Gå til innhold

Barnefar er så slitsom

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han truer, kjefter og smeller mot meg som om det har en effekt av å få sin egen vilje. Nokk en gang truer han med å vende familien mot meg og ringe BV ned med bekjymringer. Nok en gang må de bruke masse ressurser på og hendlegge enda en sak. Takler det jo. Det går fint. Men det er så slitsomt og gjøre dette om å om igjen.. spesielt når han aldri selv følger opp samværet. Kanskje totalt 10 helger på 12 år. Er så lei 😥

Anonymkode: bfa16...740

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å ta opp på bånd noen av truslene hans slik at du kan anmelde han for det.

Anonymkode: 7a80a...3b8

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er han sint på deg?

Anonymkode: 3030a...84d

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er han sint på deg?

Fordi jeg krever at vi har en 3. Person tilstede oss imellom da han var ekstremt voldelig  mot meg. Jeg krever rustester før samvær og stabilt samvær. Så etter en stund klikker det bare for han siden jeg er så sta og i følge han kravstor. Så nekter han samvær pga for høye krav. Jeg vet jeg setter riktige grenser. Jeg er bare dritt lei.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg krever at vi har en 3. Person tilstede oss imellom da han var ekstremt voldelig  mot meg. Jeg krever rustester før samvær og stabilt samvær. Så etter en stund klikker det bare for han siden jeg er så sta og i følge han kravstor. Så nekter han samvær pga for høye krav. Jeg vet jeg setter riktige grenser. Jeg er bare dritt lei.. 

Ring bv og fortell akkurat dette. Da er det derimot han som har bv på nakken! 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å ta opp på bånd noen av truslene hans slik at du kan anmelde han for det.

Har drapstrussler på opptak men politiet vil ikke gjøre noe med det. Han har jo ikke klart og gjennomfør det enda. Så joda, jeg har nok av opptak. Jeg bare kommer ingen vei med det. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du ha barnet ditt til en person som er ekstremt voldelig?

Anonymkode: b7882...6a3

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du ha barnet ditt til en person som er ekstremt voldelig?

Anonymkode: b7882...6a3

Jeg vil ikke det. Men volden går på meg og ikke barnet, så BV og FVK støtter den juridiske retten til samvær. Jeg har ikke mye valg før det går utover barnet personlig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å finne en kafe rett ved siden av en politistasjon når dere skal mørtes? :) Helst en som politiet benytter selv.. 

Anonymkode: 0365d...37d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å finne en kafe rett ved siden av en politistasjon når dere skal mørtes? :) Helst en som politiet benytter selv.. 

Null problem. BF møter jo bare ikke opp som regel. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke det. Men volden går på meg og ikke barnet, så BV og FVK støtter den juridiske retten til samvær. Jeg har ikke mye valg før det går utover barnet personlig. 

Det er sykt. Plutselig så kan det endre seg. Kan du ha besøksforbud på han, eller lignende? Pga drapstrusslene, kanskje det får opp øynene til BV..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er sykt. Plutselig så kan det endre seg. Kan du ha besøksforbud på han, eller lignende? Pga drapstrusslene, kanskje det får opp øynene til BV..

Dette. Barna kan også bli traumatiserte av hans væremåte selvom det ikke er dem han angriper.

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres kjent ut. Lite samvær, masse trusler. Tror det er endel mennesker som ikke eier skam.

Anonymkode: eaf25...75f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ille ut. Skjønner ikke hvorfor du valgte å få barn med han da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ille ut. Skjønner ikke hvorfor du valgte å få barn med han da?

Han sperret meg inne pg tok fra meg tlf til jeg var for langt på vei etter jeg fortslte han at jeg ville ta abort, fortalte det sammen med en fra helsestasjon fra ungdom fordi jeg var så redd (17 år). Men så stod han hver dag utenfor jobben min og ventet, 2 dager før aborten truet han med å drepe meg om jeg ikke ble med han for å prate. Mistet både jobben og skoleplassen min på vgs pga manglende oppmøte og kontakt. Og det ble jk såklart ord mot ord. Jeg var svak, utbrent, ung, uviten og redd. 

Valgte og valgte... 

Dro fra han etter jeg kom meg ut, men måtte jo stå i det da når jeg var forbi den lovlige abortgrensen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette. Barna kan også bli traumatiserte av hans væremåte selvom det ikke er dem han angriper.

Se lengre opp, så finner dere svar på dette om hvorfor jeg ikke har besøksforbud. Og nå alle disse årene senere får jeg bare beskjed om å legge det bak meg. Desverre vil disse traumene være med meg livet ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg laget ikke dette innlegget for å rippe opp i alt dette og forklare hvorfor på alt mulig.. orker ikke å svare på flere hvorfof gjorde du ikke ditt eller datt. Dere vet nok nå om fortiden. Jeg kunne heller gjerne tenkt meg å fått råd og tips om hvordan få hjelp til og stoppe, stoppe lovlig med å legge alt til rette for mer samvær pg terrorisering fremmover, når systemet svikter?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du flytter, vil han flytte etter?

Har du spurt noen fra Politiet eller NAV eller FVK hva som vil skje hvis du nekter å ha noe som helst kontakt med barnefar?

Anonymkode: f3367...002

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å snakke med han?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg hadde snakket med barnevernet og familievernkontoret. I tillegg kontaktet advokat. Og så hadde jeg faktisk flyttet. 

Han høres ikke frisk ut. Aldri om jeg hadde ønsket ungen min til en sånn fyr. 

Anonymkode: 05928...906

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...