AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #1 Skrevet 8. januar 2020 Jeg sliter med å bestemme meg for hvilken størrelse jeans jeg skal kjøpe. Har funnet et par Levis jeans som sitter kjempefint på, men de er akkurat litt for stramme i linningen. Altså, jeg får lukket igjen buksa, og jeg kan sitte på huk og bøy og tøy uten problemer, men jeg kjenner at linningen strammer litt for mye. Men når jeg prøver den buksa som er en størrelse større blir den bittelitt for vid, og jeg er redd for at den vil vide seg ut en del mer. Så hadde satt pris på hvis folk kan dele sine erfaringer med Levis jeans og si hvor mye de vider seg ut. Det er snakk om 724 Levis High rise straight laget av 2% elastan, 14% polyester og resten bomull. På forhånd tusen takk for all hjelp. Anonymkode: b79aa...91c
Anocopy Skrevet 8. januar 2020 #2 Skrevet 8. januar 2020 (endret) Jeg man ikke svare på hvor mye kvinnemodellene strekker seg, men vil advare mot kvaliteten på moderne Levis jeans generelt. De jeg kjøpte i 2017 er ødelagt nå, mens jeg har flere eldre par som tåler flere tiår med bruk. Den fra 2017 har nå et gigantisk hull i skrittområdet. Virker ikke som de har særlig høy kvalitet på stretch... erstattet den forsåvidt med en jeans fra jack & Jones som føles mye høyere kvalitet, men skjønner at det kanskje ikke er et alternativ for deg. Endret 8. januar 2020 av Anocopy
Leo Skrevet 8. januar 2020 #3 Skrevet 8. januar 2020 Generelt synes jeg strechjeans vider seg ut ca. en tomme (Ca. 2,5 cm) når den brukt et par dager og evt. vasket, men på den annen side så synes jeg man skal kunne sitte noen timer med buksen på samt kunne spise skikkelig middag uten at det føles ubehagelig så da blir det en vurderingssak. Tolerer du at buksene strammer litt eller vil du ganske enkelt ha et par behagelige jeans? 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #4 Skrevet 8. januar 2020 Takk for svar begge to! 😀 Kjipt å høre at du opplever at de har dårlig kvalitet. Jeg har tidligere vært veldig fornøyd med kvaliteten til Levis, men det er noen år siden sist jeg kjøpte jeans fra dem. Synes det er OK at buksa er noe stram, og jeg kan helt fint sitte i begge buksene. Foretrekker litt for stram bukse framfor sagge-rumpe, som er det jeg får antydning til når jeg prøver den større størrelsen, så hvis den buksa vider seg ut en del blir det for mye sagge-rumpe. Anonymkode: b79aa...91c
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #5 Skrevet 8. januar 2020 Jeg opplever at Levis utvider seg litt, personlig hadde jeg tatt den minste størrelsen Anonymkode: 75e43...de9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå