Gjest Lille Solstråle Skrevet 3. juni 2005 #1 Skrevet 3. juni 2005 Jeg er syk og får visst med meg alt som går på tv for tiden... Var det noen som så dokumentaren om den colombiansk-adopterte gutten som fant moren sin? Syns den var så utrolig bra laget, med tanke på at gutten, Aleksander, og vennen hans hadde laget den selv. Ble helt etterhvert. Det satte virkelig perspektiv på ting, man skjønner så utrolig godt hvorfor mødre setter barna sine til adopsjon. Et fantastisk møte mellom vestlig og fattig verden...
Gjest Aurélie Skrevet 3. juni 2005 #2 Skrevet 3. juni 2005 Jeg har sett den tidligere, det er en reprise (sommertid, alt på TV, bortsett fra nyhetene, er repriser..). Den var veldig rørende, han var så varm og omtenksom mot moren sin.
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2005 #4 Skrevet 3. juni 2005 Jeg så den. Måtte gråte litt, ja. :oops:
*Lene* Skrevet 3. juni 2005 #7 Skrevet 3. juni 2005 Utrolig nydelig historie. Sterkt av adoptivmoren også. Må jo sikkert være litt sårt på en måte!
Gjest Violetta Skrevet 3. juni 2005 #8 Skrevet 3. juni 2005 Helt enig, rørende og vakkert fortalt historie. Virker som en veldig klok og moden gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå