Gå til innhold

Høysensitiv student, trenger ro mellom forelesninger. Sært å trekke seg tilbake i lunchen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i permisjon fra studier en stund, og føler det er litt overveldende å komme tilbake til stort universitetet med så mye støy og folk.

Vi har gjerne forelesning fem timer daglig og nå som jeg er i ny klasse føler jeg at jeg må mingle i pauser og lunch. Jeg merker det tar på. Vi har fult opp etter skolen også med små barn, og merker jeg trenger å trekke meg tilbake i lunchen.

Er jeg sær?

Anonymkode: 77cf9...104

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, gjør det du har behov for. Ta deg en  halvtime i stillhet og lad deg opp for siste del av dagen. Hvis noen spør.så si det som det er, at du er litt sliten i hodet og trenger noen minutter..

Anonymkode: 83a18...c1e

• Liker 3
Skrevet

Nei du er bare et menneske. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mulig jeg er kynisk nå, men er du der for å lære eller få venner..? Gjør det du føler er best! Isåfall er det mest komfortable om du finner noen du klikker litt med. 

Jeg skal innrømme at det var greit å ha en studiepartner, og vi pleide å sitte i grupper å lese og gjøre lekser sammen,... Men hadde nok fint greid det alene altså. 

Anonymkode: dd7d2...621

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg er kynisk nå, men er du der for å lære eller få venner..? Gjør det du føler er best! Isåfall er det mest komfortable om du finner noen du klikker litt med. 

Jeg skal innrømme at det var greit å ha en studiepartner, og vi pleide å sitte i grupper å lese og gjøre lekser sammen,... Men hadde nok fint greid det alene altså. 

Anonymkode: dd7d2...621

Det er jeg overhode ikke interessert i , når skoledagen er over så skal jeg hente barn.

Anonymkode: 77cf9...104

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...