Gå til innhold

Ta seg noen øl hjemme midt uka. Noe du kan finne på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne du tatt deg noen øl på en torsdag om du ville?😊

Jeg kan fint finne på å ta noen øl på en Onsdag eller Torsdag å se på Netflix å slappe av.

Anonymkode: 80b2e...20e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Tror det er mange som deg ;) 

Skrevet (endret)

Det har jeg aldri gjort, sist jeg drakk Øl  var i 2001 og det var på en Lørdag

Endret av Aragorn ll Elessar
Skrevet

Ja, har jeg lyst på en cider (drikker ikke øl) eller liten dram, så tar jeg meg det. Men har ingen unger å ta hensyn til.

Drikker meg veldig sjeldent full, liker ikke å være berusa sånn at jeg kjenner det godt , så om jeg har lyst på midt i uka så er det likegyldig, da det er maks 2-3 bokser det er snakk om^^

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, S4050-R40B skrev:

Ja, har jeg lyst på en cider (drikker ikke øl) eller liten dram, så tar jeg meg det. Men har ingen unger å ta hensyn til.

Drikker meg veldig sjeldent full, liker ikke å være berusa sånn at jeg kjenner det godt , så om jeg har lyst på midt i uka så er det likegyldig, da det er maks 2-3 bokser det er snakk om^^

Ikke sant. Ikke jeg heller, ingen unger. Ikke snakk om fylla, bare noen bokser for kos

Anonymkode: 80b2e...20e

Skrevet

Ja. En kald halvliter kan jeg fint finne på midt i uka. Skiller egentlig ikke på hverdag og fest der, men drikker heller ikke mye, kanskje 4 halvlitere i måneden - og det er helt random hva slags dag de er drukket på.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må det alltid være "noen" øl når nordmenn skal drikke? I utlandet kan de ta en og være fornøyd med det.

Anonymkode: c5b89...e19

AnonymBruker
Skrevet

Nordmenn har et unaturlig forhold til alkohol. Tar du deg en øl eller to midt i uka har man liksom et problem, er man avholds er man redd for alkohol, drikker man seg full på fest sliter man sosialt og må drikke seg til mot (dette er ting jeg har lest her inne). Jeg kan gå en mnd uten noe, å jeg kan plutselig finne på at jeg har lyst på en glass vin eller to, om det er onsdag eller lørdag er samme. 

Anonymkode: 790e1...4fa

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nordmenn har et unaturlig forhold til alkohol. Tar du deg en øl eller to midt i uka har man liksom et problem, er man avholds er man redd for alkohol, drikker man seg full på fest sliter man sosialt og må drikke seg til mot (dette er ting jeg har lest her inne). Jeg kan gå en mnd uten noe, å jeg kan plutselig finne på at jeg har lyst på en glass vin eller to, om det er onsdag eller lørdag er samme. 

Hvem sier at å ta seg en øl midt i uka er et problem?   Aldri hørt før.  Det er jo helt vanlig. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Begynt å legge inn noen "hvite dager", men ikke pri. en, enda, -det er å kvitte meg med nikotinspray/tyggegummi. 

Ta en ting om gangen. :sukk:

Edit: Aldri en, 8-9, er normo. Rare er att jeg aldri kan bli alkis, merker ingen ting om jeg har drekki 70 / 80 %% sprit, fra morgen til kveld, -en måneds tid, snakker +en liter / dag, og 8 -pils eller mer, på 50 Kg. kropp.

-Bråkutte... En kompis levde av produksjon / salg.

-Når jeg dro dit varte festen tre - fire uker, i slengen, ...

-Bare vil att dagene skal gå vekk..!

Som sagt, -begynt å ta tak, i det, -og, neste prosjekt...

a.

Endret av Sliten&kjørt52
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke å drikke meg veldig full. Men om jeg har lyst til å drikke er jeg likegyldig til om det er en lørdag, søndag eller tirsdag. Gjør som jeg vil, driter i om samfunnet heller mener at jeg burde drikke meg sørpa hver lørdag. 

Anonymkode: 44eaf...98b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, SupaWoman skrev:

Hvem sier at å ta seg en øl midt i uka er et problem?   Aldri hørt før.  Det er jo helt vanlig. 

Bare å lese noen tråder ang alkoholkonsum her inne det 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja fant på det før, en dag i uka endte med hver dag i uka, i tre år, ble alkoholavhengig av det!!

Anbefales ikke!

Anonymkode: 85a0a...451

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare å lese noen tråder ang alkoholkonsum her inne det 

Vært medlem her i åresvis og aldri sett noen har skrevet at det er et problem å drikke en enhet øl en tirdagskveld.  

Jeg er litt mer all or nothing typen og drikker sjelden midt i uka, men på tur kan jeg drikke hver dag og i varmere strøk kan jeg drikke 14 dager i strekk, men drikker meg kanskje bare full 4 av de eller noe sånt. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan ta meg en øl midt i uka, ja. Men jeg foretrekker å drikke alkohold i andres selskap, så det forekommer ikke veldig ofte. Men for all del, har jeg øl liggende og får lyst på, så drikker jeg gjerne.

Anonymkode: 44fda...ef1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Det har jeg aldri gjort, sist jeg drakk Øl  var i 2001 og det var på en Lørdag

Forståelig. Øl smaker dritt. 

Anonymkode: 73c5f...c2c

Skrevet
13 timer siden, SupaWoman skrev:

Vært medlem her i åresvis og aldri sett noen har skrevet at det er et problem å drikke en enhet øl en tirdagskveld.  

Jeg er litt mer all or nothing typen og drikker sjelden midt i uka, men på tur kan jeg drikke hver dag og i varmere strøk kan jeg drikke 14 dager i strekk, men drikker meg kanskje bare full 4 av de eller noe sånt. 

Vel, jeg har sett de som har kommentert noe ala «om du må ha en øl med alkohol for å kose deg så har du et problem», dette gjelder både i tilfeller hvor det er snakk om midt i uka og helger. Hva du har sett eller ikke kan ikke jeg styre. Har også vært medlem her i årevis. 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nordmenn har et unaturlig forhold til alkohol.

hvorfor sier du det?

forskning viser at vikingene levde i harmoni med naturen og drakk sterkt øl. 

sivilisert og edru - faktisk: unaturlig! 

Skrevet
22 minutter siden, Energidronning skrev:

hvorfor sier du det?

forskning viser at vikingene levde i harmoni med naturen og drakk sterkt øl. 

sivilisert og edru - faktisk: unaturlig! 

Bare å lese tråder om alkohol her og hvor mange det er som prøver å overbevise folk om at man har et problem om man nyter alkohol, som mener at alkohol burde sidestilles med annen ulovlig rus grunnet problemene det fører med seg (for noen). 
Andre igjen tenker alkohol=fylla 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...