AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #21 Skrevet 11. januar 2020 Jeg hadde en SD før. Det begynte som dating, og så sa jeg at jeg trodde det var best vi bare var venner i steden. Da foreslo han en SD ordning. Det var fint i 4 år, så ble jeg skikkelig lei. Jeg var ferdig å studere og ønsket meg noe annet. Det er sikkert lurt å ha flere enn én å spille på, da blir det mindre sårbart. Anonymkode: fdeb9...a7e 1
jabx Skrevet 11. januar 2020 #22 Skrevet 11. januar 2020 Så lenge kvinner dikterer vilkårene på sexmarkedet så vil en god del menn velge en enklere utvei enn å måtte jobbe hard for å finne noen å "være med"...
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #23 Skrevet 11. januar 2020 Jeg ble helt satt ut av denne tråden jeg. Trodde ikke folk holdt på med sånt. Anonymkode: 5cdee...9da 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #24 Skrevet 11. januar 2020 TS hvorfor vurderer du å selge kroppen din framfor å ta deg en vanlig jobb hvis du trenger penger? Anonymkode: be240...b07 3
Fresiaa Skrevet 12. januar 2020 #25 Skrevet 12. januar 2020 Du burde heller prøve å finne en som tenner på findom. (financial domination) Det er menn der ute som tenner på å være noens finansielle slave😅 Har blitt kontaktet av 2-3 slike karer. De ber meg sende regninger på ting, og bilder av at jeg holder regningen og viser fingeren til dem. De ønsker å føle seg økonomisk utnyttet😂 Har aldri svart noen av disse gutta, eller prøvd det ut selv. Men de finnes. Og jeg tenker det er bedre å sende over noen regninger, enn å selge kroppen sin. 1
NKK Skrevet 12. januar 2020 #26 Skrevet 12. januar 2020 1 time siden, Fresiaa skrev: Du burde heller prøve å finne en som tenner på findom. (financial domination) Det er menn der ute som tenner på å være noens finansielle slave😅 Har blitt kontaktet av 2-3 slike karer. De ber meg sende regninger på ting, og bilder av at jeg holder regningen og viser fingeren til dem. De ønsker å føle seg økonomisk utnyttet😂 Har aldri svart noen av disse gutta, eller prøvd det ut selv. Men de finnes. Og jeg tenker det er bedre å sende over noen regninger, enn å selge kroppen sin. Hvorfor svarte du ikke? Høres jo spennende ut
Fresiaa Skrevet 12. januar 2020 #27 Skrevet 12. januar 2020 8 timer siden, NKK skrev: Hvorfor svarte du ikke? Høres jo spennende ut Not my cup of tea rett og slett. Vet aldri hvem disse folka er. Vil ikke blande meg inn i andre sin fetisj. 😆
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #28 Skrevet 12. januar 2020 Min erfaring: De unge guttene vil egentlig ikke møtes, bare søker kontakt for spenning og sexting. De som vil møtes er sosialt tilbakestående å spise middag med og tror de kan kreve å få bæsje på deg eller andre ekle fetisjer bare fordi de betaler. De eldre mennene er alle gift og det er ganske kjipt å være med på hans "spennende hemmelighet" bak kona og barnas rygg, og personlig syns jeg kroppene til eldre menn er avtennende så det er kjempe ubehagelig å dusje sammen, ligge sammen osv. De aller fleste sugardaddies er vanlige horekunder men de tør bare ikke å stå for det så de kaller det sugardating. I norge fins det nesten ingen rike single "ekte" sugardaddies man får en kjempegod og ekte relasjon med som gjør livet til en drøm og overøser med LV vesker, ferier og masse penger. Det er liksom et par tusen for et treff som går kun på hans premisser og man føler seg ikke bra etterpå. Jeg ble kontaktet av veldig mange, og fikk et helt endret syn på menn når jeg så hvor forskjellige type menn som ville kjøpe sex og var skikkelig respektløse og trodde de kunne gjøre og si hva de ville pga pengene. Jeg innså at sugardating ikke var glam men nedverdigende utnytting av jenter. Jeg kjenner andre jenter som "levde livet" men de endte opp med kokainavhengighet og overgrepstraumer fordi det gikk jo galt under treff til slutt. En jeg kjente til i nettverket virket som såkalt lykkelig