AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #1 Skrevet 8. januar 2020 Jeg har alltid fått kommentarer på at jeg har veldig tykk penis. Spesielt er omkretsen rundt hodet på penis stort, skaftet har en mindre omkrets, men fortsatt tykk. Lengden er er ikke unormal stor, den er mellom 15,5 og 16. Men i dag målte jeg omkretsen på penishodet og fikk 16,5 cm. Er ikke det ekstremt uproposjonalt i forhold til lengden? Er det skaftet eller penishodet som skal måles når jeg måler omkrets? Anonymkode: 857fa...484
Resignert Skrevet 8. januar 2020 #2 Skrevet 8. januar 2020 Er vel på det tykkeste, så i ditt tilfelle hodet. Tror nok damene kan oppleve en sånn fasong positivt, da den jo vil stimulere både på tur inn, og på tur ut. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #3 Skrevet 8. januar 2020 Det må vel vere heilt supert;) Anonymkode: 7a9a8...30f 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #4 Skrevet 8. januar 2020 Dette trenger du ikke gruble over. Gratulerer med grei penis. Lær deg et språk eller meld deg på et idrettslag, vil gjøre deg mye gladere enn å sture med et målebånd. Anonymkode: a2359...9c8 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #5 Skrevet 8. januar 2020 Den kan nok være litt skremmende for jenter som er trange, men sikkert bra for jenters om har vert noen turer rundt blokka 😄 Anonymkode: 70fa2...0cc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå