Stina90x Skrevet 8. januar 2020 #1 Skrevet 8. januar 2020 (endret) Kjære alle dere som har fulgt meg, og kjenner igjen navnet mitt. Jeg har fått det til å høres ut som alt er rosenrødt, men det er det overhode ikke. Han her kjære bestevennen min, han er tålmodig med alt, men når det gjelder sex, er han ikke tålmodig en plass 😏 Jeg kjenner lysten er der ja, men når jeg er høygravid så klarer ikke jeg ha sex 24/7 Akkurat nå er er det fristende, har hørt at sex kan fremskynde fødselen 🤣 Han er kåt hele tiden og det er trøttende! Nå etter fødsel er det jo sexforbud i minimum 6 uker, og kjenner at jeg gruer meg til sex maset. Hva gjør jeg? Håper i skjul på en urolig unge, så skal jeg sende han til barnet og nyte mindre mas om sex 🙊 Ha en strålende dag alle sammen! XOXO Stina ❤️❤️ Endret 8. januar 2020 av Stina90x
The Kitten Skrevet 8. januar 2020 #2 Skrevet 8. januar 2020 Angående mas etter fødsel: Si klart i fra at du nettopp har presset ut en unge derfra og vagina trenger tid på å komme seg før han stapper penis inn. 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #3 Skrevet 8. januar 2020 Altså, holder det ikke å si nei? La han lese seg opp om graviditet og fødsel. Det står som regel at sex minker på slutten også og hvorfor. Anonymkode: c9c9d...537 3
Stina90x Skrevet 9. januar 2020 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2020 På 8.1.2020 den 15.57, The Kitten skrev: Angående mas etter fødsel: Si klart i fra at du nettopp har presset ut en unge derfra og vagina trenger tid på å komme seg før han stapper penis inn. Hahaha, takk for den, skal si det til han viss han maser på meg om det, gi han en bok i barselgave 🤣 Nei han er ganske trøttende sånn 🤦♀️ Ha en flott dag videre!! XOXO Stina ❤️❤️
Stina90x Skrevet 9. januar 2020 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2020 På 8.1.2020 den 16.00, AnonymBruker skrev: Altså, holder det ikke å si nei? La han lese seg opp om graviditet og fødsel. Det står som regel at sex minker på slutten også og hvorfor. Anonymkode: c9c9d...537 Nei tydeligvis så er det ikke nok med ett nei. Han har vert så ulydig at jeg har sent han på dør når han blir for voldsom!🙄 Tenker at jeg kommer til å kjøpe en bok til han i barselgave 🤦♀️ Men jeg tenker at jeg snart kommer til å gi han ett ultimatum! Ha en flott dag videre!! XOXO Stina ❤️❤️
Stina90x Skrevet 9. januar 2020 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å herregud. Anonymkode: 9ac94...d55 Ja det kan du også si 🤦♀️ Some guy 🙄 XOXO Stina ❤️❤️
Gjest Chroma Skrevet 9. januar 2020 #8 Skrevet 9. januar 2020 Etter fødsel, foreslå gjensidig oralsex, han kommer til å la deg være i fred.
Gjest Von Erich Skrevet 10. januar 2020 #9 Skrevet 10. januar 2020 På 9.1.2020 den 18.49, Chroma skrev: Etter fødsel, foreslå gjensidig oralsex, han kommer til å la deg være i fred. Dette👆🏻
Stina90x Skrevet 10. januar 2020 Forfatter #10 Skrevet 10. januar 2020 5 minutter siden, Von Erich skrev: Dette👆🏻 Mulig det 😊 XOXO Stina ❤️❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå