Smilla78 Skrevet 3. juni 2005 #1 Skrevet 3. juni 2005 Jeg skal bestille meg ny shampo og balsam nå snart, men har lyst til å prøver noe nytt. Håret mitt er langt, tørt og bleket og har en tendens til å bli litt brusete, men bruker serum for å roe ned det. Har brukt dumb blonde, oatmeal and honey og den orange med appelsinduft fra Tigi, Oleo Relax fra Kerastase, Laminate fra Sebastian, All Soft fra Redken og mange fler, men er bare sånn passe fornøyd med alt, føler at det mangler det lille ekstra for at jeg skal bli helt fornøyd. Kresen jeg... Noen forslag på en helt rå shampo og balsam for min hårtype?
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2005 #2 Skrevet 3. juni 2005 Du må ha noe som bygger opp håret, siden bleking bryter ned. Min favoritt er (som jeg har gjentatt til det kjedsommelige her inne) Resistance shampo og balsam fra Kerastase, men de kan du like gjerne kjøpe hos frisør, hvis du regner inn portoen. Eventuelt kan du prøve Extreme-serien fra Redken, men hvis håret ditt er glatt/fint, burde du holde deg milevis unna den serien. Eller Joico K-Pak Reconstruct shampo og balsam?
Smilla78 Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2005 Takk Lilith! Bestiller resistance fra Kerastase jeg. Joico K-pak stinker så banan at jeg omtrent måtte sette klype på nesa hver gang jeg skulle ta hårkuren derfra i håret! Og det er vel samme lukta på shampoen og balsamen går jeg ut i fra?
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2005 #4 Skrevet 3. juni 2005 Jeg gav bort K-Pak-serien uten å ha prøvd, pga lukta. Kurene holder jeg ut, men ikke shampo og balsam. Kerastase lukter ganske nøytralt, litt epleaktig? I hvertfall ikke ekkelt. Koster 175,- for shampo og 185,- for balsam. Jeg pleier stort sett å kjøpe hos frisørene her omkring, siden jeg ikke gidder å herje med å spare 30-40 kroner. Skulle ønske LF hadde Kerastase like billig som Redken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå