Gå til innhold

Sexting tips

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har sluppet opp for ideer til sexting. Noen inputs? Hensikten er å få han til å tenke på å knulle meg.

Type;

Hvilket undertøy skal jeg ha på meg i dag?

Jeg vil at du skal knulle meg, akkurat NÅ!

osv..dere forstår tegninga. Beste frasene deres?

Anonymkode: c347a...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vis han den nye trusa du har kjøpt, med deg inni selvsagt. Eller: "kjøpte meg ny string forrige uke, herlig stoff, den er utrolig deilig å ha på, sitter perfekt."

Anonymkode: e3c82...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

osv..dere forstår tegninga. Beste frasene deres?

Sexting er jo gøy det, når begge ikke tar det så høytydelig, det er jo bare et input med smil og orgasmer. Hun jeg sextet med sist kom 3 ganger påsto hun, det kom av at vi startet så rolig og økte på etterhvert. Når man blir kåt blir fantasien sterkere og det blir lettere å leve seg inn i den. Vi planla på forhånd i tekstingen at vi skulle treffes på toget, under pledd, toalett, sovekupè, etc til vi lå utslitte og smilte på et hotelrom. Vi skrev annenhver gang, så det ble mere pirrende å vente å se hva det andre hadde skrevet. Som du også har lagt merke til, stokker bokstavene seg mye, og det blir det fort latter av etterpå.

Tips til deg er at jeg synes det er pirrende hvis du ikke er for direkte, helst med litt emoijs. Du vil nok bli flinkere jo oftere dere skriver😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Middelmådig

Jeg pleier å skrive hvor kåt jeg føler meg og hva jeg har lyst til å gjøre med han, eller hva han kan gjøre med meg. 
For eks: Er så hemningsløst kåt på deg. Sitter på kontoret for meg selv og trenger deg så mye. Drømmer om at du bøyer meg over pulten min, tar tak i håret mitt, biter deg fast i nakken min og jeg kan kjenne den store deilig pikken din dytte mot rumpen min 😍😍 Eeeeelsker å kjenne den harde pikken din mot meg! Blir våt av tanken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det bare jeg som synes såkalt sexting er idiotisk? 

Anonymkode: 95215...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Neida. Det er du og andre uten innlevelse og fantasi. Dere som ikke liker musikk, litteratur og kunst

God sexting er kliteratur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neida. Mange kjipinger der ute. 

Anonymkode: ba185...2c3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du og eksen min. Burde introdusert dere for hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona og meg driver med «sexting» når vi er på jobb, så når vi treffes hjemme er begge så tente at det er klart for intens og het sex❤️ Vi bruker det som en del av foreplay❤️

Anonymkode: d9052...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...