Gå til innhold

Tipping av alder..

Anbefalte innlegg

Gjest Rubinrød
Skrevet

Får du ofte høre at du ser yngre ut enn du er?

:)

Gjest Spacegirl
Skrevet

Ja. Jeg er 27 år, men det er ikke så veldig lenge siden jeg måtte vise legitimasjon for å få kjøpe røyk :oops:

Skrevet

Det har alltid vært omvendt for meg, at jeg ser eldre ut enn det jeg er :)

Men nå er jeg fremdeles forholdsvis ung så det går bra.

Men kjenner at det er ikke stas å få høre at en er eldre enn en er nå lenger! Var mye kjekkere når en var 16-17-18 liksom. :ler:

Gjest Virvel
Skrevet

Det er ikke så mange som faktisk sier at jeg ser yngre ut, men jeg føler selv at jeg gjør det. Det er sjelden jeg blir spurt om leg på polet, da, så kanskje det bare er noe jeg innbiller meg. :ler:

Skrevet

Jeg blir spurt om leg for å komme inn på utesteder med 18-årsgrense... så jeg ser kanskje littebittegranne yngre ut enn jeg er :wink:

Gjest Totten
Skrevet

Ja, jeg ser yngre ut enn det jeg er. Men jeg er i den alderen at det enda ikke er en positiv ting. Er 22 og har to ganger i det siste blitt spurt om jeg var barn på bussen :oops: Er kjempe fornøyd dersom jeg får kjøpe vin på polet uten å vise legitimasjon :ler:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Yep, og den beste var da jeg kom sammen med eldste sønnen min på bussen, og betalte for to barn :ler: Jeg var vel 25-26 år da :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Tror ikke jeg ser hverken eldre eller yngre enn jeg er..

Men, når folk ber meg om gjette alderen deres...så runder jeg alltid nedover. Om jeg tror noen er 30, så sier jeg gjerne 27.. Ikke spør meg hvorfor :ler:

Skrevet

Jepp :hoppe: Jeg vil i hvert fall tro det men det er nok en stund siden...

Skrevet

ja, de fleste blir overrasket når de får høre alderen min.

:-)

Skrevet

Nei. Før ble jeg tatt for å være eldre enn jeg er. Bortsett fra dagen før 18-årsdagen min, for da kom jeg ikke inn på stedets diskotek :ler:

Nå tipper folk pluss / minus ett år

Skrevet

Blir ofte spurt om leg når jeg kjøper øl...og alltid når jeg er på polet. Når bekjente tipper alder, får jeg sjelden høre at jeg er yngre enn det jeg er..Enten er det riktig eller inntil et par år mer.

Skrevet

Før ble jeg alltid tatt for eldre enn det jeg var -men nå sist fikk jeg jammen trukket fra noen år gitt - og det var jo hyggelig :)

Gjest Sissi
Skrevet

Enten så tipper folk omtrent rett - eller litt yngre :wink: noe som alltid mottas med stor takk. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...