AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #1 Del Skrevet 9. januar 2020 Begynte i dag, tok en tablett i 9-tiden. Så sovna jeg og da jeg våkna kjentes det litt ut som jeg er full. Og er veldig kvalm. Pupillene er store, så ser dopa ut. Har egentlig ikke lyst til å ta denne medisinen, for jeg tror ikke jeg trenger den:/ Anonymkode: a1e2c...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cirkelin Skrevet 9. januar 2020 #2 Del Skrevet 9. januar 2020 Har brukt sertralin/Zoloft i flere år med og med stort utbytte. Aldri fått virkninger som du beskriver. Merker bare at humøret blir bedre og at jeg stresser mindre i hodet etter noen dager. Tar du andre medisiner i tillegg? Det er alt for tidlig å vurdere virkningen av en medisin etter første tablett. Det tar ofte 7 dager før du merker forskjell. Snakk med legen om bivirkningene fortsetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #3 Del Skrevet 9. januar 2020 7 minutter siden, Cirkelin skrev: Har brukt sertralin/Zoloft i flere år med og med stort utbytte. Aldri fått virkninger som du beskriver. Merker bare at humøret blir bedre og at jeg stresser mindre i hodet etter noen dager. Tar du andre medisiner i tillegg? Det er alt for tidlig å vurdere virkningen av en medisin etter første tablett. Det tar ofte 7 dager før du merker forskjell. Snakk med legen om bivirkningene fortsetter. Skal til legen neste uke, så skal ta de til da iallfall. Høres bra ut å stresse mindre i hodet! Gleder meg til de virker:) Og kanskje svimmelheten avtar utover dagen, har jo nettopp stått opp😬 Takk for svar:) Anonymkode: a1e2c...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #4 Del Skrevet 9. januar 2020 Har samme erfaring som Cirkelin 👍 Anonymkode: ddf7e...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krakilsk Skrevet 9. januar 2020 #5 Del Skrevet 9. januar 2020 Jeg og, som Cirkelin og AB over her! Var kvalm de første ukene, men så endelig slappet hodet mitt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå