AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #1 Skrevet 8. januar 2020 Har nylig møtt en gift mann som jeg har innledet et seksuelt forhold til. Vi er altfor forskjellige mentalt sett bl. til at jeg kan bli ordentlig forelsket i han og ville ha han "for meg selv," de fleste utro menn skiller jeg jo ikke. Men det jeg synes er litt komisk og rart, er at han i starten sa at han har møtt mange kvinner tidligere også i ekteskapet sitt, og at det er bl.a. fordi kona sjelden vil ha sex og også fordi han selv er BDSM-er, men at kona ikke er interessert i det. Likevel, han sier at han elsker kona. Likevel har han altså hatt sex med ca. 10 kvinner i løpet av ekteskapet sitt sa han. Han har vært gift i 15 år, og har barn med kona. Hun er uvitende om alt dette, og jeg ønsker ikke at det skal endre seg. Det jeg synes er interessant, er jo om det er reelt at en såpass notorisk utro mann er i stand til å elske kona, eller noen? Tror han at han elsker henne, eller er det det trygge livet, familien og alt som hører med han elsker og ikke vil miste? Jeg selv er singel, og har heller aldri vært utro når jeg selv har vært i forhold. Hadde nok fått dårlig samvittighet av det, måtte lyve, dekke over stadig vekk. Anonymkode: 563ec...15c 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #2 Skrevet 8. januar 2020 Jeg tror ikke han vet hva elske er? Trygghet og rutiner er nok det han liker, også kan ha sex med andre for at sexen ikke skal bli kjedelig og rutine. Pose og sekk der altså.. Anonymkode: 3c831...055 6 1
Gjest Alterego666 Skrevet 8. januar 2020 #3 Skrevet 8. januar 2020 Slik jeg ser det er det ingen motsetning i det. Ukonvensjonelt, ja, men noen har altså kjærlighet nok til flere. (Her hopper jeg galant bukk over det etiske aspektet ved utroskapen, og besvarer kun problemstillingen i HI).
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #4 Skrevet 8. januar 2020 10 minutter siden, Alterego666 skrev: Slik jeg ser det er det ingen motsetning i det. Ukonvensjonelt, ja, men noen har altså kjærlighet nok til flere. (Her hopper jeg galant bukk over det etiske aspektet ved utroskapen, og besvarer kun problemstillingen i HI). Men hvordan elske noen og samtidig svikte dem ved å være utro? Kanskje jeg er en romantiker, men om jeg var i et forhold med noen jeg elsket, så ville jeg jo ikke ha vært interessert i å ha sex med noen andre. Anonymkode: 563ec...15c 3 1
Gjest Alterego666 Skrevet 8. januar 2020 #5 Skrevet 8. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: om jeg var i et forhold med noen jeg elsket, så ville jeg jo ikke ha vært interessert i å ha sex med noen andre. Jeg tror deg, men enkelte er altså slik. De har masse kjærlighet.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #6 Skrevet 8. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan elske noen og samtidig svikte dem ved å være utro? Kanskje jeg er en romantiker, men om jeg var i et forhold med noen jeg elsket, så ville jeg jo ikke ha vært interessert i å ha sex med noen andre. Anonymkode: 563ec...15c Etter 15? Jo muligens. Hadde ikke sagt nei til å kunne velge fra en annen meny. Men av respekt for ektefellen blir det bare med tankene. Anonymkode: 3c831...055
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #7 Skrevet 8. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan elske noen og samtidig svikte dem ved å være utro? Kanskje jeg er en romantiker, men om jeg var i et forhold med noen jeg elsket, så ville jeg jo ikke ha vært interessert i å ha sex med noen andre. Anonymkode: 563ec...15c Du skjønner vel selv at du er dobbeltmoralsk? Anonymkode: 0c78c...4ad 6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #8 Skrevet 9. januar 2020 37 minutter siden, Alterego666 skrev: Slik jeg ser det er det ingen motsetning i det. Ukonvensjonelt, ja, men noen har altså kjærlighet nok til flere. (Her hopper jeg galant bukk over det etiske aspektet ved utroskapen, og besvarer kun problemstillingen i HI). For meg er det en motsetning mellom å elske og galant hoppe bukk over det etiske aspektet, fordi all den tid han lyver til kona og ikke er åpen om det, så kaller ikke jeg det å elske et annet menneske. Da snakker man om en egostyrt form for følelser; HAN liker/har følelser for kona. Å elske omfatter mye mer enn egne følelser Anonymkode: 7b52f...a4b 5
Gjest Alterego666 Skrevet 9. januar 2020 #9 Skrevet 9. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For meg er det en motsetning mellom å elske og galant hoppe bukk over det etiske aspektet, fordi all den tid han lyver til kona og ikke er åpen om det, så kaller ikke jeg det å elske et annet menneske. Da snakker man om en egostyrt form for følelser; HAN liker/har følelser for kona. Å elske omfatter mye mer enn egne følelser Anonymkode: 7b52f...a4b Det er gode poenger.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #10 Skrevet 9. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Etter 15? Jo muligens. Hadde ikke sagt nei til å kunne velge fra en annen meny. Men av respekt for ektefellen blir det bare med tankene. Anonymkode: 3c831...055 Han har vært utro siden kona var gravid.....og det var helt i starten av ekteskapet. Han begynte ikke å bli utro etter å ha vært trofast i 15 år.... Anonymkode: 563ec...15c 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #11 Skrevet 9. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du skjønner vel selv at du er dobbeltmoralsk? Anonymkode: 0c78c...4ad Ikke helt, er jo ikke jeg som er utro mot noen. Jeg er singel. Anonymkode: 563ec...15c 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #12 Skrevet 9. januar 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har vært utro siden kona var gravid.....og det var helt i starten av ekteskapet. Han begynte ikke å bli utro etter å ha vært trofast i 15 år.... Anonymkode: 563ec...15c Da er han bare en egosentrisk drittsekk. Anonymkode: 3c831...055 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #13 Skrevet 9. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har nylig møtt en gift mann som jeg har innledet et seksuelt forhold til. Vi er altfor forskjellige mentalt sett bl. til at jeg kan bli ordentlig forelsket i han og ville ha han "for meg selv," de fleste utro menn skiller jeg jo ikke. Men det jeg synes er litt komisk og rart, er at han i starten sa at han har møtt mange kvinner tidligere også i ekteskapet sitt, og at det er bl.a. fordi kona sjelden vil ha sex og også fordi han selv er BDSM-er, men at kona ikke er interessert i det. Likevel, han sier at han elsker kona. Likevel har han altså hatt sex med ca. 10 kvinner i løpet av ekteskapet sitt sa han. Han har vært gift i 15 år, og har barn med kona. Hun er uvitende om alt dette, og jeg ønsker ikke at det skal endre seg. Det jeg synes er interessant, er jo om det er reelt at en såpass notorisk utro mann er i stand til å elske kona, eller noen? Tror han at han elsker henne, eller er det det trygge livet, familien og alt som hører med han elsker og ikke vil miste? Jeg selv er singel, og har heller aldri vært utro når jeg selv har vært i forhold. Hadde nok fått dårlig samvittighet av det, måtte lyve, dekke over stadig vekk. Anonymkode: 563ec...15c Hvorfor hjelper du han med å være utro ?! Hvorfor ønsker du kona (ditt medmenneske) så vondt? Og jada, kanskje hadde han funnet noen andre, men da burde de også skammet seg!!!!!! Anonymkode: d609f...ffc 8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #14 Skrevet 9. januar 2020 Jeg er elskerinnen til en mann som elsker kona, det er hans soulmate og store kjærlighet. Tror han har litt midtlivskrise og føler seg dødelig og at han må tillate seg å gjøre alt han kan i det ene lille, korte livet vi har. Han er også ekstremt diskret og smart rundt det, så han tenker vel aldri blir oppdaget (det man ikke vet har man ikke vondt av-tankegang), og så er han nok litt forelsket, samt elsker sexen og bekreftelsen og oppmerksomheten. Man kan fint elske flere enn en, iallfall begjære. Og så er det nok litt personlighetstype, jeg er som deg, er elskerinne, fordømmer ikke utroskap hos andre, men kunne ikke vært det selv. Man må vel klare å rettferdiggjøre det for seg selv og ikke ha problemer med å lyve eller slite med samvittighet. Jeg tror også at et flertall kunne vært tilbøyelige til å være utro selv om de ikke tror det om seg selv, handler litt om situasjon, å møte riktig person, pushe grenser litt etter litt med små steg.. Og når man først har gått langt over grensa så er det ingen vei tilbake, det moralske hinderet man hadde er borte. Anonymkode: aecd0...f0f 9 1
Hr. Aktiv Skrevet 9. januar 2020 #15 Skrevet 9. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor hjelper du han med å være utro ?! Hvorfor ønsker du kona (ditt medmenneske) så vondt? Og jada, kanskje hadde han funnet noen andre, men da burde de også skammet seg!!!!!! Anonymkode: d609f...ffc Jeg er på ingen måte noen tilhenger av utroskap, men det er ikke trådstarters feil at hun henger med en mann som er utro. Hun har sitt eget liv og det bør vi respektere. Det er mannen som er feil her da det er han som velger å være utro. Det er faktisk han som burde satt på bremsen her og ikke trådstarter. 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #16 Skrevet 9. januar 2020 For det første ville jeg ha tatt alt en utro mann sier, med en klype salt. Ellers er det ikke rart de har lite sex om de har få sammenfallende preferanser i senga. Anonymkode: 65260...473 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #17 Skrevet 9. januar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor hjelper du han med å være utro ?! Hvorfor ønsker du kona (ditt medmenneske) så vondt? Og jada, kanskje hadde han funnet noen andre, men da burde de også skammet seg!!!!!! Anonymkode: d609f...ffc Jeg "hjelper" han fordi vi begge liker BDSM og har noen preferanser som er det er vanskelig å finne noen som liker...Men jeg vil da ikke kona hans noe vondt for det; han sørger jo for at hun ikke får vite noe. Anonymkode: 563ec...15c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #18 Skrevet 9. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: For det første ville jeg ha tatt alt en utro mann sier, med en klype salt. Ellers er det ikke rart de har lite sex om de har få sammenfallende preferanser i senga. Anonymkode: 65260...473 Han liker også vanlig sex, og sier det er lite sex fordi kona ikke er så interessert i sex rett og slett. Anonymkode: 563ec...15c 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #19 Skrevet 9. januar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han liker også vanlig sex, og sier det er lite sex fordi kona ikke er så interessert i sex rett og slett. Anonymkode: 563ec...15c Tja. Han skjuler jo hva han virkelig liker og tenner på, så hvorfor skal ikke hun gjøre det samme? Kanskje hun også er utro? Anonymkode: 65260...473 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #20 Skrevet 9. januar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg "hjelper" han fordi vi begge liker BDSM og har noen preferanser som er det er vanskelig å finne noen som liker...Men jeg vil da ikke kona hans noe vondt for det; han sørger jo for at hun ikke får vite noe. Anonymkode: 563ec...15c Er du gift? Det er mange andre måter å gi beskjed på enn å si det rett ut. Kanskje hun vet det, og har sine grunner for å bli. Anonymkode: 65260...473 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå