Cronos Skrevet 3. juni 2005 #2 Skrevet 3. juni 2005 Hvis jeg skjønner hva du spør om, så er det ingen spesiell mappe. De ligger jo der du henter dem fra. Altså hvis du lager egne smileys av småbilder du har liggende på harddisken.
Arwen Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2005 Det jeg mener er når jeg snakker med noen og de har en smiley jeg synes er morsom så legger jeg den til hos meg selv.. Man høyreklikker og velger legg til. Da lagrer jeg de vel på egen pc? Finner bare ikke ut hvor...
Cronos Skrevet 3. juni 2005 #4 Skrevet 3. juni 2005 Ok... Skjønner. Har ikke gjort det på den måten. Men hvis du klikker på (det som på engelsk heter) "My Custom Smileys" i MSN, så havner de sikkert der. Bare å lage nye smileys derfra. (Tror det forøvrig er Mine DokumenterMine Bilder).
Nella Skrevet 3. juni 2005 #5 Skrevet 3. juni 2005 Hos meg lagrer de seg der de andre utrykksikonene ligger på msn. Du må bare trykke på den "mer" knappe nede i høyre hjørne under de ansiktene som kommer opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå