AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #1 Skrevet 8. januar 2020 Rier eller hva enn det er når jeg ligger på ryggen... kjennes som sterke menssmerter 🤔🤔 også legger jeg meg på side da blir det borte Anonymkode: 1d205...e10
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #2 Skrevet 8. januar 2020 Skrev på feil sted Anonymkode: 1d205...e10
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #3 Skrevet 8. januar 2020 Erfaringen min er at riene ikke gir seg om du skifter stilling. Men hvor langt er du på vei? Kanskje riene starter snart? Kanskje det er maserier? Kontakt føden om du blir usikker 🙂 Anonymkode: d90fc...94d
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #4 Skrevet 8. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Erfaringen min er at riene ikke gir seg om du skifter stilling. Men hvor langt er du på vei? Kanskje riene starter snart? Kanskje det er maserier? Kontakt føden om du blir usikker 🙂 Anonymkode: d90fc...94d Er 36 uker på vei, og de smertene kommer og går.. har kontakta og skal sjekke Anonymkode: 1d205...e10
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #5 Skrevet 9. januar 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Er 36 uker på vei, og de smertene kommer og går.. har kontakta og skal sjekke Anonymkode: 1d205...e10 Da vil jeg gjette maserier, hadde mye av det de siste ukene selv, når riene starta så tenkte jeg først på maserier, for å ikke gi meg forhåpninger, men det var egentlig ikke vanskelig å skille det. Lykke til, håper alt er fint med deg og baby 😊 Anonymkode: d90fc...94d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå