Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt louis vuitton vesker?!

jod5998

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg holder på å klikke her så legger ut dette innlegget og håper noen kan hjelpe meg:fnise: 

Har tenkt til å kjøpe en del ting fra louis vuitton, men jeg ser at de ikke har noe nesten på lager i butikken i Oslo. Jeg bor litt over 4 timer unna Oslo så det er ikke bare bare å dra dit for meg. De har heller ikke et telefonnummer til butikken, kom bare til ei engelsk dame og hu kunne ikke bestille noe.. Prøvde å bestille til et postkontor i Sverige, men gikk ikke det heller.. Hva kan jeg gjøre??? Hvordan får jeg tak i disse veskene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har du så mye penger at du kan kjøpe deg «en del» LV produkter, så gjør du det med stil. Fly til Paris! 

Anonymkode: 834d8...79e

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan ringe til butikken i Oslo. Google nr. Og de har de fleste varene inne. Er en ganske stor butikk faktisk. Også har de ventelister også faktisk. 

Anonymkode: f739d...8cf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du så mye penger at du kan kjøpe deg «en del» LV produkter, så gjør du det med stil. Fly til Paris! 

Da må man betale «masse» toll😫. Det slipper du i Olso😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ringe til butikken i Oslo. Google nr. Og de har de fleste varene inne. Er en ganske stor butikk faktisk. Også har de ventelister også faktisk. 

Ikke alt de har venteliste på dessverre, noen ting er det «første mann til mølla» på. Ellers har fører de mye forskjellig produkter rundt om i alle de forskjellige butikkene i de forskjellige landene. De kan ikke sende seg i mellom fra butikk/land til et annet. Men det de har inne i Oslo, eventuelt det man kan settes på venteliste på, sender de over hele Norge. Er heller ikke mulig å kjøpe noe fra Norge eller ett annet land sin nettbutikk og få det sendt til et annen land. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, Tbag skrev:

Ikke alt de har venteliste på dessverre, noen ting er det «første mann til mølla» på. Ellers har fører de mye forskjellig produkter rundt om i alle de forskjellige butikkene i de forskjellige landene. De kan ikke sende seg i mellom fra butikk/land til et annet. Men det de har inne i Oslo, eventuelt det man kan settes på venteliste på, sender de over hele Norge. Er heller ikke mulig å kjøpe noe fra Norge eller ett annet land sin nettbutikk og få det sendt til et annen land. 

Du må enten på LV sin egen nettside, men jeg har ved flere anledninger bestilt varer de ikke har hatt inne på LV sin butikk i Oslo , du kan ringe dem . Det er norsk talende folk som jobber der, bor ikke langt fra Oslo så jeg har fysisk vært i butikken og bestilt. Bestilte noe senest i begynnelsen av desember til datteren min. De sender fra LV sin nettside til den adressen du oppgir, nettbutikken . Du går inn på den og velger landet https://www.louisvuitton.com/

Anonymkode: ce7de...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må enten på LV sin egen nettside, men jeg har ved flere anledninger bestilt varer de ikke har hatt inne på LV sin butikk i Oslo , du kan ringe dem . Det er norsk talende folk som jobber der, bor ikke langt fra Oslo så jeg har fysisk vært i butikken og bestilt. Bestilte noe senest i begynnelsen av desember til datteren min. De sender fra LV sin nettside til den adressen du oppgir, nettbutikken . Du går inn på den og velger landet https://www.louisvuitton.com/

Står ikke Norge der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Louis Vuitton har ikke nettbutikk salg til Norge, selvom de fleste andre land har det. Ellers kan man som både jeg og du påpekte bestille hos butikken i Oslo og få det i posten. Allikevel er det ikke sånn at de kan få tak i alt, som alle andre butikker fører eller har ventelister på alle artikler. At det er norsktalende som jobber der er ikke en selvfølge, da louis Vuitton sender medarbeidere rundt om i verden for å jobbe på forskjellige butikker. Mange periodevis som kun snakker svensk eller engelsk både i butikk og på tlf i Oslo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/9/2020 at 12:05 AM, AnonymBruker said:

Jeg var i LV butikkene i Paris for en uke siden, og de er enda tommere enn butikkene i Oslo... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke få noen du kjenner i Oslo til å handle for deg? Har handlet til venninna mi flere ganger, hun bor nesten 4t unna (Hjemstedet mitt), og jeg reiser hjem rett som det er og kan ta med til henne.

Anonymkode: 9402a...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2020 den 0.02, jod5998 skrev:

Hei! Jeg holder på å klikke her så legger ut dette innlegget og håper noen kan hjelpe meg:fnise: 

Har tenkt til å kjøpe en del ting fra louis vuitton, men jeg ser at de ikke har noe nesten på lager i butikken i Oslo. Jeg bor litt over 4 timer unna Oslo så det er ikke bare bare å dra dit for meg. De har heller ikke et telefonnummer til butikken, kom bare til ei engelsk dame og hu kunne ikke bestille noe.. Prøvde å bestille til et postkontor i Sverige, men gikk ikke det heller.. Hva kan jeg gjøre??? Hvordan får jeg tak i disse veskene..

Hva med å handle LV-vesker neste gang du er på ferie? Jeg ser at LV har flere og flere mobile utsalg, slik som på strender i diverse feriedestinasjoner. Flotte unge mørke menn som jobber med å selge slike vesker der ;)

Det er kanskje derfor det er lite vesker i butikkene, hele kolleksjonene sendes til disse mobile utsalgsstedene, billigere å ha de gående rundt enn husleiene i dyre handlegater i Paris og London ;) 

De er nesten som pop-up stores, de dukker opp av intet, og blir borte like fort som de kom

Anonymkode: 7961f...23e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal du har en blodharry OG dyr LV-veske? Designervesker generelt er jo bortkasta penger.

Du får en fin veske til maks 1000-2000kr som du kan ha resten av livet.

Anonymkode: 1a57c...b8f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor skal du har en blodharry OG dyr LV-veske?

Har man lyst (og råd) har man lov

Anonymkode: 6f8ce...1bb

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden skal fu med det? Kunne jo like hjerne tørket deg i ræva med tusenlapper ei hel uke. 

Anonymkode: 435d9...4cb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...