Gå til innhold

Trenger tips og råd angående forsikringssak.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
Før jul ble min telefon stjålet og jeg anmeldte dette til politiet et par dager senere. Jeg sendte også inn forsikringskrav til skadeforsikringsselskapet på mandag. Jeg ringte de i går da de sa at det var en dag behandlings tid. 
Når jeg da snakker med de så sier de at jeg mangler informasjon i min bekreftelse på anmeldt forhold. Der jeg trenger IMEI nummer og beskrivelse av telefon. Dette ba de meg skaffe hos politiet. 
Når jeg ringer politiet så vil de ikke ut gi ut denne informasjonen til meg, og sier at det er forsikringsselskapet som skal hente inn denne informasjonen. 
Jeg ringer da tilbake til forsikringsselskapet å forklarer dette, men de står på sitt at det er jeg som må levere inn dette. 

Så jeg ringte frem og tilbake i nesten 3 timer i går, og ingen løfter en finger for å hjelpe meg. 
Så nå sitter jeg her med en forsikring som er helt ubrukelig. Jeg kontaktet også telenor som jeg har kjøpt telefonen og forsikringen igjennom. De sender meg bare rett til forsikringsselskapet som ikke klarer å hjelpe. 

Hva kan jeg gjøre her? Frustrerende at ingen hjelpe meg.. 

Anonymkode: 201d1...445

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke finne imei nr inne på "mine sider" på Telenor? Jeg trodde man kunne det. Ellers er det dårlog at ingen vil hjelpe. Kan forsikringsselskapet sende en slags bekreftelse som du kan ta med til politiet? 

Anonymkode: 154ba...07c

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke finne imei nr inne på "mine sider" på Telenor? Jeg trodde man kunne det. Ellers er det dårlog at ingen vil hjelpe. Kan forsikringsselskapet sende en slags bekreftelse som du kan ta med til politiet? 

Anonymkode: 154ba...07c

Jeg har IMEI nummer, men forsikringsselskapet mener at dette skal stå på bekreftet anmeldt forhold, noe det ikke gjør. 

Anonymkode: 201d1...445

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...