AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #1 Skrevet 9. januar 2020 Hvem av dere som har småbarn røyker litt eller mye i smug uten at ungene eller så mange andre vet at du røyker sig? Anonymkode: ec67d...aa0
atropos Skrevet 9. januar 2020 #2 Skrevet 9. januar 2020 Jeg tok en sigg etter leggetid etter nr en. Det var en hver kveld og ellers på fest. Da jeg ble gravid med nr to slutta jeg. Nå har jeg tre barn og har røyka fire røyk siden august. Røyker hvis jeg har lyst, og er ikke et avhengighetsmenneske... barna vet ikke om dette. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #3 Skrevet 10. januar 2020 10 timer siden, atropos skrev: Jeg tok en sigg etter leggetid etter nr en. Det var en hver kveld og ellers på fest. Da jeg ble gravid med nr to slutta jeg. Nå har jeg tre barn og har røyka fire røyk siden august. Røyker hvis jeg har lyst, og er ikke et avhengighetsmenneske... barna vet ikke om dette. Røyket du fast før dette da, eller en røyk på kvelden da og? Anonymkode: ec67d...aa0
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #4 Skrevet 10. januar 2020 Moren min smugrøkte hele min barndom. Noe vi visste alle sammen ☺ Anonymkode: 00233...85b 6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #5 Skrevet 10. januar 2020 Selvsagt vet ungene det, du lukter jo dritt. Anonymkode: 19ff9...361 9
Gjest UglerIMosen Skrevet 10. januar 2020 #6 Skrevet 10. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Moren min smugrøkte hele min barndom. Noe vi visste alle sammen ☺ Anonymkode: 00233...85b Hahaha, har vi samme mor🤔 Snedig at smugrøykere tror at ingen vet at de «smug»røyker 😅 Kan huske at jeg var ganske så lita når jeg først forsto at mamma røyket
atropos Skrevet 10. januar 2020 #7 Skrevet 10. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Røyket du fast før dette da, eller en røyk på kvelden da og? Anonymkode: ec67d...aa0 Jeg slutta egentlig å røyke et år før jeg ble gravid med nr en. Før det røyka jeg rundt fem om dagen. Fikk en fødselsdepresjon og falt tilbake til den ene på kvelden.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #8 Skrevet 10. januar 2020 Har periodevis smugrøyka siden de var små. Hva er problemet? Aldri hver dag/kveld, men i innimellom, særlig når livet har tatt noen krumspring. Om de fant ut av det er heller ikke et problem 🤷🏼♀️ Det finnes verre oppdagelser man kan gjøre i livet enn akkurat det.. Anonymkode: e0420...224 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #9 Skrevet 12. januar 2020 På 10.1.2020 den 12.48, AnonymBruker skrev: Har periodevis smugrøyka siden de var små. Hva er problemet? Aldri hver dag/kveld, men i innimellom, særlig når livet har tatt noen krumspring. Om de fant ut av det er heller ikke et problem 🤷🏼♀️ Det finnes verre oppdagelser man kan gjøre i livet enn akkurat det.. Anonymkode: e0420...224 Ja enig! Men da er det typisk at du røyker på fest og noen kvelder innimellom finner du plutselig ut at du fikk lyst å ut å ta en røyk? Jeg er litt der og føler egentlig ikke det gjør så mye, plager hvertfall ingen med det, mens det gir meg en ekstra kos Anonymkode: ec67d...aa0 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #10 Skrevet 12. januar 2020 Jeg tok også en røyk hver kveld da barna var fra 2 til 5-6 år ca. Men nå er jeg litt mer redd for å bli ferska, hvis de plutselig skulle våkne akkurat da. Røyker stort sett bare på den årlige storbyferien med venninner nå, eller de få gangene i året jeg er på seminar med jobben i en annen by:) Anonymkode: fd6ff...0b4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #11 Skrevet 12. januar 2020 On 1/10/2020 at 9:23 AM, AnonymBruker said: Moren min smugrøkte hele min barndom. Noe vi visste alle sammen ☺ Anonymkode: 00233...85b On 1/10/2020 at 9:29 AM, AnonymBruker said: Selvsagt vet ungene det, du lukter jo dritt. Anonymkode: 19ff9...361 Dette og dette. Min mor røykte hele vår oppvekst, og trodde hele tiden vi ikke merket det. Hun kunne sitte i samme rom som oss og blåse inn i peisen, og tro at røyken forsvant sporløst. Det er vel et slags selvbedrag. Anonymkode: 188c8...ef8 1
Sjokoladefruen Skrevet 12. januar 2020 #12 Skrevet 12. januar 2020 Øøøøh... Hvorfor smugrøyke? Jeg slutta å røyke i 2017, har frem til da røyket daglig - uten mitt barn til stede, vel og merke, men alle visste at jeg røyket.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #13 Skrevet 12. januar 2020 Hvorfor smugrøyker voksne mennesker? Det gjorde jeg i min ungdom fordi foreldrene mine ikke skulle oppdage det. Nå er jeg voksen og gjør som jeg vil. Før jeg klarte å slutte og røyke gikk jeg selvfølgelig ut av hensyn til barn og ikke røykere. Anonymkode: 085ca...76f 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #14 Skrevet 14. januar 2020 På 12.1.2020 den 14.44, AnonymBruker skrev: Jeg tok også en røyk hver kveld da barna var fra 2 til 5-6 år ca. Men nå er jeg litt mer redd for å bli ferska, hvis de plutselig skulle våkne akkurat da. Røyker stort sett bare på den årlige storbyferien med venninner nå, eller de få gangene i året jeg er på seminar med jobben i en annen by:) Anonymkode: fd6ff...0b4 Ok er det fordi du ikke vil være et dårlig forbilde ved at de ser at du røyker? Du er vel ikke alene om å plutselig bli fast røyker på venninnetur😉 Jeg røyker også på ferie og når jeg en skjelden gang er på jobbtur. Anonymkode: ec67d...aa0
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #15 Skrevet 14. januar 2020 På 12.1.2020 den 15.59, AnonymBruker skrev: Hvorfor smugrøyker voksne mennesker? Det gjorde jeg i min ungdom fordi foreldrene mine ikke skulle oppdage det. Nå er jeg voksen og gjør som jeg vil. Før jeg klarte å slutte og røyke gikk jeg selvfølgelig ut av hensyn til barn og ikke røykere. Anonymkode: 085ca...76f Kanskje fordi en ikke vil at omgivelsene skal se og vite at du tar deg en røyk i ny og ne, fordi det er litt uglesett? Tror det er mange slike «smugrøykere», spesielt kvinner. Som istedet for å røyke utenfor butikken eller i handlegata velger å vente til de kommer hjem og er alene. Anonymkode: ec67d...aa0
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #16 Skrevet 14. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje fordi en ikke vil at omgivelsene skal se og vite at du tar deg en røyk i ny og ne, fordi det er litt uglesett? Tror det er mange slike «smugrøykere», spesielt kvinner. Som istedet for å røyke utenfor butikken eller i handlegata velger å vente til de kommer hjem og er alene. Anonymkode: ec67d...aa0 Det er grunnen for min del, føler at å ta seg en røyk er omtrent det mest sosialt uakseptable man kan gjøre, og gidder ikke forholde meg til andres mening om at jeg noen ganger gjør det 🤷🏼♀️ Anonymkode: e0420...224 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #17 Skrevet 14. januar 2020 Sigaretter stinker, så det går ikke an å skjule det. Anonymkode: 015d9...eb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå