Gå til innhold

De unge idag blir ødelagt av dårlig musikk. De blir hjernevasket til å like dårlig musikk.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan gjøres for å stanse utviklingen? Ed Sheeran sperre på Spotify/radio osv?

Anonymkode: 6fa5e...a74

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Siden musikksmak er subjektivt, bør en ikke foreta seg noe.

Anonymkode: 5084a...750

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo akkurat det samme de eldre har sagt om musikken hvertfall de siste 60 årene.

Lykke til! 😛

Anonymkode: f6b53...f58

• Liker 3
Skrevet

Du er der ja

AnonymBruker
Skrevet

Om vi blir ødelagt for så lite så er det ikke håp uansett hvilke tiltak dere gjør.

Anonymkode: 57799...aed

Skrevet (endret)

Og på hvilken måte tar du skade av at folk liker musikk du ikke liker?

Kanskje du heller skal slutte å bry deg så mye om hva andre liker og ikke liker. Og konsentrere deg om ting du liker.

Endret av Aragorn ll Elessar
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Aragorn ll Elessar skrev:

Og på hvilken måte tar du skade av at folk liker musikk du ikke liker?

Les overskriften. TS mener ikke seg selv, men de unge.

• Liker 2
Skrevet (endret)

jepp musikk var objektivt bedre fra 70 til 00-tallet, og før der. fra cirka 2008 gikk det nedover og fra 2013 er det ufattelig vanskelig å finne bare en middelmådig låt på listene.

kunst og skjønnhet er ikke subjektivt. jeg er objektivt stygg og må leve med det da må andre kunne leve med at de har objektivt dårlig smak.

Endret av dainty
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les overskriften. TS mener ikke seg selv, men de unge.

Og TS sine foreldre mente sikkert det samme

Anonymkode: c82a4...3e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler disse sangene passer perfekt i denne tråden ...

#Friskt

Anonymkode: d585e...8e7

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, dainty skrev:

jepp musikk var objektivt bedre fra 70 til 00-tallet, og før der. fra cirka 2008 gikk det nedover og fra 2013 er det ufattelig vanskelig å finne bare en middelmådig låt på listene.

kunst og skjønnhet er ikke subjektivt. jeg er objektivt stygg og må leve med det da må andre kunne leve med at de har objektivt dårlig smak.

Kunst er i høyeste grad subjektivt bra.

Skrevet (endret)
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunst er i høyeste grad subjektivt bra.

hvorfor er jeg mobbet og avvist fordi jeg er stygg da? de fleste mennesker som har levd i moderne tid er enig i at 60 70 og 80-tallet var best for musikk og 80 og 90 tallet for film.

Endret av dainty
  • Liker 1
Skrevet

Ok boomer

Kunst er subjektivt. I vesten har vi en høy grad av frihet når det gjelder kunsten vi legger ut og kunsten vi ser/hører på. Du har nostalgi knyttet til musikken fra barndommen/ungdommen din. Det betyr ikke at dagens ungdom automatisk må elske ymse band fra 70-tallet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, dainty skrev:

hvorfor er jeg mobbet og avvist fordi jeg er stygg da? de fleste mennesker som har levd i moderne tid er enig i at 60 70 og 80-tallet var best for musikk og 80 og 90 tallet for film.

Selvsagt. En blir miljømessig påvirket av oppveksten.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Anocopy skrev:

Ok boomer

Kunst er subjektivt. I vesten har vi en høy grad av frihet når det gjelder kunsten vi legger ut og kunsten vi ser/hører på. Du har nostalgi knyttet til musikken fra barndommen/ungdommen din. Det betyr ikke at dagens ungdom automatisk må elske ymse band fra 70-tallet.

Mann i 30-årene. Ingen boomer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Mann i 30-årene. Ingen boomer.

Ok boomer. Du er bokstavelig talt en boomer faktisk. Tror du boomer bare har èn definisjon du eller? Typisk boomer...

https://knowyourmeme.com/memes/30-year-old-boomer

Anonymkode: b5d38...4d5

• Liker 2
Skrevet (endret)

slutt å kall alle baby boomere. De er i 60 og 70 årene nå. de dere kaller boomere er jo gen xere og andre gen yere. 

boomer er en dritdårlig meme. samme som å kalle noen hitler fordi de er uenige med deg. bare beviser at gen yere ikke tåler motstand og dermed lever opp til stereotypiene om oss. - hilsen gen yer

Endret av dainty
  • Liker 4
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt. En blir miljømessig påvirket av oppveksten.

du svarte ikke meg. De fleste mennesker av ALLE generasjoner liker gammelpop til fordel for det som har vært de siste ti årene.  

Skrevet

Næsjda.... har du latt barna dine høre musikk i mange stilarter, når de var små, kommer de til å lære å lete etter og sette pris på annet enn det som ligger på topp 40. 

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, dainty skrev:

SKal jeg si deg en ting. Det rælet som blir solgt som kvalitetsmusikk fra 60-70 tallet er like rævva som det i dag. Musikken i dag er i mye høyere grad kvalitetssikret fordi den er masseprodusert på formler som beviselig fungerer. Musikken før i tiden hørte man på i mangel av teknologi og alternativ. Om man setter seg ned å hører på beatles og anser dette for kvalitet så lever man på en illusjon. Dette hjemmesnekra rælet er verken musikalsk pent eller riktig. Det ble populært i en hasjtåke i en hippietid der eneste alternativ var hjembrent og filmavisen. Mye av musikken før i tiden er egentlig så dårlig at det er smått utrolig at det fortsatt anses som sofistikert å holde denne musikken over dagens musikk, bare fordi dagens er masseprodusert og beviselig remix på remix.

Anonymkode: ed534...a4f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...