hore, sugardaddyen hennes var steinrik og betalte leilighet for henne, ga hun 20tusen eller mer i mnd. Men så knakk hun sammen en fest å sa at han pimpet henne til andre menn fra nettet fra den leiligheten og at hun kun holdt ut fordi han var mektig advokat hun ikke turte å anmelde eller si i mot, fordi han hadde truet med søksmål og erstatning for at han hadde dekket alle boligutgifter osv. Det eneste jeg kan si er at du burde styre unna, du dras inn i en verden av utnyttelse du ikke nødvendigvis ser fordi du behøver pengene, men det blir som med unge gutter som er løpegutter for narkotika, de føler seg kule fordi de får penger men blir jo utnyttet og psykisk ødelagt av det. Anonymkode: 0ff0a...c8d 5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #29 Skrevet 12. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: I norge fins det nesten ingen rike single "ekte" sugardaddies man får en kjempegod og ekte relasjon med som gjør livet til en drøm og overøser med LV vesker, ferier og masse penger. Jeg forstår bare ikke... Hvordan kan noen innbille seg at en kjekk og rik mann skal pøse ut titusenvis av kroner til ei dame for å spise middag med han i ny og ne? Skal du få masse penger må du faktisk jobbe for dem, velkommen til virkeligheten. Et par tusen for sex er vel en rettferdig avtale. 10 tusen for middag og teater er jo helt absurd latterlig. Anonymkode: 2e565...12c 1
Djungelvrål Skrevet 12. januar 2020 #30 Skrevet 12. januar 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår bare ikke... Hvordan kan noen innbille seg at en kjekk og rik mann skal pøse ut titusenvis av kroner til ei dame for å spise middag med han i ny og ne? Skal du få masse penger må du faktisk jobbe for dem, velkommen til virkeligheten. Et par tusen for sex er vel en rettferdig avtale. 10 tusen for middag og teater er jo helt absurd latterlig. Anonymkode: 2e565...12c Det ingen SG som kun nøyer seg med en dame til pynt på en restaurant og betaler henne tusenvis for det. Men wannabe sugarbabes liker å innbille seg det eller å fremstå som om det er bare pynt de er. Det sier seg selv, hun er prostituert i tillegg. 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #31 Skrevet 12. januar 2020 På 10.1.2020 den 1.30, AnonymBruker skrev: Det er mye konkurranse så man må jobbe for å få de som er bra. Men nå jeg er litt på innsiden. Og feilen min når jeg startet er at jeg snakket med feil gutter. Nå kjenner jeg flere av de og noen av de er perfekte SD, har masse penger og er hyggelige og søte, uten at de jentene vet det Det kan være 3 jenter rundt en som jeg vet ikke har penger og bare vil ha ons. Forsøk å ta betalt 10000 i måneden for 3-4 ganger i måneden. Så kan du sikkert få ut en tilsvarende gave pr utenlandstur/helg. Regn med sex og å være diskré, han vil vise deg frem til kompiser. Møtes vi ute, tar han kontakt hvis det passer. Jeg får ikke sitte ved siden av min SD på helgetur. Han kjenner alltid masse folk på flyet. Av de jeg kjenner er det ingen som har funnet noen på nettet. Der er det bare de uten penger. Møtte min SD ute, når de går ut er det ofte en liten gjeng av de sammen. Mange av de har stort nettverk med andre rikinger. De er kunder av hverandre og sånt. De er rundt 45-60. Jeg har ikke møtt noen under 40, de er bare kåte som skal ha ons. De beste guttene bruker penger på klær og sko så lett å se de men utrolig vanskelig å komme inn. Skaff deg venner med noen av de som er rike og lær deg navn så er det lett å google. Veldig få av de har face. Anonymkode: 3cb5d...763 Gutter? 50 åringer er ikke gutter. Anonymkode: ad445...dcc 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #32 Skrevet 12. januar 2020 Så man prostituerer seg, men tror at det gjør saken bedre å kalle det sugar daddy? Haha, snakk om selvbedrag. Kall nå en spade for en spade, og kall deg for prostituert. Anonymkode: e1761...b12 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå