Gå til innhold

Svømmehall garderobe

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For oss hadde det også vært best å delt opp etter kjønn og tatt tur. Det gjør vi med våre ungdommer, jeg kan gå med jentene, mannen med gutten. Dersom vi tar familiegarderobe, blir bare minste med oss. De andre går i fellesgarderobe, men jeg har aldri vært et sted der det ikke finnes fellesgarderobe. Hva gjør de som kommer alene? 

Anonymkode: 52ab9...19f

De som kommer alene bestiller billett og får da en singel garderobe. de som kommer med flere sammen kan velge mellom familie eller singel. Men man får god rabatt bestiller man en familiegarderobe på 4 stk selve garderoben koster da 150kr familie. Og vis alle skulle ha gått i singel garderobe for nesten 100kr hadde det blitt 400kr i garderobe det gjør badeturen til og koste flesk  

Anonymkode: 0f77d...24c

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Blålilla skrev:

Det er jo bare å sende gutta i dusjen 10 minutter før dere jentene. 
De fleste barn over 6 år klarer seg alene i garderoben, så ser ikke problemet.

Min 15 åringen ville aldri i verden dusjet sammen med meg. 

Ja og da blir det tulling. Jeg vurderer og bestille en singel garderobe der 1 av guttene kan gå de får ikke lov til og gå sammen alene sammen. 

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

De som kommer alene bestiller billett og får da en singel garderobe. de som kommer med flere sammen kan velge mellom familie eller singel. Men man får god rabatt bestiller man en familiegarderobe på 4 stk selve garderoben koster da 150kr familie. Og vis alle skulle ha gått i singel garderobe for nesten 100kr hadde det blitt 400kr i garderobe det gjør badeturen til og koste flesk  

Hva med å sende 15-åringen inn først, og så kan resten gå inn etterpå. Da sparer dere 100 kroner sammenlignet med å ha en egen garderobe for 15-åringen.

Anonymkode: f7bb5...b79

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke disse guttene fått noen som helst oppdragelse?

Anonymkode: e2884...602

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det var så problematisk ville jeg ventet litt med å gå alle sammen i svømmehallen samtidig.

Anonymkode: 1b93a...8b3

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke disse guttene fått noen som helst oppdragelse?

Anonymkode: e2884...602

Lurer på det samme. Hva om det var en svømme hall hvor det var herre og dame garderobe bare. Fra 7 og 8 års alder må barna selv gå til den garderoben de tilhører og klare seg selv. At noen ikke på 13, og 15 år klarer seg selv er skremmende. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, tussi84 skrev:

Lurer på det samme. Hva om det var en svømme hall hvor det var herre og dame garderobe bare. Fra 7 og 8 års alder må barna selv gå til den garderoben de tilhører og klare seg selv. At noen ikke på 13, og 15 år klarer seg selv er skremmende. 

De har blitt oppdratt. Men det er vanskelig og styre en 15 åring som syns alt med nakenhet er gøy

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er han det At det ikke er fellesgarderober. Jeg sa til de at de kunne få deres egen garderobe eller hver sin men da blir det trekk i ukelønn og litt mindre penger. Nenei det ville de ikke de klarer og oppføre seg sier dem. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da bestiller du to familegarderober for 300kr, enten er du gnien eller har veldig dårlig råd. Hvis det er det sistnevnte så er det kansje like greit å droppe hele bassenget, det er ikke normalt at så store gutter må dusje sammen med jenter.

Hvis du virkelig må trekke i ukelønnen for å få råd til en en garderobe så burde de få valget om å bli hjemme og heller gå i bassenget senere, å ja så store gutter klarer seg utmerket godt alene mens du er i bassenget med jentene.

Anonymkode: d99d3...1bf

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men har du et inntrykk av hvordan han er i garderoben på skolen? jeg antar de dusjer etter gym? (eller svømming om skolen har den muligheten)

Har du fått noe tilbakemelding fra venner eller lærere på at humoren hans kan ta litt av, har han sagt noe selv e.l.?

Anonymkode: 15120...13f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De har blitt oppdratt. Men det er vanskelig og styre en 15 åring som syns alt med nakenhet er gøy

En 15 åring skal normalt være litt voksen, det er veldig mange som flytter for seg selv i 15-16 års alderen for å starte videregående eller studere. Du skal ikke gå rundt å styre en 15 åring, i denne alderen har de som regel veldig selvstendige å har lært å oppføre seg i selskap med fremmede mennesker og da spesielt i situasjoner som i et offentlig basseng.

Anonymkode: d99d3...1bf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakket med bassenganlegget og de sier at det er toalett og skillevegger som kan settes opp. Men jeg får bare gi det en test. Men problemet er at jeg ikke tørr og sette de alene i en garderobe da det kan bli leit for den andre. Fordi de klarer ikke og oppføre seg og det går bare i dum prat. Så de 2 alene i samme garderobe. Jeg har ikke noe interesse for og se barna mine naken. Men jeg tror vi splitter opp. Vi damene skifter på doen også får guttene styre med sitt med litt tilsnakk om det trengs. 

Damene skal skifte på doen?? Hva i alle dager er du tenker med?? Gutta er tydelig langt viktere enn jenta di!

Ta to garderober OM dere skal dra. Og det er det DU som skal betale for, ikke sønnene dine! Du må oppdra sønnene dine bedre! Fy fader, tenk deg de som kjæresten til noen. Grøss og gru!

Anonymkode: d2620...a8e

• Liker 3
Skrevet
På 9.1.2020 den 12.43, AnonymBruker skrev:

Når jeg leser dette er jeg glad for at jeg har vokst opp med og er vant med felles nakenhet fra jeg var liten. For hverken meg eller mine eldre brødre og søstre har det noen gang vært noe problem heller ikke når vi var i puberteten. Jeg husker vi dusja sammen, var i badstua sammen, badet sammen og solte oss sammen. Uten noe som helst av klær!

Anonymkode: 0cce1...3a8

Samme her! Kan tilogmed være en på do, en foran vasken og en i dusjen hjemme😆

Skrevet

Hvis oppdragelsen ikke er gjort når gutta er 15, har du dessverre feilet. Nå er det bare å se en annen vei og la dem drite seg ut i fred . 

Anonymkode: 1a9b5...ba4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...