AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #1 Skrevet 9. januar 2020 Jeg har vært i permisjon fra studier en stund, og føler det er litt overveldende å komme tilbake til stort universitetet med så mye støy og folk. Vi har gjerne forelesning fem timer daglig og nå som jeg er i ny klasse føler jeg at jeg må mingle i pauser og lunch. Jeg merker det tar på. Vi har fult opp etter skolen også med små barn, og merker jeg trenger å trekke meg tilbake i lunchen. Er jeg sær? Anonymkode: 77cf9...104 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #2 Skrevet 9. januar 2020 Nei, gjør det du har behov for. Ta deg en halvtime i stillhet og lad deg opp for siste del av dagen. Hvis noen spør.så si det som det er, at du er litt sliten i hodet og trenger noen minutter.. Anonymkode: 83a18...c1e 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #4 Skrevet 9. januar 2020 Mulig jeg er kynisk nå, men er du der for å lære eller få venner..? Gjør det du føler er best! Isåfall er det mest komfortable om du finner noen du klikker litt med. Jeg skal innrømme at det var greit å ha en studiepartner, og vi pleide å sitte i grupper å lese og gjøre lekser sammen,... Men hadde nok fint greid det alene altså. Anonymkode: dd7d2...621
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #5 Skrevet 9. januar 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg er kynisk nå, men er du der for å lære eller få venner..? Gjør det du føler er best! Isåfall er det mest komfortable om du finner noen du klikker litt med. Jeg skal innrømme at det var greit å ha en studiepartner, og vi pleide å sitte i grupper å lese og gjøre lekser sammen,... Men hadde nok fint greid det alene altså. Anonymkode: dd7d2...621 Det er jeg overhode ikke interessert i , når skoledagen er over så skal jeg hente barn. Anonymkode: 77cf9...104 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå