Gå til innhold

Hvorfor i svarte behandles blondiner annerledes?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv naturlig blond med blå øyne .. Og forstår ikke hvorfor folk behandler blondiner annerledes, føler de tenker at vi kun vil ha sex og er lette.. det er helt på trynet.. Da jeg farget meg brunette en gang så endret folk helt holdingen til meg, spesielt menn. De hadde mye mer respekt.. hva skjer det er bare en hårfarge..!

Anonymkode: d32e8...58d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har rødt hår, og vi har en mye om at man alltid er kåt og er rå i sengen. 

Anonymkode: 21de6...eea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nja, legger man godt merke til det fordi man er veldig obs på det?  

Anonymkode: efe69...c70

Skrevet

De gangene jeg har hatt masse blonde striper eller bleket hele håret har jeg ikke merket noe til at folk har behandlet meg som du beskriver.  De har ikke behandlet meg noe annerledes i det hele tatt.  Det er ikke du som forandrer litt oppførsel etter hvilken hårfarge du har da?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har nok ikke noe med hårfargen å gjøre

Anonymkode: bc08c...e22

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At du føler noen har behandlet deg anderledes basert på hårfarge må nok være fordi du har vært bevisst på amerikanske stereotyper omkring hårfarge og bare bitt deg merke i oppførsel som bekreftet teorien. 

Anonymkode: b8202...6cf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått nøyaktig like mye oppmerksomhet som brunette og blondine. Men det er sikkert fordi jeg har svære tits. 

Anonymkode: a3565...bb5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva, du mener 60-70 av den nordiske befolkningen??

Btw, blondt hår er ikke bare platinum , men kommer i mange varianter.

Anonymkode: e9bdb...bcc

Gjest Proximus
Skrevet

Jeg er opprinnelig mørk blond med grønne øyne, men har det farget mørk gyldenblondt (samme farge jeg får ved solbleking). Jeg har vel kun blitt noe mer bevisst over at menn ser mer, ellers er det lite annet. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Fordi mange tenker at blondine med store pupper = knulleglad. Vet ikke hvorfor det er sånn, men det er vel bare sånn.😂

Anonymkode: 34648...5b8

Skrevet

Har ingenting med hårfargen å gjøre, ikke om du er/var naturlig blond i hvert fall. Platinablond, da stiller saken seg litt annerledes 😄

Skrevet
På 9.1.2020 den 16.28, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv naturlig blond med blå øyne .. Og forstår ikke hvorfor folk behandler blondiner annerledes, føler de tenker at vi kun vil ha sex og er lette.. det er helt på trynet.. Da jeg farget meg brunette en gang så endret folk helt holdingen til meg, spesielt menn. De hadde mye mer respekt.. hva skjer det er bare en hårfarge..!

Blondiner har et  snillere og mykere utrykk, og at de har fått myten om å være litt lettere å lure. Det er vel for ingenting blondinevitsene fremdeles benyttes.

På 9.1.2020 den 16.57, AnonymBruker skrev:

Jeg har rødt hår, og vi har en mye om at man alltid er kåt og er rå i sengen. 

Rødhåret har fått den myten som du beskriver ja, men der er jeg enig... eller har jeg bare hatt flaks?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...