Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er dere kunne sett?

Anonymkode: 227ba...3e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på ultralyd 8+1 (vi trodde jeg skulle være litt lengre). Helt tydelige hjerteslag og så målte jordmor lengden til 12 mm. Og det var i grunnen det. Og nok til å gi meg sjelefred 😊

Anonymkode: 0ed14...b9a

AnonymBruker
Skrevet

I uke 8 vil du se en liten skapning som har begynt å få armer og et hjerte som slår. Embryoet vil være 20 mm når du er 8+4. 

12 mm tilsvarer 7+2, så vedkommende over har nok fått feilmåling. 

Anonymkode: 6f8fd...276

AnonymBruker
Skrevet

En liten bamsemums med bankende hjerte ❤️

Anonymkode: 21420...5ad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bitteliten bamsemums. Veldig kort ul, det er ikke mer å se på enn å måle lengden og om den spreller litt.

Anonymkode: 23678...8f8

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, det kommer ikke til å bli mye søvn i natt🤦🏼‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

I uke 8 vil du se en liten skapning som har begynt å få armer og et hjerte som slår. Embryoet vil være 20 mm når du er 8+4. 

12 mm tilsvarer 7+2, så vedkommende over har nok fått feilmåling. 

Tja, det ble målt 20 mm 9+2.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tja, det ble målt 20 mm 9+2.

Det er ihvertfall helt feil, kunne skjønt det ved bruk av esnurra (som vedkommende med 12 mm har brukt), men da ville du fått 9+0 ved 20 mm. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi var 8+5 og målt til 22 mm. Jeg synes det var fint å få se liv, men egentlig ikke så veldig spesielt - det så bare ut som en liten cashewnøtt eller en bamsemums, og armer og ben var ikke særlig tydelige. Det var mye større i uke 13 da det virkelig så ut som en baby, da kom tårene og følelsen av å vvære gravid på ordentlig for meg. 

Kan anbefales om du vil ha en bekreftelse på liv, men orker du å vente lengre så ville jeg heller gjort det 🙂

Anonymkode: 68868...d0f

AnonymBruker
Skrevet

Du må også være obs på at du kan bli målt feil da det kan være vanskelig å måle fosteret eksakt - jeg ble satt tilbake 3 dager, noe som føltes veldig kjipt for meg da de første 12 ukene føltes som en evighet. Da vi var tilbake i uke 14 (13+2) ble jeg satt frem igjen med 3 dager. Så en helt unødig bekymring. 

Anonymkode: 68868...d0f

AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke liv i magen. Utviklingen hadde stoppet opp 6+3:/ Utrolig kjedelig beskjed å få, andre MA på ett år! Takk for alle som svarte, men jeg får luske meg krokbøyd tilbake til prøvere.

AnonymBruker
Skrevet

Det var en god bekreftelse å få selv om man ikke ser så veldig mye. Så ut som en liten bamsemums. Vi kunne se og høre hjerteslag, at det gikk blod inn og ut av hjertet og at hjernen hadde delt seg i to slik den skulle.

Anonymkode: 1d715...bc5

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke liv i magen. Utviklingen hadde stoppet opp 6+3:/ Utrolig kjedelig beskjed å få, andre MA på ett år! Takk for alle som svarte, men jeg får luske meg krokbøyd tilbake til prøvere.

Leste ikke siste innlegget ditt. Beklager. Det var skikkelig trist å høre! ❤️ Stor klem til deg. Og masse lykke til!
Jeg hadde selv en MA i juni. Oppdaget den på ultralyd da jeg var 9+3. Neste gang har det gått bedre. Jeg er snart 18 uker på vei. Håper på det samme for deg også!

Anonymkode: 1d715...bc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...