Gå til innhold

Hvordan kan det ha seg at han dukker opp som forslag??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en fyr på en fest for noen uker siden. Jeg har aldri søkt han opp på facebook og vi har ingen felles venner der. Nå så dukket han opp som venneforslag? Han står øverst på forslag.  Forstår ikke hvordan det går an? 

Anonymkode: 66bff...051

Videoannonse
Annonse
Gjest Helene Tveit1
Skrevet

Det betyr at Facebook vil at dere skal lage baby 😂

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Helene Tveit1 skrev:

Det betyr at Facebook vil at dere skal lage baby 😂

😂 han har desverre dame, men syns han var 👌

Gjest Helene Tveit1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

😂 han har desverre dame, men syns han var 👌

La nå ikke det stoppe deg da :)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Helene Tveit1 skrev:

La nå ikke det stoppe deg da :)

Joo... stakkars dame! Tviler på at han hadde vært interessert uansett de er "nyforelsket". 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

^ sånn bortsettfra at han så mye på meg merket jeg og var interessert i å snakke med meg virket det som. Han satt jo med henne hele tiden, men snakket hyggelig med meg og jeg snakket med de to samtidig liksom. Men det kan være bare fordi han er høfflig og sosialisert normalt menneske. 

Lurer bare på hvordan det går an at han dukker opp. Kan han ha søkt opp min profil? 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han synes du var fin og har stalka profilen din

Anonymkode: 8d287...f70

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han synes du var fin og har stalka profilen din

Kommer folk som har vært inne på profilen opp som venneforslag? Fordi selvom jeg søker opp folk på face og "stalker" folk der så får ikke jeg de opp som venneforslag.. kam de få meg som venneforslag da? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer folk som har vært inne på profilen opp som venneforslag? Fordi selvom jeg søker opp folk på face og "stalker" folk der så får ikke jeg de opp som venneforslag.. kam de få meg som venneforslag da? 

Jeg mistenker det, ja. Vet ikke helt sikkert, men har googla det før og da har det vært flere som mener at det er slik.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mistenker det, ja. Vet ikke helt sikkert, men har googla det før og da har det vært flere som mener at det er slik.

At de man selv stalker ikke kommer som venneforslag, men de som stalker kommer opp som forslag for den som har blitt stalket? 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At de man selv stalker ikke kommer som venneforslag, men de som stalker kommer opp som forslag for den som har blitt stalket? 

Ja, tror det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har mistanke om at de kan komme på venneforslag hvis de har sett på profilen din, får stadig om mannfolk som har prøvd lykken, mens folk jeg har 200 felles venner med ikke dukker opp. 😅 Men folk kan også komme opp hvis dere har deltatt på samme arrangement f.eks.

Anonymkode: ff664...834

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har mistanke om at de kan komme på venneforslag hvis de har sett på profilen din, får stadig om mannfolk som har prøvd lykken, mens folk jeg har 200 felles venner med ikke dukker opp. 😅 Men folk kan også komme opp hvis dere har deltatt på samme arrangement f.eks.

Anonymkode: ff664...834

Festen hadde arransjement på facebook, men han er ikke med på den, bare dama hans som kjente værten. Og hun kommer ikke opp som forslag og har 1 felles venn (som ikke er værten) og de to er ikke i et forhold på facebook heller. 

• Liker 1
Skrevet

Har dere kontakt via SMS på Messenger-appen?

AnonymBruker
Skrevet

Han står som nr 1 på forslag han, stabilt. Alle andre nedover listen har jeg felles venner med. Jeg har bare gått inn på profilen hans 1 gang etter at jeg oppdaget at han stod øverst der... tok litt tid før jeg tenkte over der.. sto vel der for et par dager siden også, men var idag det traff meg at det er litt rart, så gikk jeg inn. 0 felles venner. ENDA rarere... også som nr 1 da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Lill3My skrev:

Har dere kontakt via SMS på Messenger-appen?

Nei. Da hadde jo saken vært klar. Har aldri rørt ved profilen hans på noe måte. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har nok vært inne på din profil. Samme skjedde ei venninne av meg der en fyr hadde vært innom hennes (han bekreftet det selv i etterkant).

Anonymkode: e7008...509

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har nok vært inne på din profil. Samme skjedde ei venninne av meg der en fyr hadde vært innom hennes (han bekreftet det selv i etterkant).

Anonymkode: e7008...509

Hmm, merkelig... hvem gidder å søke opp noen man ikke syntes er interessante 🤷‍♀️ 

AnonymBruker
Skrevet

Det kan også være posisjonstjenester som gjør det hvis FB har tilgang, begge er på samme sted. 

Anonymkode: 8bf5a...662

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...