Gå til innhold

Erfaringer med sertralin noen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Begynte i dag, tok en tablett i 9-tiden. Så sovna jeg og da jeg våkna kjentes det litt ut som jeg er full. Og er veldig kvalm. Pupillene er store, så ser dopa ut. Har egentlig ikke lyst til å ta denne medisinen, for jeg tror ikke jeg trenger den:/

Anonymkode: a1e2c...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har brukt sertralin/Zoloft i flere år med og med stort utbytte. Aldri fått virkninger som du beskriver. Merker bare at humøret blir bedre og at jeg stresser mindre i hodet etter noen dager. Tar du andre medisiner i tillegg? 

Det er alt for tidlig å vurdere virkningen av en medisin etter første tablett. Det tar ofte 7 dager før du merker forskjell. Snakk med legen om bivirkningene fortsetter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, Cirkelin skrev:

Har brukt sertralin/Zoloft i flere år med og med stort utbytte. Aldri fått virkninger som du beskriver. Merker bare at humøret blir bedre og at jeg stresser mindre i hodet etter noen dager. Tar du andre medisiner i tillegg? 

Det er alt for tidlig å vurdere virkningen av en medisin etter første tablett. Det tar ofte 7 dager før du merker forskjell. Snakk med legen om bivirkningene fortsetter. 

Skal til legen neste uke, så skal ta de til da iallfall.

Høres bra ut å stresse mindre i hodet! Gleder meg til de virker:) Og kanskje svimmelheten avtar utover dagen, har jo nettopp stått opp😬

Takk for svar:)

Anonymkode: a1e2c...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og, som Cirkelin og AB over her! Var kvalm de første ukene, men så endelig slappet hodet mitt av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...