Gå til innhold

Destruktiv fetisj

Anbefalte innlegg

Gjest Helene Tveit1
Skrevet

Hei. Er det flere der ute som føler de har en litt for ødeleggende fetisj? Jeg tenner på ting som kanskje i senere tid jeg vil angre på men når det kommer til stykket så gjør jeg det allikavell. Er det flere som like rå bli ydmyket, sender bilder og video som til slutt kanskje havner på nett. Jeg vet jeg liker å bli ydmyket så kanskje innerst inne er det et ønske. Men hvor ødeleggende kan dette være for en selv i lengden? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Helene Tveit1 skrev:

Hei. Er det flere der ute som føler de har en litt for ødeleggende fetisj? Jeg tenner på ting som kanskje i senere tid jeg vil angre på men når det kommer til stykket så gjør jeg det allikavell. Er det flere som like rå bli ydmyket, sender bilder og video som til slutt kanskje havner på nett. Jeg vet jeg liker å bli ydmyket så kanskje innerst inne er det et ønske. Men hvor ødeleggende kan dette være for en selv i lengden? 

Tenker det er ganske ødeleggende om dette er ditt virkelige navn eller navnet til noen du kjenner. 

Anonymkode: 818c3...27e

• Liker 1
Gjest Helene Tveit1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenker det er ganske ødeleggende om dette er ditt virkelige navn eller navnet til noen du kjenner. 

Hvorfor i alle dager skulle jeg bruke noen andre sitt navn det er ikke bare ulovlig men også straffbart. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Helene Tveit1 skrev:

Hvorfor i alle dager skulle jeg bruke noen andre sitt navn det er ikke bare ulovlig men også straffbart. 

Sjelden noe ulovlig ikke er straffbart. Det er gjerne en sammenheng.

Anonymkode: ead94...614

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er det man kan kalle en samfunnsstøtte i mitt lokalmiljø. Dersom min aktivitet her inne og på andre nettsamfunn hadde blitt kjent, ville det fått store negative konsekvenser for mitt omdømme.

Gjest Alterego666
Skrevet
53 minutter siden, Helene Tveit1 skrev:

Er det flere som like rå bli ydmyket, sender bilder og video som til slutt kanskje havner på nett.

Du kjenner et ekstra rush ved å utsette deg for faren ved å bli eksponert. Jeg kjenner meg igjen. Jeg er jo i tillegg ekshibisjonist, så jeg kan ofte balansere på en knivsegg.

Gjest Helene Tveit1
Skrevet
Akkurat nå, Alterego666 skrev:

Du kjenner et ekstra rush ved å utsette deg for faren ved å bli eksponert. Jeg kjenner meg igjen. Jeg er jo i tillegg ekshibisjonist, så jeg kan ofte balansere på en knivsegg.

Ja jeg gjør jo det. Men hvordan i alle dager ble det sånn da? 

Gjest Alterego666
Skrevet
Akkurat nå, Helene Tveit1 skrev:

Ja jeg gjør jo det. Men hvordan i alle dager ble det sånn da? 

Jeg kan ikke svare for meg selv, og derfor enda mindre for deg. Jeg bare oppsøker det støtt og stadig.

Kanskje er det behovet for å sprenge den isolerte standardiserte livsstilen og bare å stå der naken med ståkuken min og vise finger’n til den borgerlige middelklassen jeg selv er en del av.

Gjest Sirkelen
Skrevet
1 time siden, Helene Tveit1 skrev:

Selv om folks fetisjer er ulike, tror jeg folk som har en slik forstår hvor dypt de ofte sitter, og hvor vanskelig de er å endre selv om de har destruktive eller uønskede sider. Nettopp det hemmelige, risikable og tabubelagte ved en fetisj kan bidra til å gjøre den enda mer fristende og vanskeligere å motstå. Så jeg forstår deg veldig godt. Det å endre en fetisj er fryktelig vanskelig. Og jeg tror ikke din tiltrekning mot ydmykelse og ekshibisjonisme er så uvanlig. 

Gjest Helene Tveit1
Skrevet
Akkurat nå, Sirkelen skrev:

Selv om folks fetisjer er ulike, tror jeg folk som har en slik forstår hvor dypt de ofte sitter, og hvor vanskelig de er å endre selv om de har destruktive eller uønskede sider. Nettopp det hemmelige, risikable og tabubelagte ved en fetisj kan bidra til å gjøre den enda mer fristende og vanskeligere å motstå. Så jeg forstår deg veldig godt. Det å endre en fetisj er fryktelig vanskelig. Og jeg tror ikke din tiltrekning mot ydmykelse og ekshibisjonisme er så uvanlig. 

Takk for gode ord :)

Gjest Sirkelen
Skrevet
Akkurat nå, Helene Tveit1 skrev:

Takk for gode ord :)

Bare hyggelig å kunne svare ditt innlegg 😊

Viktig å være støttende her inne på KG.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Gjest Helene Tveit1 skrev:

Ikke ulovlig å kalle seg et navn som ikke er sjeldent. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og borte var ts. 

Anonymkode: 2a3dd...dbf

• Liker 1
Skrevet

Fetisjer kan kommer fra noe tidlig i livet, stemmer ikke det? Et eller annet som fikk øynene mine opp for spenningen i forhold til seksualitet? 

Anonymkode: 02b0e...a5c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...