AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #1 Skrevet 9. januar 2020 Jeg har 70% permisjon fra min 100% stilling. Hvor mange feriedager i 2020 har jeg da? Anonymkode: 71ba6...82f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #2 Skrevet 9. januar 2020 Alle har krav på 4 uker og en dag eller 5 uker ( tariffavtale) ferie Hvorvidt du får betaling avhenger av om du jobber noen timer hver dag eller om du jobber 1+2 dager pr uke. Hvis du jobber 1 +2 dager vil du få lønn for de dagene du skulle jobbet i perioden du har fri. Hvis du jobber noen timer pr dag får du feriepenger som dekker de timene du skulle jobbet i hele ferien. 1 ukes ferie er 1 uke uansett om du jobber 1,5 t pr dag eller 1 dag i uka Anonymkode: dd752...20f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #3 Skrevet 9. januar 2020 Du har krav på like lang ferie som vanlig, men du vil kun få de feriepengene du har opparbeidet deg i 2019. Hvis de ikke dekker alle feriedagene, kan du velge om du vil ha ferie uten lønn, eller om du vil jobbe. Anonymkode: eeb9e...6f9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå