Gå til innhold

Sammenheng mellom orgasmer og lette/ vanskelige fødsler ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å lure på en ting. Kan det være en sammenheng mellom kvinners evne til å få orgasmer, og hvordan hennes barnefødsler er?

Greia er at min nåværende kjæreste etter eget utsagn hadde lette og greie barnefødsler, og samtidig er det i realiteten umulig for meg å gi henne orgasme. Uavhengig om jeg slikker,  fingrer eller knuller henne. Svært tungpult, rett og slett.

Mens en eks hadde harde og krevende fødsler, samtidig som hun hadde svært lett for å komme. Orgasmene mærmest trillet ut av henne.

Man kan jo tenke seg at de med lette fødsler er mere romslige,  og mindre følsomme der nede, og motsatt for de med harde fødsler. Er interessert i damenes tanker rundt dette.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

😂😂😂

Anonymkode: cecdf...330

• Liker 14
Skrevet

Du virker å være veldig opphengt i dette så jeg lurer veldig på hvorfor du fremdeles er sammen med dama di? Kan du ikke gå på søken etter en som kommer som perler på en snor? Om det er dette som topper kriteriene dine?

Det optimale er kanskje de som dør i barsel, men vet ikke om det har blitt brukt noen forskningsmidler på dette.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Fødselen handler i veldig liten grad om hvor trang du er. Den delen penis berører er bare involvert en liten prosentandel av selve fødselen, den harde jævlige biten er den delen av fødselen hvor barnet befinner seg lenger oppe i fødekanalen. Livmorhalsen har feks mer med fødsel å gjøre men lite med sex å gjøre. 

Forresten så så jeg noen som tryna en solfylt dag to ganger, mens jeg har sett mange som ikke tryner når det er is ute så jeg tenker det er en sammenheng mellom tørt føre og det å falle og slå seg. Dette har jeg observert flere ganger så jeg tenker da det må være en sammenheng. 

Anonymkode: f0733...483

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Nei.
Veldig lette fødsler og får orgasme veldig lett.

Anonymkode: a7aae...43a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man puler ikke med livmora, som regel. 

Anonymkode: 40786...a19

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, visp said:

Du virker å være veldig opphengt i dette så jeg lurer veldig på hvorfor du fremdeles er sammen med dama di? Kan du ikke gå på søken etter en som kommer som perler på en snor? Om det er dette som topper kriteriene dine?

Det optimale er kanskje de som dør i barsel, men vet ikke om det har blitt brukt noen forskningsmidler på dette.

Når det gjelder sexbiten, er det nok som du sier, evne til orgasmer er kanskje det aller viktigste. Det er jo jævlig frustrerende å prøve å tenne bål med søkkvåt ved....,,,,

AnonymBruker
Skrevet

Hahahah, kan garantere deg at dette ikke stemmer!😂

jeg selv har 2 barn, begge er født vaginalt, aktiv fødsel i under 2t med første, og nr 2 i 1t. Jeg ser på fødslene som enkle og lite smertefulle. Jeg kommer nesten litt for fort, og mange ganger pr samleie😊 

Anonymkode: c03b0...472

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Fødselen handler i veldig liten grad om hvor trang du er. Den delen penis berører er bare involvert en liten prosentandel av selve fødselen, den harde jævlige biten er den delen av fødselen hvor barnet befinner seg lenger oppe i fødekanalen. Livmorhalsen har feks mer med fødsel å gjøre men lite med sex å gjøre. 

Forresten så så jeg noen som tryna en solfylt dag to ganger, mens jeg har sett mange som ikke tryner når det er is ute så jeg tenker det er en sammenheng mellom tørt føre og det å falle og slå seg. Dette har jeg observert flere ganger så jeg tenker da det må være en sammenheng. 

Anonymkode: f0733...483

Jeg vet jo at mine begrensede erfaringer ikke er et godt statistisk grunnlag. Men det må jo da være lov å undre seg over ulike ting, og spørre kvinner, f.eks i dette forumet, for å bekrefte eller avkrefte teorien.

Skrevet
Akkurat nå, Resignert skrev:

Når det gjelder sexbiten, er det nok som du sier, evne til orgasmer er kanskje det aller viktigste. Det er jo jævlig frustrerende å prøve å tenne bål med søkkvåt ved....,,,,

Jeg har observert hvor sinnsykt opphengt du er i dette, men kan love deg at det maset er drepen for hennes sexliv/lyst akkurat som hennes manglende orgasmer tydeligvis er drepen for all attraksjon for deg. Derfor bør man jo absolutt gjøre sitt ytterste for å prøve å løse dette. Finn en annen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Avkreftes. Ikke født en eneste unge. Ikke tungpult (elendig ord). BLI INCEL! 

Anonymkode: 278ba...d62

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Resignert skrev:

Jeg har begynt å lure på en ting. Kan det være en sammenheng mellom kvinners evne til å få orgasmer, og hvordan hennes barnefødsler er?

Greia er at min nåværende kjæreste etter eget utsagn hadde lette og greie barnefødsler, og samtidig er det i realiteten umulig for meg å gi henne orgasme. Uavhengig om jeg slikker,  fingrer eller knuller henne. Svært tungpult, rett og slett.

Mens en eks hadde harde og krevende fødsler, samtidig som hun hadde svært lett for å komme. Orgasmene mærmest trillet ut av henne.

Man kan jo tenke seg at de med lette fødsler er mere romslige,  og mindre følsomme der nede, og motsatt for de med harde fødsler. Er interessert i damenes tanker rundt dette.

For meg er det logisk å tenke at har du hatt en lang og hard fødsel, er det lettere å få skader i underlivet som gjør at det er vanskelig å få orgasme senere. 

Anonymkode: 71a96...a96

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, visp said:

Jeg har observert hvor sinnsykt opphengt du er i dette, men kan love deg at det maset er drepen for hennes sexliv/lyst akkurat som hennes manglende orgasmer tydeligvis er drepen for all attraksjon for deg. Derfor bør man jo absolutt gjøre sitt ytterste for å prøve å løse dette. Finn en annen.

Om noe er viktig for en, er man vel ikke nødvendigvis "sinnssykt opphengt" i det. Jeg diskuterer da ikke denne konkrete problemstillingen med kolleger, venner, familie og taxisjåfører. Istedenfor lufter jeg mine tanker og frustrasjoner på et forum som er forbeholdt seksualitet. Jeg som mann må da få lov å ha mine behov, preferanser og frustrasjoner, på lik linje med andre forumdeltagere. Det er jo ikke akkurat Nobelprisvinnere som ellers poster på KG, eller har jeg misforstått?

Når det gjelder "den endelige løsningen", så kan det se ut som om det går den veien av seg selv nå fremover. Forholdet utvikler seg mot et rent underskuddsforetak, på de fleste områder. Om det en gang skulle dukke opp en ny dame, kommer jeg iallefall til å forsikre meg om at vi er seksuelt kompatible.......Kostbar lærdom, både i år og millioner...

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Resignert skrev:

Om noe er viktig for en, er man vel ikke nødvendigvis "sinnssykt opphengt" i det. Jeg diskuterer da ikke denne konkrete problemstillingen med kolleger, venner, familie og taxisjåfører. Istedenfor lufter jeg mine tanker og frustrasjoner på et forum som er forbeholdt seksualitet. Jeg som mann må da få lov å ha mine behov, preferanser og frustrasjoner, på lik linje med andre forumdeltagere. Det er jo ikke akkurat Nobelprisvinnere som ellers poster på KG, eller har jeg misforstått?

Når det gjelder "den endelige løsningen", så kan det se ut som om det går den veien av seg selv nå fremover. Forholdet utvikler seg mot et rent underskuddsforetak, på de fleste områder. Om det en gang skulle dukke opp en ny dame, kommer jeg iallefall til å forsikre meg om at vi er seksuelt kompatible.......Kostbar lærdom, både i år og millioner...

Forstår jeg deg riktig når du skriver at du ikke kan ha en kjæreste som ikke får orgasme? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vanskelig for å komme (hvert fall med partner) og hadde en veldig vanskelig fødsel

Anonymkode: d7291...1ab

Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Forstår jeg deg riktig når du skriver at du ikke kan ha en kjæreste som ikke får orgasme? 

Har jo hatt sånne forhold i en årrekke, men det er lite givende rent seksuelt. Har det ellers greit med nåværende. OK, nesten. For at det skal føles skikkelig bra, må den biten også være på plass. Og skikkelig bra sex kompenserer greit for minuser på andre områder.

Endret av Resignert
AnonymBruker
Skrevet

Grusom fødsel som varte i 30 timer og kommer lett, men det har ingen sammenheng...

Anonymkode: e51a0...71e

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Tviler veldig sterkt på at det er noen sammenheng. De fleste kvinner får uansett "bare" orgasme ved stimulering av klitoris, og den er ikke involvert i fødsel. Vanskelig/lett fødsel har heller ikke noe med hvor trang vagina er. Vagina er som et trekkspill :P Det er forhold som bekkenets størrelse, fosterets størrelse, fosterets stilling, styrken på riene osv. som bestemmer hvordan fødselen blir.

Skrevet

Livmoren er en muskel som trekker seg sammen ved orgasme, altså den trenes. I teorien kan det påvirke fødselen, fordi muskelen er trent. Allikevel er det mange andre årsaker til hvor lang tide en fødsel tar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Resignert skrev:

Har jo hatt sånne forhold i en årrekke, men det er lite givende rent seksuelt. Har det ellers greit med nåværende. OK, nesten. For at det skal føles skikkelig bra, må den biten også være på plass. Og skikkelig bra sex kompenserer greit for minuser på andre områder.

Du vet vel at det er flere kvinner som ikke får orgasme enn som faktisk får orgasme, og flere kvinner får lettere orgasme alene enn under samleie. Det kan jo også være du som sexpartner eller deres seksuelle kjemi sammen, som gjør at hun ikke klarer å komme. Hvis du krever av en kjæreste at hun må komme hver gang dere har sex, så er det ødeleggende for sexlivet hennes. Da er det garantert at hun begynner å fake orgasme bare for å please deg. Min ex sa at han ikke kunne være sammen med damer som ikke fikk orgasme når vi hadde sex. Jeg var kjempeforelska i han og var livredd for at han skulle gå fra meg, så jeg begynte å fake orgasme de gangene jeg ikke klarte å komme naturlig. I starten av forholdet hadde vi sex flere ganger per dag, og det er jo nesten umulig å komme 3-4 ganger i løpet av en dag, 7 dager i uken. Han er min eks kjæreste i dag og det skjønner du sikkert hvorfor. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...