Anonym-bruker Skrevet 9. januar 2020 #1 Skrevet 9. januar 2020 På vei hjem fra jobb i dag skulle jeg kjøre ut på en vei. Jeg hadde vikeplikt. Det var en bratt bakke jeg stod i, og ikke lett å se om det kom bil der jeg stod. Jeg kjørte ut i veien, men det kom en bil. Han fikk bremset og jeg rakk å komme over i det andre kjørefeltet. Traff ikke hverandre. Jeg kjørte videre, da jeg så den andre også gjorde det. Kan dette gå noen konsekvenser for min del? Er redd for å miste førerkortet eller straff. Overtenker jeg dette? Vil det ikke skje noe siden vi ikke kjørte inn i hverandre?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #2 Skrevet 9. januar 2020 Kan aldri tenke meg at det får noen konsekvenser, annet enn eventuelt uthenging på sosiale medier dersom vedkommende har dashcam 😛 Anonymkode: 16463...3e3 2
Anonym-bruker Skrevet 9. januar 2020 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2020 Det kan jeg leve med da 🙊 begynte å tenke på om personen hadde dashcam. Om han da går til politiet med den. Og anmelder. Men det er kanskje liten sjanse for det?
Gjest Albbas Skrevet 9. januar 2020 #4 Skrevet 9. januar 2020 Det er jo liten sjanse for at vedkommende har dash cam, velger å anmelde (det er jo arbeid bare det) OG at politiet gidder å gjøre noe med det når det ikke ble noen skade. Slikt skjer hele tiden. Heeele tiden. Det beste du kan gjøre er å ta lærdom av det - vær enda mer forsiktig i slike kryss.
Anonym-bruker Skrevet 9. januar 2020 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2020 8 minutter siden, Albbas skrev: Det er jo liten sjanse for at vedkommende har dash cam, velger å anmelde (det er jo arbeid bare det) OG at politiet gidder å gjøre noe med det når det ikke ble noen skade. Slikt skjer hele tiden. Heeele tiden. Det beste du kan gjøre er å ta lærdom av det - vær enda mer forsiktig i slike kryss. Det er sant. Ble ingen skade på noen av oss. Så jeg trenger altså ikke gå rundt å bekymre meg over dette? 🙊
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #6 Skrevet 9. januar 2020 Du overtenker! Det er lov å gjøre feil, og så lenge man rydder opp eller tar lærdom av det er det ingen krise! Anonymkode: 5e9da...aa1
Anonym-bruker Skrevet 9. januar 2020 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du overtenker! Det er lov å gjøre feil, og så lenge man rydder opp eller tar lærdom av det er det ingen krise! Anonymkode: 5e9da...aa1 Joda er jo det. Jeg ble bare bekymret for om jeg kan risikere førerkort beslag. Men etter å ha lest litt virker det ikke som det kan skje, så lenge det ikke ble noen skade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå