AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #1 Del Skrevet 9. januar 2020 Har sluppet opp for ideer til sexting. Noen inputs? Hensikten er å få han til å tenke på å knulle meg. Type; Hvilket undertøy skal jeg ha på meg i dag? Jeg vil at du skal knulle meg, akkurat NÅ! osv..dere forstår tegninga. Beste frasene deres? Anonymkode: c347a...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #2 Del Skrevet 9. januar 2020 Vis han den nye trusa du har kjøpt, med deg inni selvsagt. Eller: "kjøpte meg ny string forrige uke, herlig stoff, den er utrolig deilig å ha på, sitter perfekt." Anonymkode: e3c82...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 9. januar 2020 #3 Del Skrevet 9. januar 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: osv..dere forstår tegninga. Beste frasene deres? Sexting er jo gøy det, når begge ikke tar det så høytydelig, det er jo bare et input med smil og orgasmer. Hun jeg sextet med sist kom 3 ganger påsto hun, det kom av at vi startet så rolig og økte på etterhvert. Når man blir kåt blir fantasien sterkere og det blir lettere å leve seg inn i den. Vi planla på forhånd i tekstingen at vi skulle treffes på toget, under pledd, toalett, sovekupè, etc til vi lå utslitte og smilte på et hotelrom. Vi skrev annenhver gang, så det ble mere pirrende å vente å se hva det andre hadde skrevet. Som du også har lagt merke til, stokker bokstavene seg mye, og det blir det fort latter av etterpå. Tips til deg er at jeg synes det er pirrende hvis du ikke er for direkte, helst med litt emoijs. Du vil nok bli flinkere jo oftere dere skriver😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Middelmådig Skrevet 9. januar 2020 #4 Del Skrevet 9. januar 2020 Jeg pleier å skrive hvor kåt jeg føler meg og hva jeg har lyst til å gjøre med han, eller hva han kan gjøre med meg. For eks: Er så hemningsløst kåt på deg. Sitter på kontoret for meg selv og trenger deg så mye. Drømmer om at du bøyer meg over pulten min, tar tak i håret mitt, biter deg fast i nakken min og jeg kan kjenne den store deilig pikken din dytte mot rumpen min 😍😍 Eeeeelsker å kjenne den harde pikken din mot meg! Blir våt av tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #5 Del Skrevet 9. januar 2020 Er det bare jeg som synes såkalt sexting er idiotisk? Anonymkode: 95215...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 9. januar 2020 #6 Del Skrevet 9. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det bare jeg som synes såkalt sexting er idiotisk? Anonymkode: 95215...0e3 Neida. Det er du og andre uten innlevelse og fantasi. Dere som ikke liker musikk, litteratur og kunst God sexting er kliteratur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #7 Del Skrevet 9. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare jeg som synes såkalt sexting er idiotisk? Anonymkode: 95215...0e3 Neida. Mange kjipinger der ute. Anonymkode: ba185...2c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 9. januar 2020 #8 Del Skrevet 9. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare jeg som synes såkalt sexting er idiotisk? Anonymkode: 95215...0e3 Nei, du og eksen min. Burde introdusert dere for hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #9 Del Skrevet 10. januar 2020 Kona og meg driver med «sexting» når vi er på jobb, så når vi treffes hjemme er begge så tente at det er klart for intens og het sex❤️ Vi bruker det som en del av foreplay❤️ Anonymkode: d9052...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå