AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #1 Del Skrevet 9. januar 2020 Når jeg synes at typen min har holdt på for lenge uten å komme, så snur jeg meg og lar han ta meg bakfra. Da spruter han med en gang. Har dere også erfaring med at mennene deres kommer fortere når de får ta dere i doggy style? Anonymkode: 2adbd...8f6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #2 Del Skrevet 9. januar 2020 Ja Anonymkode: 88706...eb5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #3 Del Skrevet 9. januar 2020 Jepp, min kommer også fortere når han tar meg bakfra! Anonymkode: 9cb6a...cd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #4 Del Skrevet 9. januar 2020 Ja. Fordi da slipper mannen å se deg i ansiktet og han kan feks fantasere om at det er søstera di eller noen andre sluts han drømmer om å knulle. Anonymkode: ff71a...a98 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #5 Del Skrevet 9. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Fordi da slipper mannen å se deg i ansiktet og han kan feks fantasere om at det er søstera di eller noen andre sluts han drømmer om å knulle. Anonymkode: ff71a...a98 Dette stemmer nok veldig godt. Anonymkode: ad49d...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 9. januar 2020 #6 Del Skrevet 9. januar 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere også erfaring med at mennene deres kommer fortere når de får ta dere i doggy style? Stemmer bra det ja, lyden og delig å kjenne balla klasker mot klitten, lager hun litt mere svai i ryggen kommer jeg ganske så fort. Men jeg kommer også fort av missjonæren med samlet føtter da😊 Forresten kommer jeg fort i alle stillingene, så jeg prøver å holde meg så lenge som mulig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #7 Del Skrevet 9. januar 2020 Som mann synes jeg at jeg kommer lettest av misjonær. Så er kanskje litt individuelt Anonymkode: 7646c...176 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #8 Del Skrevet 9. januar 2020 Ja Anonymkode: 28c5e...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #9 Del Skrevet 9. januar 2020 Han jeg treffer kommer alltid veldig fort om jeg står bakfra på alle fire, enten han er i eneren eller toeren! Han liker å gi meg nytelse så ham vil oftest ha meg underst i misjonær, hvor han kan holde på en stund og styre seg selv som han sier! Sitter jeg øverst og styrer showet spruter han på no time.. Så ja, det er nok riktig! Anonymkode: 667ef...b7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #10 Del Skrevet 9. januar 2020 Mannen min kommer fortere. Men det er min favoritt posisjon og jeg blir skikkelig bråkete når han tar meg i den posisjonen. Hvis jeg kommer da så kommer han også.. hver gang. Anonymkode: 9d334...fe0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rævtekt Skrevet 9. januar 2020 #11 Del Skrevet 9. januar 2020 Tar bare bakfra om jeg er sikker på at jenta har dusjet siden siste dobesøk. Det er mer enn ett ligg som har blitt ødelagt av en skikkelig drittlukt. Dasspapir er ikke bra nok. Så til spørsmålet ditt, ja, om man ikke blir utslitt først. Tungt å ta bakfra i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #12 Del Skrevet 9. januar 2020 9 minutter siden, Rævtekt skrev: Tar bare bakfra om jeg er sikker på at jenta har dusjet siden siste dobesøk. Det er mer enn ett ligg som har blitt ødelagt av en skikkelig drittlukt. Dasspapir er ikke bra nok. Så til spørsmålet ditt, ja, om man ikke blir utslitt først. Tungt å ta bakfra i lengden. Hvis du tar henne i analen må hun tarmskylles først da eller? Anonymkode: 9d334...fe0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rævtekt Skrevet 9. januar 2020 #13 Del Skrevet 9. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du tar henne i analen må hun tarmskylles først da eller? Anonymkode: 9d334...fe0 Aner ikke, beveger meg aldri inn der. Jeg snakker om lukta som siver opp fra papirtørkede rumpehull. Hvis du fikk dritt på fingeren, ville det være nok for deg å tørke det vekk med dopapir? Det samme burde gjelde alle steder på kroppen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #14 Del Skrevet 9. januar 2020 1 minutt siden, Rævtekt skrev: Aner ikke, beveger meg aldri inn der. Jeg snakker om lukta som siver opp fra papirtørkede rumpehull. Hvis du fikk dritt på fingeren, ville det være nok for deg å tørke det vekk med dopapir? Det samme burde gjelde alle steder på kroppen. Aha skjønte nesten det. Nei det er sant men da må man jo dusje før hver gang man har sex og etter sex. Og det må menn også gjøre for rumpehullet er farlig nært når man suger.. Anonymkode: 9d334...fe0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #15 Del Skrevet 9. januar 2020 10 minutter siden, Rævtekt skrev: Aner ikke, beveger meg aldri inn der. Jeg snakker om lukta som siver opp fra papirtørkede rumpehull. Hvis du fikk dritt på fingeren, ville det være nok for deg å tørke det vekk med dopapir? Det samme burde gjelde alle steder på kroppen. Haha. For de fleste norske jenter vil de påstå de er gullende rene der baki så lenge de tørker til papiret ikke lenger blir brunt. For da er du reeen. Lol Anonymkode: ff71a...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 10. januar 2020 #16 Del Skrevet 10. januar 2020 14 timer siden, Rævtekt skrev: Tar bare bakfra om jeg er sikker på at jenta har dusjet siden siste dobesøk. Det er mer enn ett ligg som har blitt ødelagt av en skikkelig drittlukt. Dasspapir er ikke bra nok. Så til spørsmålet ditt, ja, om man ikke blir utslitt først. Tungt å ta bakfra i lengden. Husk intim våtservietter så får du vaska kaviarstjerna før du setter igang... problem solved😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #17 Del Skrevet 10. januar 2020 8 minutter siden, Bente1234 skrev: Husk intim våtservietter så får du vaska kaviarstjerna før du setter igang... problem solved😂 Blir ikke skikkelig ren ved å bruke kun våtservietter. Rennende vann er det eneste Anonymkode: ff71a...a98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 10. januar 2020 #18 Del Skrevet 10. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir ikke skikkelig ren ved å bruke kun våtservietter. Rennende vann er det eneste Anonymkode: ff71a...a98 Antibac?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 10. januar 2020 #19 Del Skrevet 10. januar 2020 Jeg kan holde på svært, svært lenge i doggy, men er under hennes nåde når hun rir meg. Det er noe helt annet når jeg ikke kan styre stimuli en selv! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Von Erich Skrevet 10. januar 2020 #20 Del Skrevet 10. januar 2020 På 9.1.2020 den 14.11, AnonymBruker skrev: Ja. Fordi da slipper mannen å se deg i ansiktet og han kan feks fantasere om at det er søstera di eller noen andre sluts han drømmer om å knulle. Anonymkode: ff71a...a98 Morsom du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå