukte og gutta på kontoret snakket om hvor ekkelt det var. Selv om de ikke vet det er mine, så er det bare flaut at de ligger der. Nå vurderer jeg å si til renholderen at han må huske å bytte ut sanitærposen?:/ Han er en utenlandsk mann og jeg gruer meg til å spørre, men hva skal jeg ellers gjøre?:( Anonymkode: eaee3...261
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #2 Skrevet 9. januar 2020 Ta posen og hiv den i søpla nå, og så minner du renholder på senere at han må bytte pose med jevne mellomrom. Anonymkode: e4c22...127 12
Glitnir Skrevet 9. januar 2020 #3 Skrevet 9. januar 2020 Dette var jo ganske uskyldig, jeg fikk noen litt andre assosiasjoner av overskriften 😉 Men ja, sleng posen i søpla selv, det er det enkleste. 21
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #4 Skrevet 9. januar 2020 Clickbait-overskrift. Anonymkode: a11eb...dad 15
Mezzosoprena Skrevet 9. januar 2020 #5 Skrevet 9. januar 2020 Herregud, ta sanitærposen og kast den i søpla, så blir de fjernet sammen med resten... at INGEN av damene har kommet på dette i løpet av tre uker er litt merkelig eller??? 6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #6 Skrevet 9. januar 2020 Hiv posen i søpla da vel. Anonymkode: a1e1d...526 1
slutt Skrevet 9. januar 2020 #7 Skrevet 9. januar 2020 Er posen boltet fast i veggen eller er det en annen grunn for at du ikke har kastet posen i søpla for lengst? Hjelpeløst.
Gjest Chroma Skrevet 9. januar 2020 #8 Skrevet 9. januar 2020 6 minutter siden, slutt skrev: Er posen boltet fast i veggen eller er det en annen grunn for at du ikke har kastet posen i søpla for lengst? Hjelpeløst. Blodet har sikkert klistret den fast, nå må den ligge der for alltid.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #9 Skrevet 9. januar 2020 En kompis hadde sex med en son glemte å ta ut tampongen. Den ble dytta laaangt opp så han måtte hjelpe henne å dra den ut. æææææsj Anonymkode: eca5a...e3d
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #10 Skrevet 10. januar 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: En kompis hadde sex med en son glemte å ta ut tampongen. Den ble dytta laaangt opp så han måtte hjelpe henne å dra den ut. æææææsj Anonymkode: eca5a...e3d For det hadde noe med denne saken å gjøre fordi? Anonymkode: a1e1d...526 2
FluffyJuggernaut Skrevet 10. januar 2020 #11 Skrevet 10. januar 2020 (endret) Jeg hadde gitt beskjed til sjefen om at badet ikke ble rengjort ordentlig, så får hun eller han ta det med renholdern. Bare for at du menstruer og har benyttet deg av sanitærposen, så er ikke det automatisk din jobb å ta det opp med renholdern eller kaste søpla for dere alle. For du er neppe den eneste som har benyttet deg av den søpla. Vet jeg og noen av mine kollegaer er synkroniserte. Egentlig ganske sykt at sjefen ikke har tatt tak i det når det stinker gammel mens på doen og "alle" snakker om det. Endret 10. januar 2020 av FluffyJuggernaut 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #12 Skrevet 10. januar 2020 Epost til renholders sjef eller din egen sjef: søppelposen på toalettet blir ikke skiftet ofte nok, den kan tidvis lukte. Vennligst få innført det i ordinær rutine for vask av toalett selvom den ikke er full. Eller be da en av de som klager gjøre det? For en tafatt gjeng dere er alle sammen. Ingen grunn til å dra opp tamponger og kjønn her, selvom det ligger til grunn. Pass på å kaste annet der da vel, snytepapir og emballasje, før du sender den eposten. Anonymkode: 86071...f3c 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #13 Skrevet 10. januar 2020 Eh, det er jo meningen at man tar tampongen oppi posen og kaster posen oppi søpla selv.... De skal ikke henge til pynt inne på doen og kastes i en egen søppel noe sted. De reine henger der, de med brukte mensting i kastes etter at man har putta det oppi. Anonymkode: 8cb1d...a3b 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #14 Skrevet 10. januar 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: For det hadde noe med denne saken å gjøre fordi? Anonymkode: a1e1d...526 Et slikt scenario var det første jeg tenkte også da jeg leste overskriften. Anonymkode: 86071...f3c
FluffyJuggernaut Skrevet 10. januar 2020 #15 Skrevet 10. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh, det er jo meningen at man tar tampongen oppi posen og kaster posen oppi søpla selv.... De skal ikke henge til pynt inne på doen og kastes i en egen søppel noe sted. De reine henger der, de med brukte mensting i kastes etter at man har putta det oppi. Anonymkode: 8cb1d...a3b Regner med at hun mener den lille søppelboksen som henger på veggen inni båsen på toalettet hvor man faktisk kaster posene. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #16 Skrevet 10. januar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et slikt scenario var det første jeg tenkte også da jeg leste overskriften. Anonymkode: 86071...f3c Men så forandrer man fort tankegang når man leser hi, stort sett da Anonymkode: a1e1d...526
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå