K@rine Skrevet 7. september 2002 #1 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg tenkte at jeg skulle gjøre en god gjerning og ringte Fattighuset. Spurte om dem var interessert i å ta i mot to søppelsekker med helt brukbare leker og om de ville overta en hel del barnetøy fra 0-4 år. Jeg fikk til svar at :"Tja, jo... forsåvidt - Du kan jo stikke innom en dag så vi kan se på det." Trodde at fattighuset skulle bli takknemlige for å få fullt brukbare ting, men ble ganske så skuffa. Det virka ikke som dem var interessert i det hele tatt. Neste gang gir jeg det heller til Frelsesarmeen, selv om de selger det videre og tjener på det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 7. september 2002 #2 Del Skrevet 7. september 2002 Ja det var trist å høre,men Frelsesarmeen driver på samme måte.Jeg hadde en skinnsofa som hadde mistet en knapp.Frelsesarmeen ville ikke ta den på grunn av det.Sofaen var hel og pen ellers bare knappen som manglet. :o så nå har jeg sluttet og gi noe til veledige organisasjoner.Jeg vil med hånden på hjerte si at jeg ble såret. hilsen Indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 8. september 2002 #3 Del Skrevet 8. september 2002 Hei Katrine. Krisesenteret i Olso trenger klær og leker. Hvis du vil gi noe bort kan du kontakte dem.' Grunne til at folk er litt skeptisk til å motta slike ting, er at de får ganske mange henvedelser om å overta klær o.l, og mye av dette er ikke brukbart. Har jobbet i en org. der vi mottok mye "drit" for å si det slik. Man må jo huske på at mottakere skal gå i disse klærne. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå