AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #1 Skrevet 9. januar 2020 Jeg ville være litt mer bærekraftig og kjøpte den stripete ullgenseren fra Jenny Skavlan x Pierre Robert i matbutikken. Ble kanskje overrasket da den ble ødelagt etter to vask (med Milo og ullprogram). Klaga i Mega-butikken der jeg kjøpte den og fikk beskjed om å bare ta en ny genser (trengte ikke engang vise kvittering!) fordi det var så mange som allerede hadde vært der og klaga over kvaliteten. Hva slags erfaringer har dere med klærne i den kolleksjonen? Anonymkode: 7be5a...c80 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #2 Skrevet 9. januar 2020 Så selvmotsigende. Jenny Skavlan oppfordrer til gjenbruk mens hun selv reklamerer for egne kolleksjoner. Smykke greiene hennes, pierre Robert og tise 🙄 Anonymkode: 6bcd3...77e 12
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #3 Skrevet 9. januar 2020 Jeg har to singleter i samme kolleksjon. Begge to ble hullete nesten med en gang. Har lurt på hvordan jeg har klart å få det til... Bruker milo og ullprogram jeg også. Anonymkode: d80ec...3f0 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #4 Skrevet 9. januar 2020 Og jeg som tenkte på å kjøpe noe der. Da gidder jeg nok ikke det, om det er så dårlig kvalitet. Anonymkode: 9c1e0...aab 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #5 Skrevet 9. januar 2020 Har kjøpt en sånn singlet, den har holdt seg fint til nå. Har bare vasket den ca fem ganger. Anonymkode: 7e555...85f 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #6 Skrevet 9. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville være litt mer bærekraftig og kjøpte den stripete ullgenseren fra Jenny Skavlan x Pierre Robert i matbutikken. Ble kanskje overrasket da den ble ødelagt etter to vask (med Milo og ullprogram). Klaga i Mega-butikken der jeg kjøpte den og fikk beskjed om å bare ta en ny genser (trengte ikke engang vise kvittering!) fordi det var så mange som allerede hadde vært der og klaga over kvaliteten. Hva slags erfaringer har dere med klærne i den kolleksjonen? Anonymkode: 7be5a...c80 Det samme opplevde jeg. Fikk også ny, uten spørsmål. Men da den også ble hullete etter en vask, så kastet jeg den bare og konkluderte med aldri mer Pierre Robert. Anonymkode: e7cfb...449 1
exictence Skrevet 9. januar 2020 #7 Skrevet 9. januar 2020 Synes de har holdt seg godt. Er fornøyd med det merket. 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #8 Skrevet 9. januar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Så selvmotsigende. Jenny Skavlan oppfordrer til gjenbruk mens hun selv reklamerer for egne kolleksjoner. Smykke greiene hennes, pierre Robert og tise 🙄 Anonymkode: 6bcd3...77e For det går ikke ann å kjøpe nytt OG brukt. Man må enten BARE kjøpe nytt eller brukt, da det er viktig å ikke ha to tanker i hodet samtidig. Anonymkode: d78bc...e75 6
Antlers Skrevet 9. januar 2020 #9 Skrevet 9. januar 2020 Jeg har tidligere vært storfornøyd med alt jeg har kjøpt fra Pierre Robert. Bomullstruser, ullstrømpebukser og ulltrøyer derfra har tålt mye bruk og vask, og har i verste fall begynt å bli slitt etter 5-6 år, mens i beste fall er det ting jeg fortsatt bruker etter 10+ år. Jeg vet ikke nøyaktig når endringen skjedde, for det gikk et par tre år hvor jeg ikke kjøpte noe fra dette merket, men i 2019 var det på tide med noen nye truser. Tror jeg totalt kjøpte 8 par, men fra 3 forskjellige butikker, samt i forskjellige farger. Hvert eneste par har gått istykker i vask etter 1 - 5 vask. Sømmen er helt på trynet for dårlig, og det rakner på tilfeldige steder. Strikken er heller ikke noe å skryte av lenger. Kommer ikke til å kjøpe noe mer fra dette merket, da det ikke er spesielt billig (noe som var helt greit når kvaliteten var god). Har heller ikke lyst til å ta med meg brukte truser til matbutikken for å klage, så da kjøper jeg heller fra andre merker heretter. 9 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #10 Skrevet 9. januar 2020 21 minutter siden, AnonymBruker said: Det samme opplevde jeg. Fikk også ny, uten spørsmål. Men da den også ble hullete etter en vask, så kastet jeg den bare og konkluderte med aldri mer Pierre Robert. Anonymkode: e7cfb...449 Bruker masse pierre robert singletter men kun for å ha under andre klær, for de blir så fort hullete. Anonymkode: 0df3a...ff9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #11 Skrevet 9. januar 2020 24 minutter siden, exictence skrev: Synes de har holdt seg godt. Er fornøyd med det merket. Jeg også, har to singleter fra Jenny Skavlan kolleksjonen, vasket mange ganger og har holdt seg like bra. Anonymkode: 0adac...224 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #12 Skrevet 9. januar 2020 Har tidligere sett på PR som kvalitetsmerke jeg også. Trist når produsentene ødelegger merker som tidligere var kjent for lang holdbarhet. Anonymkode: 57688...4e1 6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #13 Skrevet 9. januar 2020 Dere som har fått reklamert på matbutikken uten kvittering osv, det betyr ikke at de har fått masse klager før. Butikken får pengene tilbake fra Pierre Robert, derfor kan de helt fint ta imot returen og bare gi den videre til pierre Robert når de kommer innom. Anonymkode: eb48b...3ea
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #14 Skrevet 9. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dere som har fått reklamert på matbutikken uten kvittering osv, det betyr ikke at de har fått masse klager før. Butikken får pengene tilbake fra Pierre Robert, derfor kan de helt fint ta imot returen og bare gi den videre til pierre Robert når de kommer innom. Anonymkode: eb48b...3ea I mitt tilfelle, så var det butikkmedarbeideren som sa at de hadde fått mange reklamasjoner. Anonymkode: 7be5a...c80 6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #15 Skrevet 9. januar 2020 Har utelukkende sport bh PH fra merket og et ganske fornøyd med de.. Anonymkode: b54e7...7ce
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #16 Skrevet 9. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så selvmotsigende. Jenny Skavlan oppfordrer til gjenbruk mens hun selv reklamerer for egne kolleksjoner. Smykke greiene hennes, pierre Robert og tise 🙄 Anonymkode: 6bcd3...77e Til syvende og sist er hun jo businesskvinne Anonymkode: 14d2c...bf6 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #17 Skrevet 9. januar 2020 Klær som det går hull i med en gang man har tatt dem hjem fra butikken, er ikke bærekraftig. Det er bare så altfor tydelig at miljøhensyn har måttet vike for at Jenny Skavlan skal tjene noen ekstra slanter. Anonymkode: 86324...db5 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #18 Skrevet 9. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville være litt mer bærekraftig og kjøpte den stripete ullgenseren fra Jenny Skavlan x Pierre Robert i matbutikken. Ble kanskje overrasket da den ble ødelagt etter to vask (med Milo og ullprogram). Klaga i Mega-butikken der jeg kjøpte den og fikk beskjed om å bare ta en ny genser (trengte ikke engang vise kvittering!) fordi det var så mange som allerede hadde vært der og klaga over kvaliteten. Hva slags erfaringer har dere med klærne i den kolleksjonen? Anonymkode: 7be5a...c80 jeg har omslagskjolen, og er veldig godt fornøyd med den. Bruker den masse, og den er like fin. Var skeptisk, fordi jeg har hatt mange ullundertrøyer fra Pierre Robert tidligere, som jeg har vært misfornøyd med. De har blitt slaskete og fått små hull. Så dette var en positiv overraskelse! Anonymkode: 388d4...87a
Gjest rabrabara Skrevet 9. januar 2020 #19 Skrevet 9. januar 2020 Stort sett synes jeg Pierre Robert har veldig dårlig kvalitet. Ullstrømpebuksene blir fort hullete og mister fasongen, sokkene får hull og trusene blir fort "slitne". Derfor bruker jeg litt mer penger og kjøper heller noe som varer. Det eneste unntaket jeg kommer på er en ulltrøye med lange armer og høy hals med glidelås. Den har holdt seg greit. Og var egentlig også ganske dyr.
Ludovica- Skrevet 9. januar 2020 #20 Skrevet 9. januar 2020 Har et par lonsleeves og singleter og de har hvertfall holdt seg fint foreløpig. Har ikke brukt milo. Derimot syns jeg de er litt dyre, det er jo ikke 100% ull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå