Gå til innhold

Hvilket Scandic-hotell i Oslo er best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal bo et par netter i Oslo. Har avtale med Scandic gjennom fagforeningen. Har tidligere bodd på det på Byporten som jeg synes hadde veldig dårlig frokost, og det på Vulkan som var helt greit men litt bråkete. Hvilket anbefaler dere? Har ellers vært veldig fornøyd med Scandic rundt om i Norge. Har også avtale med Thon gjennom fagforening hvis det er bedre.

Anonymkode: e433e...c53

Skrevet

Scandic St. Olavs plass er kjempekoselig! Trivelig og dyktig betjening, nydelig frokost og en koselig bar. Sist jeg bodde der, fikk jeg oppgradering av rom uten tillegg i prisen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Roci skrev:

Scandic St. Olavs plass er kjempekoselig! Trivelig og dyktig betjening, nydelig frokost og en koselig bar. Sist jeg bodde der, fikk jeg oppgradering av rom uten tillegg i prisen. 

Tusen takk for hjelpen! 🥰

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for hjelpen! 🥰

Bare hyggelig, får håpe du blir like fornøyd som jeg er :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det i Grensen. Veldig sentral beliggenhet og relativt nytt. God frokost. 

Anonymkode: 5f766...022

Skrevet

Jeg bor ofte på Scandic i forbindelse med konserter. Grensen og Holberg er vel de jeg bruker mest. Ellers bestiller jeg utfra det billigste hotellrommet. 

Skrevet

Har bodd både på Scandic Holberg, St. Olavs plass og Oslo city, må si jeg trives best på St. Olavs plass og minst på Oslo city (men det er fordi uteområdet der føles utrygt). 

Skal prøve Thon på Storo denne gangen, ser de får gode tilbakemeldinger.

• Liker 1
Skrevet

Har bodd på Scandic mellom grensen og tinghuset,og det var kjempefint.

Et av de bedre

• Liker 1
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Gi faen i grensen-hotellet!!! Dårlig service etter at det ble «digitalt»! Er du heldig med vindu til gaten, kan alle se inn!! Dekk for gardinene, har sett nok blottere!!

Anonymkode: 0a5ef...72c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...