Gå til innhold

SEXY

Fremhevede innlegg

Gjest Anglo
Skrevet

Kan det være eller er det sexy med :

- litt hengepupper

- små pupper

- store pupper

- strekkmerker

- kviser

- skjeve tenner

- tykke lår

- stor rumpe

- rar nese

- skjev hake

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alt samla jaffal, men bryr en seg om en person å denne har noen av disse " feilene " så er det vel det...

Gjest Litt Lost
Skrevet

Personen er sexy, helheten, personligheten.

Detaljene spiller liten rolle.

En mann som av utseende er "sexy" trenger ikke være mye sexy i mine øyne hvis personligheten mangler. Jeg kunne sikkert funnet Brad Pitt som svært lite sexy, for de fleste jeg møter i den utseendekategorien just don't do it for me...

Gjest stakkars
Skrevet
Kan det være eller er det sexy med :

- litt hengepupper

- små pupper

- store pupper

- strekkmerker

- kviser

- skjeve tenner

- tykke lår

- stor rumpe

- rar nese

- skjev hake

Er litt kresen, jeg da, men synes ikke både små og store pupper er spesielt sexy samtidig.

Men kombinasjonen litt hengepupper, store pupper, strekkmerker, kviser, skjeve tenner, tykke lår, stor rumpe, rar nese og klumpete tær er sexy!!!!!

Skrevet

Selvfølgelig kan det være sexy!

Sex-appeal har mer med utstråling å gjøre enn utseende. Øyne er utrolig sexy på en sexy person...

Jada, flink til å formulere meg i dag...

Skrevet

Jeg er enig.Øyne er utrolig sexy,og sier mye.Dem liker jeg garantert best på en mann.Øynene,blikkene.

Nam det.

Ja,og rompen da...

og overarmene...

og...

nei,nå må jeg stoppe.

Jeg er jo alene i dag...he he

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har små pupper og rar nese og iallfall en person liker det :D

Gjest Emera
Skrevet
Ikke alt samla jaffal

:hoho: Nei, det kan jeg følge deg på.

Små særegenheter kan være sexy. Det synes jeg.

Gjest gjest1
Skrevet

Blikket og selvtilliten har alt å si.

Også bør han ikke altfor store pupper da.... ikke hengepupper heller...

Skrevet

Kona mi klager over noen av punktene på lista, hun er bekymret for hengepupper, strekkmerker store lår, osv, men i mine øyne er hun den mest sexy person på denne jord. Det finnes ingen som kan måle seg med henne, og jeg forteller henne det så ofte jeg kan.

Vi har vært sammen i over ti år og har fått noen barn i løpet av årene. Alikevel synes jeg at hun blir bare vakrere og mer sexy dag for dag.

Det er så deiligt å være forelsket, jo mer jeg elsker henne jo finere blir hun, jo mer jeg respekterer henne jo penere blir hun. Jeg elsker personligheten hennes, hun er alt for meg.

Om vi er så heldige å få bli gamle sammen, så er jeg sikker på at hun fremdeles vil være det vakreste og mest sexy menneske på denne jord for meg.

Gjest Emera
Skrevet
Kona mi klager over noen av punktene på lista, hun er bekymret for hengepupper, strekkmerker store lår, osv, men i mine øyne er hun den mest sexy person på denne jord. Det finnes ingen som kan måle seg med henne, og jeg forteller henne det så ofte jeg kan.  

Vi har vært sammen i over ti år og har fått noen barn i løpet av årene. Alikevel synes jeg at hun blir bare vakrere og mer sexy dag for dag.  

Det er så deiligt å være forelsket, jo mer jeg elsker henne jo finere blir hun, jo mer jeg respekterer henne jo penere blir hun. Jeg elsker personligheten hennes, hun er alt for meg.

Om vi er så heldige å få bli gamle sammen, så er jeg sikker på at hun fremdeles vil være det vakreste og mest sexy menneske på denne jord for meg.

Det var nydelig! Nesten så jeg lurer på om du er fra denne planeten..? :wink:

Men uansett, det er vel akkurat det der de fleste kvinner ønsker å høre fra sine livspartnere!

Skrevet

Det er deiligt å ha det sånn også :)

Skrevet
Selvfølgelig kan det være sexy!

Sex-appeal har mer med utstråling å gjøre enn utseende. Øyne er utrolig sexy på en sexy person...

Jada, flink til å formulere meg i dag...

Yeep du var flink.. klart øynene e sexy på en sexy person... hadde vært litt rart å sett en person som ikke var sexy med sexy øyner... :o

Skrevet

Alt fra A-Å er vakkert så lenge en elsker en person. Så kommer det ikke bare til utseende heller, men det å godta alt med den personen en vil dele livet med.

Å elske=Elske en ubetinget og ta den personen for alt den er.

Sambo syntes ALT med meg er vakkert, fra rødsprengte fylle øyne, til dødelig ånde om morgenen :hoho: Det at han aksepterer alle feil med meg, og at jeg aksepterer alle feil med han; gjør at vi synes parteneren er den mest perfekte i verden.... :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...